Memphis Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Heeej Grahn! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 häjje 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Hitt på nåt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Gört själv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Jag har fullt upp här. Packar väska samtidigt som jag renderar 3D-modeller. Varit i stan och växlat till mig euro, köpt eluttagsadapter, batterier och hamburgare! Känner mig som debatt me så mycket ärenden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Jag har fullt upp här. Packar väska samtidigt som jag renderar 3D-modeller. Varit i stan och växlat till mig euro, köpt eluttagsadapter, batterier och hamburgare! Känner mig som debatt me så mycket ärenden. När åker du och när kommer du hem? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 (redigerat) När åker du och när kommer du hem? På det första svarar jag nej, och på det andra ja. 😛 Imorn halv tolv går flyget och e tebaks på lördag kväll. Redigerat 22 augusti 2011 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Kan föreställa mig Saddams ansiktsuttryck just nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Va gör ni då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Va gör ni då? Ugglar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Va gör ni då? Kom nyss hem från gymmet och beundrar det nya utséendet på elev-skolsidan thingy.. Själv? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Kom nyss hem från gymmet och beundrar det nya utséendet på elev-skolsidan thingy.. Själv? 🙂 Okej, soft. ☺️ Jo, samma som Saddam. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Okej, soft. ☺️ Jo, samma som Saddam. 😄 Och jag är väldigt glad. Då hemsidan nog har buggat. (tror jag) För tydligen ska vi bara ha musiklektionerna! Vilket känns awesome. 😆 Fast får schemat imorgon vilket kommer resultera i att jag inser att sidan buggat xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Nästa gång jag är ensam hemma någon kväll ska jag nog gå ut och dra en tag. Lite kul ändå ju. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Nästa gång jag är ensam hemma någon kväll ska jag nog gå ut och dra en tag. Lite kul ändå ju. Du menar att när du är ensam hemma ska du vara bland andra borta? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 w00t. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Du menar att när du är ensam hemma ska du vara bland andra borta? Nej... eller vad menar du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 jag menar att då är du ju varken hemma eller ensam. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 jag menar att då är du ju varken hemma eller ensam. Okej jag är utomhus, men ensam är jag likförbannat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Snart ska Barack Obama hålla tal. Var e killis, han gillar ju presidenter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 här sugs det kuk för fulla muggar ser jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 8===D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Snart ska Barack Obama hålla tal. Var e killis, han gillar ju presidenter. Är angående situationen i Lybien. Sänds på AlJazeera. Händer mycket i arabvärlden. Men lär väl dröja många år innan det blir någon demokrati där. Tur att det går mot rätt håll iaf. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 22 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 22 augusti 2011 Nästa gång jag är ensam hemma någon kväll ska jag nog gå ut och dra en tag. Lite kul ändå ju. Men du får gå ut annars också, om du skulle vilja? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 22 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 22 augusti 2011 Tur att det går mot rätt håll iaf. Gör det verkligen det då? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Men du får gå ut annars också, om du skulle vilja? 😕 Får får jag väl, det är mest bara att jag vill hålla vissa saker för mig själv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Gör det verkligen det då? 😕 Ja, de störtar ju sin ledande diktator för att få frihet, det är väl ett steg i rätt riktning? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 8===D Fan vad liten du har. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts