debatt Postat 22 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 22 augusti 2011 Alltså kan visdomständerna bara komma ut någon gång istället för att hålla på där inne och värka och greja. Fan om jag ska behöva dra ut dem. Isåfall kräver jag att bli försatt i livshotande koma först. Jag har dragit ut en visdomstand en gång. Helt utan bedövning. Jag är lite som han den blonde jätten i Millenium. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 22 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 22 augusti 2011 Ännu en dag då man ska försöka suggerera sig själv med att det finns en mening. Så djävla löjligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 22 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 22 augusti 2011 Om alla har öronproppar, skulle man inte kunna sänka volymen? Det mest självklara och logiska. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Ännu en dag då man ska försöka suggerera sig själv med att det finns en mening. Så djävla löjligt! Och om det inte finns nån mening, vad gör man då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Att ha öronproppar på sig när man är ute är som att ha kondom på sig när man knullar. Det vill säga en nyttig vana att hålla sig med! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Fräsig blogg du har förresten, Dingis! Tack! Är det du som har IP-nummer 85.224.25.154? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Tjej #2 är inne på facebook ibland men jag har fan ingenting att säga till henne så jag startar aldrig någon chatt. Kan inte skolan börja någon gång så man får andra tjejer att tänka på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Tjej #2 är inne på facebook ibland men jag har fan ingenting att säga till henne så jag startar aldrig någon chatt. Kan inte skolan börja någon gång så man får andra tjejer att tänka på. Nu när du är nyfriserad och allt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Det vill säga en nyttig vana att hålla sig med! Japp, that's my point. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Nu när du är nyfriserad och allt. Både uppe och nere, dessutom. Nej nu ska jag inte klicka på facebookbokmärket på ett bra tag så jag slipper se henne online och våndas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Morrn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 (redigerat) Varför det? För jag vill inte spela metal längre. Dels för att ingen man känner uppskattar sån musik, så har ingen att visa det för och ingen som (frivilligt) vill komma och lyssna om vi ska spela ute. För det andra så är jag sugen på andra musikstilar. Redigerat 22 augusti 2011 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 För jag vill inte spela metal längre. Dels för att ingen man känner uppskattar sån musik, så har ingen att visa det för och ingen som (frivilligt) vill komma och lyssna om vi ska spela ute. 🙁 JAG skulle lyssna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 🙁 JAG skulle lyssna! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 oh my god that's some funky shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 För jag vill inte spela metal längre. Dels för att ingen man känner uppskattar sån musik, så har ingen att visa det för och ingen som (frivilligt) vill komma och lyssna om vi ska spela ute. För det andra så är jag sugen på andra musikstilar. jag med 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 jag med 😑 Asså, va e du sugen på då? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 klezmer tror jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Asså, va e du sugen på då? 🙂 Menade att jag hade kommit o kollat. 😛 Fast ja. Är sugen på något elektroniskt band. Eller typ Foo Fighters aktigt 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Menade att jag hade kommit o kollat. 😛 Fast ja. Är sugen på något elektroniskt band. Eller typ Foo Fighters aktigt 🙂 haha, jaha. 😛 Är också sugen på något Foo fighters liknande, och med elektroniska inslag. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Memphis, du ska ju göra indiepop. Akustiska gitarrer, stämsång och klockspel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 haha, jaha. 😛 Är också sugen på något Foo fighters liknande, och med elektroniska inslag. ☺️ sooft! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Memphis, du ska ju göra indiepop. Akustiska gitarrer, stämsång och klockspel. 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Kollegan panik-åt just åtta stycken plommon 😮 Det är något gruvligt med kvinnor och deras frosseri 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 då blir det bajs! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Tänkvärt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Indeed Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Tänkvärt. Fast jag undrar hur de har räknat på hur många bilar det går åt? Om jag får vara djävulens advokat lite här så ser det faktiskt lite väl mycket ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Fick ett mail. När kom det? 13:37. Eliiiiiiit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 då blir det bajs! Onekligen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts