Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jellyfish???

Varför dör folk av det?

De väljer väl själva. Skulle inte du också hellre dö av en manet än typ brinna inne eller knivmördas?

Annons
Postat

haha

NEJ! Du kan ju vara intressant att läsa!

Tack!

Något annat som är intressant är ju sån här halloumi... och så med lite lite citron på

Postat (redigerat)

eftersom alla som jag sett skriva något här ibland skriver något intressant, antar jag att det är jag som blivit blockad ☺️

jävla kukmening, vad menar jag egentligen?

Redigerat av Fidden
Postat

eftersom alla som jag sett skriva något här ibland skriver något intressant, antar jag att det är jag som blivit blockad ☺️

jävla kukmening, vad menar jag egentligen?

Men du är ju kul! Och säger grymma stuff!

Postat

De e lite kul att se när killis spelar NFS. Han liksom lutar sig i svåra svängar! 😄

Hvilket NFS? Det är något av dem som jag kommer ihåg som har typ NOLL fartkänsla. Står man kör i 200 men det känns som 30.

Postat

De e lite kul att se när killis spelar NFS. Han liksom lutar sig i svåra svängar! 😄

så gör jag också, speciellt i spel där man ska kika fram runt hörn och sånt. skitirriterande när nån står och garvar åt en xD

Postat

Jag håller med i kören!

fidsky är grym! 😄

nämen åh 😊

inte ska väl jag... 😊

Jag vill tacka mamma, pappa, gud, tomten och bob loblaw.

Postat

så gör jag också, speciellt i spel där man ska kika fram runt hörn och sånt. skitirriterande när nån står och garvar åt en xD

Ja, så har jag kommit på mig själv att göra när jag spelar Mafia II.

Postat

Kan ha varit Hot Pursuit 2 som var kasst.

Fast jag gillar ju inte bilar. Finns det inga kollektivtrafiksspel?

finns väl en lokförarsimulator har jag för mig?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.