Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

eller vilka arcade fire är?

kom igen nu, du vet att varken jag eller pazo sitter och garvar när vi läser det vi tycker är intressant.

Men släpp det där med arcade fire.

Det är bra om man är öppen för att lära sig saker i ämnen man inte egentligen är intresserad av, för att lära sig någonting nytt om världen som inte redan ingår i den lilla nisch man har ringat in som sitt intresseområde.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Lite. Fast sen kommer ju sånt som kan vara viktigt och gör en klok.. men iom att det mer kändes som att man slösade sitt liv inte känns ett piss givande? 😛

viktigt och gör en klok + slösade sitt liv = does not compute

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man tänker att just den tiden kunde spenderas med viktigare saker som gjorde en mer klokare? Inte ens då? 😄

Det kan väl all tid, varenda minut man tittar tillbaks på kunde ju ha använts mer effektivt, men det gör ju inte allt man har upplevt meningslöst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Iof.. Tänkte jag inte på.. Kan ju iof tänka lite som att: Blir man klokare av grejer man inte kommer ihåg?

ja, om man minns att man inte borde försöka lära sig sånt som man ändå inte kommer kunna komma ihåg. Det är en visdom i sig.

edit: lyckades någon läsa det där?

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

Dom ska vara allihopa ute i parken här där vi bor imorgon förmiddag och hålla på med lekar och grejer. Ska bli superfint väder med så jag tänkte gå dit ut. Så får vi se vem man träffar...

Är hon typ ny student eller nej hon var någon fadder va? Kör i vind, lycka till! Håll huvet högt och var inte rädd för att skämma ut dig fullständigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

misterx (oregistrerad)

Vad heter hon? Är hon söt? 🥰

Hon heter Anna och hon är den sötaste tjejen i hela världen. Hihi.

Hows your lovelife Fidden?

Link to comment
Dela på andra sajter

Dom ska vara allihopa ute i parken här där vi bor imorgon förmiddag och hålla på med lekar och grejer. Ska bli superfint väder med så jag tänkte gå dit ut. Så får vi se vem man träffar...

får jag komma?

Link to comment
Dela på andra sajter

Är hon typ ny student eller nej hon var någon fadder va? Kör i vind, lycka till! Håll huvet högt och var inte rädd för att skämma ut dig fullständigt.

Hon med BH:n är fadder. 90:a eller 91:a tror jag. Hon den andra jag pratade med är 90:a. Pluggat franska ett år hade hon gjort också men det glömde jag nog säga. Hoppas hon vet vilka arcade fire är.

Link to comment
Dela på andra sajter

ja, om man minns att man inte borde försöka lära sig sånt som man ändå inte kommer kunna komma ihåg. Det är en visdom i sig.

edit: lyckades någon läsa det där?

Om det nu inte bara vara ett försök till ordvits så är det väl ändå en dum regel att leva efter? Ju mer man försöker lära sig saker desto bättre blir man på det, och mer och mer fastnar nästa gång man lär sig något.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hon med BH:n är fadder. 90:a eller 91:a tror jag. Hon den andra jag pratade med är 90:a. Pluggat franska ett år hade hon gjort också men det glömde jag nog säga. Hoppas hon vet vilka arcade fire är.

Pax på hon som pluggat franska! Du kan få ta hon med BH:n, jag gillar ju ändå inte stora bröst!

Link to comment
Dela på andra sajter

misterx (oregistrerad)

Pax på hon som pluggat franska! Du kan få ta hon med BH:n, jag gillar ju ändå inte stora bröst!

Ohh MON AMI!

Redigerat av misterx
Link to comment
Dela på andra sajter

Hon heter Anna och hon är den sötaste tjejen i hela världen. Hihi.

Hows your lovelife Fidden?

Låter toppen! ☺️

Mitt kärleksliv? tja, jag la ner den illusionen för några år sedan, ska satsa på ett liv som bitter enstöring istället 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...