Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Hej Längsta!

Alltså datorer 😏 För andra gången på 4 år fick jag göra en RestoreIT 😮 (Iofs sedan 06.22 i morse men ändå). Tänk om jag lagt världens bästa gitarrslinga innan jag gick till jobbet.. då hade den varit borta.

Anywhore: ettt jävla meck har det varit 🙁

Såatteeeeh.. vad gör ni då?

Förresten Memphy: ha det så gött på er resa 🥰

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Längsta!

Alltså datorer 😏 För andra gången på 4 år fick jag göra en RestoreIT 😮 (Iofs sedan 06.22 i morse men ändå). Tänk om jag lagt världens bästa gitarrslinga innan jag gick till jobbet.. då hade den varit borta.

Anywhore: ettt jävla meck har det varit 🙁

Hej Chae!

Låter segt. 😕

Annars då?

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte riktigt så jag skulle uttrycka det. 😛

Tills jag hittat riktigt förhållande så duger en KK bra. ^^

Sunt resonemang, micke! Varför inte unna sig lite mänsklig rättighet liksom:P

Link to comment
Dela på andra sajter

Förresten: nu har jag lärt mig hur man strängar om en gitarr med ett Bigsby på rätt sätt! 😊

Ibland är det så lite som behövs. I detta fallet var det en capo som var nyckeln till allt 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gör en cover på Blue Oyster Cult the reaper... blir rätt fräck om jag får säga det själv.

Coolt!

Förresten, hur gick det med den där låten som jag ev skulle lägga sång på? 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, de störtar ju sin ledande diktator för att få frihet, det är väl ett steg i rätt riktning?

Ärligt talat är jag inte insatt ett dugg, mer än det jag hört från vissa håll om att det som

sker just nu är rent ut sagt för djävligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ärligt talat är jag inte insatt ett dugg, mer än det jag hört från vissa håll om att det som

sker just nu är rent ut sagt för djävligt.

Jo, det är ju jävligt de strider som pågår mellan befolkningen och diktator Gadhaffis kvarstående armé. Många dör ju på gatorna.

Han har styrt landet i fyra decennier så förändring lär det ju bli nu iaf, och antagligen mot det bättre, om nu inte några klaner tar makten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, det är ju jävligt de strider som pågår mellan befolkningen och diktator Gadhaffis kvarstående armé. Många dör ju på gatorna.

Han har styrt landet i fyra decennier så förändring lär det ju bli nu iaf, och antagligen mot det bättre, om nu inte några klaner tar makten.

Vänta lite nu, du pratar om Libyen? Jag menade Syrien...

Dags att se Nyheterna, tror jag. Har inte gjort det på nån månad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä, nu är det jag som går och lägger mig. Jag håller ju för bövelen på att somna sittande 😮

Barbara+-+a+yawn+-+IMG_9907_resize.JPG

Ha det gött och go' natt, Längsta.

PS Ha det så gött på er resa Memphy 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...