Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Var han som åker spårvagn i Götebörg och känner sig obekväm tillsammans med de berusade fjortistjejerna på Spårvagnen i en annan av Östlunds filmer, de Ofrivilliga, omedveten om att han blev filmad? Bland det värsta jag vet är den shizofrena förvandling en del berusade genomgår i sådana gruppsituationer, där de först är inställsamma och "på offrets sida" för att i nästa sekund bara göra narr av vederbörande. VAd hade hänt om han hade klappat till en av dem? Hade de klippt bort det då?

* Talar om filmen de Ofrivilliga som kanske någon sett *

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad händer sen?

Ingenting. Den slutar där.

Eller rättare sagt, snutten på Joe Tub slutar där.

Sedan om skiten fortsätter vet jag inte.

Men antagligen har den kanske inte samma uppbyggnad

som Gitarrmongot som väl bara är en massa småscener.

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

misterx (oregistrerad)

imm eff eff på teve ikväll.

Jag trodde aldrig att jag skulle hoppas på att MFF skulle vinna en match.

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

misterx (oregistrerad)

debatt gillar inte film, men är ändå en av dom här som ser flest tror jag.

Haha, alright. Mystiskt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Frun hade köpt väldigt dyra underkläder och mannen blev riktigt förbannad när han hittade kvittot.

-Men snälla du! fjäskade frun. Du skulle väl aldrig förvänta dig ett fint vin, i en ful flaska?

-Nej, svarade mannen, men jag skulle aldrig slå in en död mus i ett fint presentpapper heller 🙂)

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror inte att det är Glaskatten iofs. Inte med det språket. Tippar då hellre på att det är AF.

Jag är 95% säker på att det inte är AF.

Inte för att bekräfta eller dementera något, men Glaskatten har ett "språk" som på många sätt påminner om just Tjabbalabbas. En annan som svänger sig med liknande språk är James Blansing...

Jag har dessutom en teori om varför Glaskatten inte postar längre, vilket, för att dra det lite grovt, inbegriper det faktum att h*n (på ett eller annat sätt) var "bekant" med någon av de tidigaste forummedlemmarna (ungefär då jag reggade mig) som hade kopplingar någon pinne högre upp i "hierarkin", if you catch my drift. Liknande teori finns om James Blansing...

Men som sagt: Teorier. Och inget jag varken bekräftar eller dementerar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...