Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Varför sitter jag alltid och skriver en massa långa svar på folks frågor och försöker hjälpa stackars nybörjare att komma igång med sitt musikskapande?

Ja just ja, så att Valle ska kunna tala om för mig hur otroligt dålig och allmänt värdelös jag är så fort han får chansen! (Glömde...)

xD

Äsch då... Jag tycker du har mycket vettigt att komma med.

Nu ska ja söve. Gunatt!

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Okej, sammanfattning:

- var på en bygdegård som vad vi kallar metafadder (dvs faddrarnas fadder) och lagade mat till en sittning

- en av generalerna (eller ja båda tjejerna är heta) men den ena spall rödvin på sin utklädnad så i typ 20 minuter gick hon runt i BH i köket (och då har hon ändå inga mandelkubbar om man säger så)

- sen pratade jag med en jenny som var a) snygg, 😎 trevlig, c) verkade najs och d) hade vad jag tror var en lätt amerikansk brytning(!!!!!!!)

- sen gick hon och sen drog jag 🙁 :( kan inte hitta henne på facebook heller!!!!!

och det var väl det. HLEVETE ge mig nån av dom

Link to comment
Dela på andra sajter

Okej, sammanfattning:

- var på en bygdegård som vad vi kallar metafadder (dvs faddrarnas fadder) och lagade mat till en sittning

- en av generalerna (eller ja båda tjejerna är heta) men den ena spall rödvin på sin utklädnad så i typ 20 minuter gick hon runt i BH i köket (och då har hon ändå inga mandelkubbar om man säger så)

- sen pratade jag med en jenny som var a) snygg, 😎 trevlig, c) verkade najs och d) hade vad jag tror var en lätt amerikansk brytning(!!!!!!!)

- sen gick hon och sen drog jag 🙁 :( kan inte hitta henne på facebook heller!!!!!

och det var väl det. HLEVETE ge mig nån av dom

🥰 spall

Men du kan väl snacka med någon annan som var där? De lär väl veta nåt? Kolla deras vänner på facebook osv? Eller det kanske du har gjort. Du vet inga efternamn? Eller om hon i bh:n har ett rätt unikt förnamn bara och du vet var hon bor ungefär så kan du ju kolla ratsit.

Link to comment
Dela på andra sajter

🥰 spall

Men du kan väl snacka med någon annan som var där? De lär väl veta nåt? Kolla deras vänner på facebook osv? Eller det kanske du har gjort. Du vet inga efternamn? Eller om hon i bh:n har ett rätt unikt förnamn bara och du vet var hon bor ungefär så kan du ju kolla ratsit.

Bh-tjejen var lätt hitta för hon vet jag ju vem hon är och vad hon heter men den andra var svårare. Men ändå lite sådär tveksamt lägga till eftersom det är uppenbart stalkat, plus att vi inte pratade såå länge.

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför sitter jag alltid och skriver en massa långa svar på folks frågor och försöker hjälpa stackars nybörjare att komma igång med sitt musikskapande?

Ja just ja, så att Valle ska kunna tala om för mig hur otroligt dålig och allmänt värdelös jag är så fort han får chansen! (Glömde...)

Deet blir en aktiveringspersiod för dig helt enkelt 😉😛

Det är verkligen typ enbart inom programmets events som jag träffar tjejer som verkligen känns najs.

Ett vinnande koncept 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Bh-tjejen var lätt hitta för hon vet jag ju vem hon är och vad hon heter men den andra var svårare. Men ändå lite sådär tveksamt lägga till eftersom det är uppenbart stalkat, plus att vi inte pratade såå länge.

Mm vet. Jobbig sits. Du får väl försöka hänga på samma ställen som henne i fortsättningen, eller går det? Eller så kanske det rinner ut i sanden...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bh-tjejen var lätt hitta för hon vet jag ju vem hon är och vad hon heter men den andra var svårare. Men ändå lite sådär tveksamt lägga till eftersom det är uppenbart stalkat, plus att vi inte pratade såå länge.

Gör nu som fabro debatt säger: lägg till henne!

Annars gör jag det...

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

NU har jag rensat bort en jäkla massa spam från ett forum. Jag sparade dom roligaste användarnamnen jag hittade.

candy wrapper handbags

sissy husband dress

adolf hitler

Bed Bug Dog NYC 2t

WournCumTor

Amber Heard Nude

TitsTitsTits

giftbags giftbags

iloveraping

meetObama

greapeJuice

Link to comment
Dela på andra sajter

NU har jag rensat bort en jäkla massa spam från ett forum. Jag sparade dom roligaste användarnamnen jag hittade.

candy wrapper handbags

sissy husband dress

adolf hitler

Bed Bug Dog NYC 2t

WournCumTor

Amber Heard Nude

TitsTitsTits

giftbags giftbags

iloveraping

meetObama

greapeJuice

Är du mod?

Link to comment
Dela på andra sajter

Han fick något av en chock när han trodde att han gjort en på smällen. Det kanske har gått över nu, eller oxå kanske han tycker att det är dax att bli far.

Det är väl mest att i början var det typ zooey deschanel som jag kunde tänka mig att glra undantag från min nya livsstil för, men allt eftersom så blir kraven på personen som det ska göras undantag för mer realistiska och nu kan även vanliga människor göra det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dagens i-landsproblem: Synd att jag skrev det där om ränneskita i Bildassociationstråden, för Carl C har svarat att det var ur den där guiden han hämtat det och passade då på att helt onödigt citera mitt inlägg. Nu lär inte folk komma förbi det, i tråden som egentligen bara ska presentera bilder. Kan någon därför associera något till den bild från Nobelmiddagen som jag la dit?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...