Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Jag läste ju ikapp. Den andra anonyma har förmodligen skitmycket att läsa ikapp, eftersom det förmodligen är pico 😆

xD

För övrigt var Arcade Fire skittråkiga...som att lyssna på hissmusik. Och enda anledningen att jag känner till dom (namnet alltså) är för att QC har nämnt dom nån gång. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Kunskap satte jag själv 10 p - livets mening, typ.

Men jag vill gärna att den ska vara mer än bara allmänbildning då.

Hyfsat djup på många områden i så fall.

Oavsett om det är livets mening eller inte så finns det få saker som jag finner så attraktivt som en riktigt allmänbildad tjej som man inte behöver vara rädd för att dra referenser som hon inte fattar till, och vice versa. Killar med för den delen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag läste ju ikapp. Den andra anonyma har förmodligen skitmycket att läsa ikapp, eftersom det förmodligen är pico 😆

Pico är alltid anonym av något skäl som jag har glömt, men många är bara anonyma ibland. Varför gör ni på detta viset?

Link to comment
Dela på andra sajter

Oavsett om det är livets mening eller inte så finns det få saker som jag finner så attraktivt som en riktigt allmänbildad tjej som man inte behöver vara rädd för att dra referenser som hon inte fattar till, och vice versa. Killar med för den delen.

Det är överhuvudtaget kul med människor som man kan prata med om vad som helst, eftersom dom har skaplig koll på det mesta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Längsta!

Ni hade en intressant diskussion om allmänbildning (som jag tyvärr missade 😏 ) men jag håller med Dingbats på samtliga punkter 😛

Idag ska jag:

handla mat

handla vin

städa bilen 😏

(högst eventuellt) fika med en kompis

Vad gör ni?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni hade en intressant diskussion om allmänbildning (som jag tyvärr missade 😏 ) men jag håller med Dingbats på samtliga punkter 😛

Otippat! Det gör jag knappt själv!

Idag ska jag:

handla mat

handla vin

städa bilen 😏

(högst eventuellt) fika med en kompis

Vad gör ni?

Jag har svarat på mejl och nu ska jag ut och göra grej och sen ska jag hem och hinna så mycket jag kan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Otippat! Det gör jag knappt själv!

Jag har svarat på mejl och nu ska jag ut och göra grej och sen ska jag hem och hinna så mycket jag kan.

😄

Vilket påminner mig: jag ska ta och knåpa ihop ett mail till dig ang omslagsbilden. Det hade jag helt glömt bort 😮 Telepati funkar inte så bra va 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

tips chae: har man ingen bil slipper man städa den

Väldigt sant men nu hade jag ju lovat eftersom att tjejen jobbar osv.

Vi är bjudna på kräftskiva i helgen men vi hoppar det. Dels för att ingen av oss är så förtjust i kräftor (personligen gillar jag mest maten som serveras innan själva kräftätar-orgien tar vid) och dels för att vi verkligen avskyr "värdparet". Det enda de kan prata om pengar och hur mycket fiffel de kan fixa i "sin" bransch (fastigheter) 😏

Sedan är de ganska fåniga också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Pico är alltid anonym av något skäl som jag har glömt, men många är bara anonyma ibland. Varför gör ni på detta viset?

I mitt fall beror det mest på att jag slinter, eller om det är någon annan som skriver på datorn här och det kan ju inte jag svara för.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oavsett om det är livets mening eller inte så finns det få saker som jag finner så attraktivt som en riktigt allmänbildad tjej som man inte behöver vara rädd för att dra referenser som hon inte fattar till, och vice versa. Killar med för den delen.

Tycker du ska skaffa dig en riktig bimbo, det är de som allra mest brukar uppskatta intelligens och kunskap från motparten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...