Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Alltså kan visdomständerna bara komma ut någon gång istället för att hålla på där inne och värka och greja.

Fan om jag ska behöva dra ut dem. Isåfall kräver jag att bli försatt i livshotande koma först.

Jag har dragit ut en visdomstand en gång. Helt utan bedövning.

Jag är lite som han den blonde jätten i Millenium.

Annons
Postat

Ännu en dag då man ska försöka suggerera sig själv med att det finns en mening.

Så djävla löjligt!

Och om det inte finns nån mening, vad gör man då?

Postat

Att ha öronproppar på sig när man är ute är som att ha kondom på sig när man knullar.

Det vill säga en nyttig vana att hålla sig med!

Postat

Tjej #2 är inne på facebook ibland men jag har fan ingenting att säga till henne så jag startar aldrig någon chatt. Kan inte skolan börja någon gång så man får andra tjejer att tänka på.

Postat

Tjej #2 är inne på facebook ibland men jag har fan ingenting att säga till henne så jag startar aldrig någon chatt. Kan inte skolan börja någon gång så man får andra tjejer att tänka på.

Nu när du är nyfriserad och allt.

Postat

Nu när du är nyfriserad och allt.

Både uppe och nere, dessutom.

Nej nu ska jag inte klicka på facebookbokmärket på ett bra tag så jag slipper se henne online och våndas.

Postat (redigerat)

Varför det?

För jag vill inte spela metal längre. Dels för att ingen man känner uppskattar sån musik, så har ingen att visa det för och ingen som (frivilligt) vill komma och lyssna om vi ska spela ute.

För det andra så är jag sugen på andra musikstilar.

Redigerat av Memphis
Postat

För jag vill inte spela metal längre. Dels för att ingen man känner uppskattar sån musik, så har ingen att visa det för och ingen som (frivilligt) vill komma och lyssna om vi ska spela ute.

🙁 JAG skulle lyssna!

Postat

För det andra så är jag sugen på andra musikstilar.

jag med 😑

Postat

Asså, va e du sugen på då? 🙂

Menade att jag hade kommit o kollat. 😛

Fast ja. Är sugen på något elektroniskt band. Eller typ Foo Fighters aktigt 🙂

Postat

Menade att jag hade kommit o kollat. 😛

Fast ja. Är sugen på något elektroniskt band. Eller typ Foo Fighters aktigt 🙂

haha, jaha. 😛

Är också sugen på något Foo fighters liknande, och med elektroniska inslag. ☺️

Postat

Kollegan panik-åt just åtta stycken plommon 😮 Det är något gruvligt med kvinnor och deras frosseri 😏

Postat

Tänkvärt.

2098062251_b3b8afd2ab_o.jpg

Fast jag undrar hur de har räknat på hur många bilar det går åt? Om jag får vara djävulens advokat lite här så ser det faktiskt lite väl mycket ut.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.