Pazo Postat 26 augusti 2011 Postat 26 augusti 2011 MEN SHIT va tidigt klockan är.. Känns som om den vore 4 nu
Dingbats Postat 26 augusti 2011 Postat 26 augusti 2011 MEN SHIT va tidigt klockan är.. Känns som om den vore 4 nu Tycker tiden har gått jävligt fort nu... jag skulle bara snabbkolla längsta lite och nu har det gått en och en halv timme.
misterx (oregistrerad) Postat 26 augusti 2011 Postat 26 augusti 2011 Låter toppen! ☺️ Mitt kärleksliv? tja, jag la ner den illusionen för några år sedan, ska satsa på ett liv som bitter enstöring istället 😏 Äh! Ta och lyssna på lite Arcade Fire med dig. Det lär ta dig till höjden av bitterhet. 😉
Fidden Postat 26 augusti 2011 Postat 26 augusti 2011 Om det nu inte bara vara ett försök till ordvits så är det väl ändå en dum regel att leva efter? Ju mer man försöker lära sig saker desto bättre blir man på det, och mer och mer fastnar nästa gång man lär sig något. Så funkar inte jag. Jag kan lära mig vissa saker, andra saker trillar bort. Jag kan inte träna upp mig att lära mig saker som jag inte finner intressanta. Jag kan möjligen nöta, och kanske kunna det i en vecka, men sen försvinner det spårlöst.
SadamJR Postat 26 augusti 2011 Postat 26 augusti 2011 MEN SHIT va tidigt klockan är.. Känns som om den vore 4 nu Tiden går fort när man har roligt. Du måste ha skittråkigt.
Pazo Postat 26 augusti 2011 Postat 26 augusti 2011 Tiden går fort när man har roligt. Du måste ha skittråkigt. Är väl snarare att man började dricka öl vid kl 14 och körde fram till eeeh elva drog hem då... Vanligtvis brukar man komma hem tidigast nu när man varit ute och druckit 😛
Fidden Postat 26 augusti 2011 Postat 26 augusti 2011 Äh! Ta och lyssna på lite Arcade Fire med dig. Det lär ta dig till höjden av bitterhet. 😉 lyssnar hellre på i break horses och sån shit istället 😛
Dingbats Postat 26 augusti 2011 Postat 26 augusti 2011 Så funkar inte jag. Jag kan lära mig vissa saker, andra saker trillar bort. Jag kan inte träna upp mig att lära mig saker som jag inte finner intressanta. Jag kan möjligen nöta, och kanske kunna det i en vecka, men sen försvinner det spårlöst. Om jag inte vore en så empatisk och förstående människa skulle jag säga att du bara rationaliserar ditt ointresse för att lära dig nya saker. Nu kan jag bara säga vad tråkigt.
Dingbats Postat 26 augusti 2011 Postat 26 augusti 2011 lyssnar hellre på i break horses och sån shit istället 😛 Indieduo från Stockholm. Så, nu vet jag vilka det är också.
misterx (oregistrerad) Postat 26 augusti 2011 Postat 26 augusti 2011 lyssnar hellre på i break horses och sån shit istället 😛 Ok. Men vad gillar du egentligen? Inget illa menat alltså. 🙂
Dingbats Postat 26 augusti 2011 Postat 26 augusti 2011 Hade laxen varit här under våran hetsiga diskussion hade jag varit nerskjuten och nermalen för länge sen vid det här laget.
Fidden Postat 26 augusti 2011 Postat 26 augusti 2011 Indieduo från Stockholm. Så, nu vet jag vilka det är också. synd. det kändes bättre när jag inte visste.
Dingbats Postat 26 augusti 2011 Postat 26 augusti 2011 synd. det kändes bättre när jag inte visste. Du bara namedroppade utan att veta ett dyft? Spelar de på popaganda eller något sånt. Nähä. Konstigt.
Fidden Postat 26 augusti 2011 Postat 26 augusti 2011 Ok. Men vad gillar du egentligen? Inget illa menat alltså. 🙂 det beror på vad jag är på för humör, vissa dagar tycker jag att toto är världens bästa. andra dagar är de världens sämsta. de flesta dagarna är de mest meh. på den vägen är det.
Fidden Postat 26 augusti 2011 Postat 26 augusti 2011 Du bara namedroppade utan att veta ett dyft? Spelar de på popaganda eller något sånt. Nähä. Konstigt. jag sa bara namnet på bandet som gjort skivan jag lyssnar på för tillfället, inget konstigare än så.
Fidden Postat 26 augusti 2011 Postat 26 augusti 2011 jag har ingen aning om vilken stad radiohead kommer ifrån. det är ändå mitt favoritband. jag gillar att musik kan vara helt befriat från kunskap och mening. att det liksom bara är musik. jag gillar musik. det behöver inte vara mer än så
misterx (oregistrerad) Postat 26 augusti 2011 Postat 26 augusti 2011 (redigerat) jag har ingen aning om vilken stad radiohead kommer ifrån. det är ändå mitt favoritband. jag gillar att musik kan vara helt befriat från kunskap och mening. att det liksom bara är musik. jag gillar musik. det behöver inte vara mer än så Är Radiohead ditt favorit band? 🥰 Redigerat 26 augusti 2011 av misterx
Dingbats Postat 26 augusti 2011 Postat 26 augusti 2011 jag har ingen aning om vilken stad radiohead kommer ifrån. det är ändå mitt favoritband. jag gillar att musik kan vara helt befriat från kunskap och mening. att det liksom bara är musik. jag gillar musik. det behöver inte vara mer än så Jajaja, jag fattar och håller med. Blev bara lite konfunderad när jag tolkade det som att du inte visste någonting alls om I break horses än att namnet existerade.
Dingbats Postat 26 augusti 2011 Postat 26 augusti 2011 Är Radiohead ditt favorit band? 🥰 Jag hoppas editen inte var för att lägga till särskrivningen.
Fidden Postat 26 augusti 2011 Postat 26 augusti 2011 Coolt med Irene ändå 😑 😮 Jaha, orkanen. trodde overkill låg med nån brud nu eller nåt xD
misterx (oregistrerad) Postat 26 augusti 2011 Postat 26 augusti 2011 Jag hoppas editen inte var för att lägga till särskrivningen. klart att det var så. vafan annars?
Dingbats Postat 26 augusti 2011 Postat 26 augusti 2011 klart att det var så. vafan annars? Du är ond, alltså?
Fidden Postat 26 augusti 2011 Postat 26 augusti 2011 Jag är kär i Patricia, vem är du kär i? Jag har glömt hur man gör.
Dingbats Postat 26 augusti 2011 Postat 26 augusti 2011 Jag har glömt hur man gör. Själv har jag inte lärt mig det än.
Dingbats Postat 26 augusti 2011 Postat 26 augusti 2011 Fast jag minns faktiskt en gång när jag var nio och just hade avslöjat för en tjej i min klass att jag var vad jag trodde var "kär" i henne, och hon mest inte brydde sig, och jag minns precis hur jag kände mig. Helt tom inuti. Att man kan känna så starka känslor liksom på riktigt ändå när man är så liten. Sen gick det ju över på en halvtimme, men ändå.
Recommended Posts