Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Everton var pissdåliga idag igen, men vann på en straff i 92a minuten mot Blackburn. Blackburn hade själva två straffar de inte fick in, plus stolpträff, ribbträff och ett par tre frilägen. Endera dagen kommer Everton därför förlora hemma mot nåt skitlag och Blackburn överraskande slå bra motstånd. Bollen är rund.

Link to comment
Dela på andra sajter

Blackburns Steve Kean kommer med all sannolikhet att ta in åtminstone en forward innan transferfönstret stänger om några få dagar. Om det underlättar att han fick körkortet indraget, tror jag knappast. Beckford petad nu igen i Everton, men det är väl för att de håller på honom lite inför en ryktad försäljning. Ranegie känner sig sugen på proffsspel i England, men ingen klubb har hört av sig. Hur det går för Kompany vet jag inte, Dingbats.

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför vill du frysa in mjölk?

Det är väl det mest frysåtråvärda livsmedel man kan tänka sig. Så man slipper gå och handla det ideligen.

Men jag kommer ändå inte att försöka. Jag har däremot sett mjölk med extra lång hållbarhet, vilket verkar

bra. Hemköp tog 17.50 litern, men Lidl 8.50 litern för sådan mjölk.

Brozzan gör det o fåzzan och fåzzans fåzza frös bägge in mjölk hela tiden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, med största sannolikhet är det en tumör i ett sent framskridet stadium.

Nope. Det finns inte någon risk för det.

Däremot undrar jag om du håller med om att det syns att varor är ompackade på ICA, som aRocker hävdar till Demonproducenten

och i så fall varför?

Link to comment
Dela på andra sajter

Däremot undrar jag om du håller med om att det syns att varor är ompackade på ICA, som aRocker hävdar till Demonproducenten

och i så fall varför?

Inte insatt i diskussionen, och om jag var det skulle jag nog inte vara alls på lika bra humör som jag är. Jag har för att svara på frågan aldrig lagt märke till att någonting skulle vara ompackat någonstans, men det är heller ingenting jag bryr mig om.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...