CHAE Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Fick ett mail. När kom det? 13:37. Eliiiiiiit. Email från vem? 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Email från vem? 😲 Från eliiiitt! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 xD Från en kund som berömde mig för ett bra arbete! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
misterx (oregistrerad) Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Fick ett mail. När kom det? 13:37. Eliiiiiiit. Jag vaknade 13:37. Eliiiiiit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Jag vaknade 13:37. Eliiiiiit. ⚠️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 This little light of mine I'M GONNA LET IT SHINE! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 This little light of mine I'M GONNA LET IT SHINE! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Film är bäst i 4:3. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
misterx (oregistrerad) Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Film är bäst i 4:3. Jaaaa! Äntligen en likasinnad. Sitter du också på en gammal gammal tjock tv? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 22 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 22 augusti 2011 En ny tråd i Takida-klass som växer i snabb takt är igång och som handlar om copyswede och skatt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Jaaaa! Äntligen en likasinnad. Sitter du också på en gammal gammal tjock tv? Japp! 20-24 tum nånting. Men alltså då menar jag att det är najs med filmer som är filmade i 4:3, inte bara att man tittar på dem i en sån tv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
misterx (oregistrerad) Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Japp! 20-24 tum nånting. Men alltså då menar jag att det är najs med filmer som är filmade i 4:3, inte bara att man tittar på dem i en sån tv. Samma här, 20-24 tum nånting. Du menar så. Nämn någon film i det formatet som man kan tanka ner till kvällen? 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 😄 :D 😄 Jag blev just kär i dig, Fidden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Japp! 20-24 tum nånting. Men alltså då menar jag att det är najs med filmer som är filmade i 4:3, inte bara att man tittar på dem i en sån tv. Vem gör såna filmer idag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Holy crap. Holy crap. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Samma här, 20-24 tum nånting. Du menar så. Nämn någon film i det formatet som man kan tanka ner till kvällen? 🥰 Samtliga som jag har på hårddisken i 4:3: - Alla filmer av Éric Rohmer utom Le beau mariage och någon till - Prénom Carmen - Slacker - Funny Ha Ha - Gitarrmongot - Jag är nyfiken (både gul och blå) - Die Abenteuer des Prinzen Achmed - The Station Agent Vad för slags film är du ute efter? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
misterx (oregistrerad) Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Samtliga som jag har på hårddisken i 4:3: - Alla filmer av Éric Rohmer utom Le beau mariage och någon till - Prénom Carmen - Slacker - Funny Ha Ha - Gitarrmongot - Jag är nyfiken (både gul och blå) - Die Abenteuer des Prinzen Achmed - The Station Agent Vad för slags film är du ute efter? Dramakomedier, dokumentärer och kanske thrillers. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Dramakomedier, dokumentärer och kanske thrillers. Dokumentärer och thrillers är det inga där, men dramakomedier är det väl. Eller iofs, Jag är nyfiken-filmerna är ju lite halvdokumentära. Har du inte sett dem rekommenderar jag det! De känns faktiskt bra och nyskapande fortfarande över 40 år senare. Vill du se något lättsmält men lite tråkigt kan du se The Station Agent. Handlar om en dvärg som är lite enstörig och umgås med ett par människor i en by. Vill du se en rätt udda film utan direkt handling men med massor av minnesvärda scener kan du se Gitarrmongot. Samma kille som gjorde De ofrivilliga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 22 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 22 augusti 2011 Sån här ska jag köpa om jag ska byta upp mig: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
misterx (oregistrerad) Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 (redigerat) Dokumentärer och thrillers är det inga där, men dramakomedier är det väl. Eller iofs, Jag är nyfiken-filmerna är ju lite halvdokumentära. Har du inte sett dem rekommenderar jag det! De känns faktiskt bra och nyskapande fortfarande över 40 år senare. Vill du se något lättsmält men lite tråkigt kan du se The Station Agent. Handlar om en dvärg som är lite enstörig och umgås med ett par människor i en by. Vill du se en rätt udda film utan direkt handling men med massor av minnesvärda scener kan du se Gitarrmongot. Samma kille som gjorde De ofrivilliga. Ska se om jag kan tanka ner, Jag är nyfiken filmerna och Gitarrmongot. Verkar vara riktigt bra filmer. The Station Agent har jag redan sett, tyckte den var lite halv tråkig precis som du sa. Men bra tips annars. Tack. Redigerat 22 augusti 2011 av misterx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 En dag ska jag skriva en countrylåt som heter "I Gave Her the Ring, and She Gave Me the Finger". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 you gave me a hand I gave you a fist please don't lose any sleep over me baby I hardly exist Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 En dag ska jag skriva en countrylåt som heter "I Gave Her the Ring, and She Gave Me the Finger". 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
misterx (oregistrerad) Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 En dag ska jag skriva en countrylåt som heter "I Gave Her the Ring, and She Gave Me the Finger". Haha! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
misterx (oregistrerad) Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts