Neosus Postat 26 augusti 2011 Postat 26 augusti 2011 Varför sitter jag alltid och skriver en massa långa svar på folks frågor och försöker hjälpa stackars nybörjare att komma igång med sitt musikskapande? Ja just ja, så att Valle ska kunna tala om för mig hur otroligt dålig och allmänt värdelös jag är så fort han får chansen! (Glömde...) xD Äsch då... Jag tycker du har mycket vettigt att komma med. Nu ska ja söve. Gunatt! 🙂
Overkill Postat 26 augusti 2011 Postat 26 augusti 2011 Okej, sammanfattning: - var på en bygdegård som vad vi kallar metafadder (dvs faddrarnas fadder) och lagade mat till en sittning - en av generalerna (eller ja båda tjejerna är heta) men den ena spall rödvin på sin utklädnad så i typ 20 minuter gick hon runt i BH i köket (och då har hon ändå inga mandelkubbar om man säger så) - sen pratade jag med en jenny som var a) snygg, 😎 trevlig, c) verkade najs och d) hade vad jag tror var en lätt amerikansk brytning(!!!!!!!) - sen gick hon och sen drog jag 🙁 :( kan inte hitta henne på facebook heller!!!!! och det var väl det. HLEVETE ge mig nån av dom
Overkill Postat 26 augusti 2011 Postat 26 augusti 2011 Förstår ni ångesten över att jag kanske aldrig mer träffar henne? Fy fan.
Overkill Postat 26 augusti 2011 Postat 26 augusti 2011 Det är verkligen typ enbart inom programmets events som jag träffar tjejer som verkligen känns najs.
Dingbats Postat 26 augusti 2011 Postat 26 augusti 2011 Okej, sammanfattning: - var på en bygdegård som vad vi kallar metafadder (dvs faddrarnas fadder) och lagade mat till en sittning - en av generalerna (eller ja båda tjejerna är heta) men den ena spall rödvin på sin utklädnad så i typ 20 minuter gick hon runt i BH i köket (och då har hon ändå inga mandelkubbar om man säger så) - sen pratade jag med en jenny som var a) snygg, 😎 trevlig, c) verkade najs och d) hade vad jag tror var en lätt amerikansk brytning(!!!!!!!) - sen gick hon och sen drog jag 🙁 :( kan inte hitta henne på facebook heller!!!!! och det var väl det. HLEVETE ge mig nån av dom 🥰 spall Men du kan väl snacka med någon annan som var där? De lär väl veta nåt? Kolla deras vänner på facebook osv? Eller det kanske du har gjort. Du vet inga efternamn? Eller om hon i bh:n har ett rätt unikt förnamn bara och du vet var hon bor ungefär så kan du ju kolla ratsit.
Overkill Postat 26 augusti 2011 Postat 26 augusti 2011 🥰 spall Men du kan väl snacka med någon annan som var där? De lär väl veta nåt? Kolla deras vänner på facebook osv? Eller det kanske du har gjort. Du vet inga efternamn? Eller om hon i bh:n har ett rätt unikt förnamn bara och du vet var hon bor ungefär så kan du ju kolla ratsit. Bh-tjejen var lätt hitta för hon vet jag ju vem hon är och vad hon heter men den andra var svårare. Men ändå lite sådär tveksamt lägga till eftersom det är uppenbart stalkat, plus att vi inte pratade såå länge.
CHAE Postat 26 augusti 2011 Postat 26 augusti 2011 Varför sitter jag alltid och skriver en massa långa svar på folks frågor och försöker hjälpa stackars nybörjare att komma igång med sitt musikskapande? Ja just ja, så att Valle ska kunna tala om för mig hur otroligt dålig och allmänt värdelös jag är så fort han får chansen! (Glömde...) Deet blir en aktiveringspersiod för dig helt enkelt 😉😛 Det är verkligen typ enbart inom programmets events som jag träffar tjejer som verkligen känns najs. Ett vinnande koncept 😑
Dingbats Postat 26 augusti 2011 Postat 26 augusti 2011 Bh-tjejen var lätt hitta för hon vet jag ju vem hon är och vad hon heter men den andra var svårare. Men ändå lite sådär tveksamt lägga till eftersom det är uppenbart stalkat, plus att vi inte pratade såå länge. Mm vet. Jobbig sits. Du får väl försöka hänga på samma ställen som henne i fortsättningen, eller går det? Eller så kanske det rinner ut i sanden...
Micke H Postat 26 augusti 2011 Postat 26 augusti 2011 Förstår ni ångesten över att jag kanske aldrig mer träffar henne? Fy fan. Jag trodde du sket i tjejer?
