Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons
misterx (oregistrerad)

Låter toppen! ☺️

Mitt kärleksliv? tja, jag la ner den illusionen för några år sedan, ska satsa på ett liv som bitter enstöring istället 😏

Äh! Ta och lyssna på lite Arcade Fire med dig. Det lär ta dig till höjden av bitterhet. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Om det nu inte bara vara ett försök till ordvits så är det väl ändå en dum regel att leva efter? Ju mer man försöker lära sig saker desto bättre blir man på det, och mer och mer fastnar nästa gång man lär sig något.

Så funkar inte jag. Jag kan lära mig vissa saker, andra saker trillar bort. Jag kan inte träna upp mig att lära mig saker som jag inte finner intressanta. Jag kan möjligen nöta, och kanske kunna det i en vecka, men sen försvinner det spårlöst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så funkar inte jag. Jag kan lära mig vissa saker, andra saker trillar bort. Jag kan inte träna upp mig att lära mig saker som jag inte finner intressanta. Jag kan möjligen nöta, och kanske kunna det i en vecka, men sen försvinner det spårlöst.

Om jag inte vore en så empatisk och förstående människa skulle jag säga att du bara rationaliserar ditt ointresse för att lära dig nya saker. Nu kan jag bara säga vad tråkigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

misterx (oregistrerad)

lyssnar hellre på i break horses och sån shit istället 😛

Ok.

Men vad gillar du egentligen? Inget illa menat alltså. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok.

Men vad gillar du egentligen? Inget illa menat alltså. 🙂

det beror på vad jag är på för humör, vissa dagar tycker jag att toto är världens bästa. andra dagar är de världens sämsta. de flesta dagarna är de mest meh.

på den vägen är det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du bara namedroppade utan att veta ett dyft? Spelar de på popaganda eller något sånt. Nähä. Konstigt.

jag sa bara namnet på bandet som gjort skivan jag lyssnar på för tillfället, inget konstigare än så.

Link to comment
Dela på andra sajter

jag har ingen aning om vilken stad radiohead kommer ifrån. det är ändå mitt favoritband.

jag gillar att musik kan vara helt befriat från kunskap och mening. att det liksom bara är musik.

jag gillar musik.

det behöver inte vara mer än så

Link to comment
Dela på andra sajter

misterx (oregistrerad)

jag har ingen aning om vilken stad radiohead kommer ifrån. det är ändå mitt favoritband.

jag gillar att musik kan vara helt befriat från kunskap och mening. att det liksom bara är musik.

jag gillar musik.

det behöver inte vara mer än så

Är Radiohead ditt favorit band? 🥰

Redigerat av misterx
Link to comment
Dela på andra sajter

jag har ingen aning om vilken stad radiohead kommer ifrån. det är ändå mitt favoritband.

jag gillar att musik kan vara helt befriat från kunskap och mening. att det liksom bara är musik.

jag gillar musik.

det behöver inte vara mer än så

Jajaja, jag fattar och håller med. Blev bara lite konfunderad när jag tolkade det som att du inte visste någonting alls om I break horses än att namnet existerade.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast jag minns faktiskt en gång när jag var nio och just hade avslöjat för en tjej i min klass att jag var vad jag trodde var "kär" i henne, och hon mest inte brydde sig, och jag minns precis hur jag kände mig. Helt tom inuti. Att man kan känna så starka känslor liksom på riktigt ändå när man är så liten. Sen gick det ju över på en halvtimme, men ändå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...