Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

kapitalismens bästa vän.

Nä... jag skoja bara... men råkade skriva i en ny ruta.

Det kanske inte är en bra idé?!

Inte att skriva i en ny ruta alltså -

även om det kanske inte heller är någon bra idé

all gånger - utan jag tänkte mer på den där

"All reklam du kan bära"-skylten.

Jag hittade ingen i affären.

Postat

Jag har satt upp en annorlunda skylt.

"All reklam du kan bära tack!"

I min trappuppgång är det en som har skylten "ingen reklam tack - utom från clas ohlson".

Postat

Nä, men igår.

Har du kollat?

Hittade du nåt?

Det känns som om det är samma grejer och att de bara har ändrat årtalet

de senaste 10 åren.

Postat

I min trappuppgång är det en som har skylten "ingen reklam tack - utom från clas ohlson".

"Ingen reklam tack. För undantag, se bilaga."

Postat

Här:

"Ingen reklam tack, förutom SvD o GP"

Lustigt sätt att se dagspressen på.

Postat

Har du kollat?

Hittade du nåt?

Det känns som om det är samma grejer och att de bara har ändrat årtalet

de senaste 10 åren.

Nä, jag har inte kollat. IKEA är bättre på nätet.

Postat

Trodde du tyckte ben iver var bra.

du menar att om man gillar en artist, så måste man gilla allt som artisten gör?

Postat

När vi ändå är inne på det: hur ser er pedalkedja ut (gtr eller bas spelar ingen roll). Här är min iaf:

BOSS TU-3 -> BOSS NS-2 -> Dunlop Crybaby -> BOSS CS-3 -> Nobels ODR-1 - > Nobels TR-X -> Marshall-combon

edith: ibland blir jag spontangalen och kastar in en BOSS GE-7. Helst av allt skulle jag vilja ha en delay-pedal typ DD-3 eller DD-7.

Gitarr -> Boss GT-8 -> PA eller förstärkare

Simpelt, enkelt, låter bra. ☺️

Postat

har aldrig ägt en pedal. har nog för dålig simultankapacitet för att jobba med fötterna när jag spelar gitarr xD

Postat

Kul att det finns flera Epi-fans 🥰 Jag har alltid uppfattat det som om gitarrister här på forumet alltid haft Epiphone som slagpåse 🙁

Ogillar inte Epiphone men...föredrar andra märken. 😛 Ibanez, Schecter och PRS gör bra skit. 🥰

Postat

Mina föräldrar har skylten "Ingen reklam, men gärna vanlig post, tack!"

Detta efter att en lat brevbärare flera gånger dumpat ner all post hos en enda dörr, så att det blev DEN killens uppgift att dela ut posten som inte var hans. xD

Postat

har aldrig ägt en pedal. har nog för dålig simultankapacitet för att jobba med fötterna när jag spelar gitarr

Man kan ju bara ställa in den och låta den göra sitt.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.