Pico Postat 26 augusti 2011 Postat 26 augusti 2011 Jag trodde du sket i tjejer? Han kanske inte tänkte att det var något som skulle gälla livet ut. 😛
debatt Postat 26 augusti 2011 Trådstartare Postat 26 augusti 2011 Bh-tjejen var lätt hitta för hon vet jag ju vem hon är och vad hon heter men den andra var svårare. Men ändå lite sådär tveksamt lägga till eftersom det är uppenbart stalkat, plus att vi inte pratade såå länge. Gör nu som fabro debatt säger: lägg till henne! Annars gör jag det... 🙂
Dingbats Postat 26 augusti 2011 Postat 26 augusti 2011 Jag trodde du sket i tjejer? Häng med i svängarna, det var ju länge sen.
Micke H Postat 26 augusti 2011 Postat 26 augusti 2011 (redigerat) Haha, okej. ^^ Redigerat 26 augusti 2011 av Micke H
Micke H Postat 26 augusti 2011 Postat 26 augusti 2011 NU har jag rensat bort en jäkla massa spam från ett forum. Jag sparade dom roligaste användarnamnen jag hittade. candy wrapper handbags sissy husband dress adolf hitler Bed Bug Dog NYC 2t WournCumTor Amber Heard Nude TitsTitsTits giftbags giftbags iloveraping meetObama greapeJuice
Dingbats Postat 26 augusti 2011 Postat 26 augusti 2011 NU har jag rensat bort en jäkla massa spam från ett forum. Jag sparade dom roligaste användarnamnen jag hittade. candy wrapper handbags sissy husband dress adolf hitler Bed Bug Dog NYC 2t WournCumTor Amber Heard Nude TitsTitsTits giftbags giftbags iloveraping meetObama greapeJuice Är du mod?
Dingbats Postat 26 augusti 2011 Postat 26 augusti 2011 Ofta de knullar mitt på ljusan dag med både mig och mamma hemma.
SadamJR Postat 26 augusti 2011 Postat 26 augusti 2011 Förstår ni ångesten över att jag kanske aldrig mer träffar henne? Fy fan. Förr i världen utbytte man telefonnummer.
Overkill Postat 26 augusti 2011 Postat 26 augusti 2011 Jag trodde du sket i tjejer? Mja egentligen. Letar ju inte aktivt direkt men ibland träffar man ju folk... hehe
Dingbats Postat 26 augusti 2011 Postat 26 augusti 2011 Inte vanligtvis, fick rycka in. Mysko forum. Jag är mod på i ett delforum på ett forum, men det händer typ aldrig någonting där så den största skillnaden är att jag har en annan färg på användarnamnet.
Overkill Postat 26 augusti 2011 Postat 26 augusti 2011 Förr i världen utbytte man telefonnummer. Ja men hon gick sen gick vi och så blev det inte nått mer med det.
SadamJR Postat 26 augusti 2011 Postat 26 augusti 2011 Jag trodde du sket i tjejer? Han fick något av en chock när han trodde att han gjort en på smällen. Det kanske har gått över nu, eller oxå kanske han tycker att det är dax att bli far.
debatt Postat 26 augusti 2011 Trådstartare Postat 26 augusti 2011 Ofta de knullar mitt på ljusan dag med både mig och mamma hemma. 😳 Vilka är dom som sätter på dig o morsan, menar du? Eller så var det världens syftningsfel.
Overkill Postat 26 augusti 2011 Postat 26 augusti 2011 Han fick något av en chock när han trodde att han gjort en på smällen. Det kanske har gått över nu, eller oxå kanske han tycker att det är dax att bli far. Det är väl mest att i början var det typ zooey deschanel som jag kunde tänka mig att glra undantag från min nya livsstil för, men allt eftersom så blir kraven på personen som det ska göras undantag för mer realistiska och nu kan även vanliga människor göra det.
Dingbats Postat 26 augusti 2011 Postat 26 augusti 2011 😳 Vilka är dom som sätter på dig o morsan, menar du? Eller så var det världens syftningsfel. Haha. Syftningsfel finns bara i läsarens huvud.
debatt Postat 26 augusti 2011 Trådstartare Postat 26 augusti 2011 Dagens i-landsproblem: Synd att jag skrev det där om ränneskita i Bildassociationstråden, för Carl C har svarat att det var ur den där guiden han hämtat det och passade då på att helt onödigt citera mitt inlägg. Nu lär inte folk komma förbi det, i tråden som egentligen bara ska presentera bilder. Kan någon därför associera något till den bild från Nobelmiddagen som jag la dit?
Recommended Posts