Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
misterx (oregistrerad)
Postat

Måste jag ta och installera spelet? 😄

JA! 😄

Postat

G'morrn Längsta!

Vad gör ni?

Alltså, morgonmöte 😏 Man kan ju kräkas blod för mindre 😠

Postat

JÄVLAR i mig vad mycket jag hade kvar i lön denna månad efter att ha betalat räkningarna! 😄

Finns fördelar med att göra slut.

Postat

Min sjukdom i magen som kommer och går som den själv vill

Nja, om den fick bestämma helt själv skulle den vara där hela tiden. Immunförsvaret är nog med och förhandlar ner tiden en bit.

Postat

Finns fördelar med att göra slut.

Tänkte säga emot, men du har faktiskt rätt - jag lade ner rätt mycket pengar på henne. Köpte tatueringspresenkort på 4000, MetalTown-biljet för 2600, osv...

Postat

Jag drömde att jag blev lite raggad på av en tjej jag inte alls var intresserad av.

Och att en kille ville köpa min t-shirt för 15 kronor och en läderjacka.

Postat

Tänkte säga emot, men du har faktiskt rätt - jag lade ner rätt mycket pengar på henne. Köpte tatueringspresenkort på 4000, MetalTown-biljet för 2600, osv...

Hells angels slipar ner tatueringarna på den som vill gå ur.

Postat

Hells angels slipar ner tatueringarna på den som vill gå ur.

😄

JAG VILL HA TILLBAKA MINA NYCKLAR, MINA KLÄDER OCH MIN JÄVLA TATUERING! KTHXBAI!

Postat (redigerat)

Och att en kille ville köpa min t-shirt för 15 kronor och en läderjacka.

Jag drömde en natt nyligen att jag bevittnade en orienteringstävling och mitt ute i skogen

hade man dukat en stor träutemöbel som brukar finnas vid rastplatser, fast större, med

en vit linneduk, men inte så mycket annat på. Sedan skulle man hålla tal vid bordet.

Ingen hörde vad jag sa.

Redigerat av debatt
Postat

Å andra sidan kanske hon köpte nån elgitarr för 6 papp eller nåt annat till dig?

Postat

Å andra sidan kanske hon köpte nån elgitarr för 6 papp eller nåt annat till dig?

Faktiskt inte - hon har knappt pengar så hon överlever själv. Det dyraste hon köpte var mitt Nintendo, som gick på nån tusenlapp tror jag.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.