debatt Postat 24 augusti 2011 Trådstartare Postat 24 augusti 2011 Jag skulle inte kunna ha damtrosor... 😏 Hur fan får man plats med paketet? XXXXXXXXXL?
debatt Postat 24 augusti 2011 Trådstartare Postat 24 augusti 2011 Satan vad frukt! FINT jue. Utsikt och allt. Två våningar. För den som gillar modäänt. Vad TROR du det kostar? Seriöst. Och... VAR ligger det?
debatt Postat 24 augusti 2011 Trådstartare Postat 24 augusti 2011 Men inte damtrosor. Finns det herrtrosor överhuvudtaget?
SadamJR Postat 24 augusti 2011 Postat 24 augusti 2011 Jag skulle inte kunna ha damtrosor... 😏 Hur fan får man plats med paketet? XXXXXXXXXL? Det kan du se på bilden, men det beror naturligtvis på vadförslags paket man har.
Micke H Postat 24 augusti 2011 Postat 24 augusti 2011 Men inte damtrosor. Nej. Jag har väl lekt med tanken och nämnt det ett par gånger för mitt ex när vi var ihop men jag gjorde det aldrig. FINT jue. Utsikt och allt. Två våningar. För den som gillar modäänt. Vad TROR du det kostar? Seriöst. Och... VAR ligger det? Jag vet ingenting annat än det som står i annonsnen, läs själv.
debatt Postat 24 augusti 2011 Trådstartare Postat 24 augusti 2011 Nej. Jag har väl lekt med tanken och nämnt det ett par gånger för mitt ex när vi var ihop men jag gjorde det aldrig. Jag vet ingenting annat än det som står i annonsnen, läs själv. Varför står varken pris eller läge?
Micke H Postat 24 augusti 2011 Postat 24 augusti 2011 Varför står varken pris eller läge? För att du tar på dig själv på natten.
debatt Postat 24 augusti 2011 Trådstartare Postat 24 augusti 2011 För att du tar på dig själv på natten. Nej, jag är ingen sömngångare som tar på mig kläderna mitt i natten. Fåzzan däremot ställde sig och pissade i en garderob och trodde det var toaletten! True story. 😆
debatt Postat 24 augusti 2011 Trådstartare Postat 24 augusti 2011 Nähä... inte det heller. God natt då!
Micke H Postat 24 augusti 2011 Postat 24 augusti 2011 God dag forumet. What's new? Jag har ont i handlederna. Jag tror att jag har runkat i sömnen inatt.
SadamJR Postat 24 augusti 2011 Postat 24 augusti 2011 Jag har ont i handlederna. Jag tror att jag har runkat i sömnen inatt. Och den andra nyheten är att Micke H har publicerat en close up på sej själv i damtrosor.
debatt Postat 24 augusti 2011 Trådstartare Postat 24 augusti 2011 Bibliotekspåsarna hade för korta handtag. Var de i tyg?
debatt Postat 24 augusti 2011 Trådstartare Postat 24 augusti 2011 Mensa är en jävla fånig förening. På vilket sätt?
misterx (oregistrerad) Postat 24 augusti 2011 Postat 24 augusti 2011 Och den andra nyheten är att Micke H har publicerat en close up på sej själv i damtrosor. Vad är det för forum jag har hamnat på egentligen? 😐
SadamJR Postat 24 augusti 2011 Postat 24 augusti 2011 På vilket sätt? Löjligt med en förening där man kan gå med om man uppfyller vissa, oerhört begränsade, kriterier för intelligens. Hur långt upp i röven på sej själv kan man komma. Är du med?
SadamJR Postat 24 augusti 2011 Postat 24 augusti 2011 Ja. Jag kör med bibliotekets plastkasse nu. Riktigt bra tjock, seg plast.
CHAE Postat 24 augusti 2011 Postat 24 augusti 2011 (redigerat) Jag har ont i handlederna. Jag tror att jag har runkat i sömnen inatt. 😳 Conans patenterade tvåhandsfattning? 😄 Och den andra nyheten är att Micke H har publicerat en close up på sej själv i damtrosor. Det var ett oerhört fint ögonblick 😑 Spontanapplåd till micke för den 😛 kaffe.. måste ha KAFFEE 🤪 😆 Det är så det ska varaaaaaaaaa! 😑 Vad är det för forum jag har hamnat på egentligen? 😐 Erhm..ptja alltså.. Det är väl som vilket annat forum som helst 😛 Redigerat 24 augusti 2011 av CHAE
Recommended Posts