Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Vaknade klockan fem med galhög puls och övertygad om att jag försovit mig. Två timmars morgon innan man beger sig iväg till jobbet är lite skönt ändå - ingen stress. Ptja, förutom hjärtsnörpen som var när man vaknade då förstås. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Vaknade klockan fem med galhög puls och övertygad om att jag försovit mig. Två timmars morgon innan man beger sig iväg till jobbet är lite skönt ändå - ingen stress. Ptja, förutom hjärtsnörpen som var när man vaknade då förstås. xD

Jag går alltid upp tidigare än jag behöver, FETT skönt att inte behöva stressa. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Igår fångade jag en fluga i en kaffekopp genom att lägga en godispåse och en stämapparat ovanpå. Undrar om den lever fortfarande?

Den var FETT stor! 😱 Och jag fattar fortfarande inte hur fan den kom in, alla fönster var stängda igår... 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag går alltid upp tidigare än jag behöver, FETT skönt att inte behöva stressa. 😛

Jo jag brukar stiga upp klockan 6 och då har jag i regel gott om tid. Cyklar iväg vid 7:20ish för jag hinner bli så uttråkad att bara sitta och på nå vis vänta på att få dra iväg. Bara en 15 minuters cykeltur i rätt lugnt tempo. Att stiga upp klockan fem blir lite onödigt tidigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag går alltid upp tidigare än jag behöver, FETT skönt att inte behöva stressa. 😛

G'morrn Längsta!

Vad gör ni?

Okej, de två sista veckorna innan semestern börjar och jag firar det genom att lyssna på Yllet's skiva 🙂 Mycket bra och välproducerad musik f ö 😑

Nu: jobbet 😏

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Vaknade klockan fem med galhög puls och övertygad om att jag försovit mig. Två timmars morgon innan man beger sig iväg till jobbet är lite skönt ändå - ingen stress. Ptja, förutom hjärtsnörpen som var när man vaknade då förstås. xD

Jo, och för att få ned pulsen då så tog jag ett par koppar kaffe, lite nikotin och centralstimulerande medicin. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Igår fångade jag en fluga i en kaffekopp genom att lägga en godispåse och en stämapparat ovanpå. Undrar om den lever fortfarande?

Den var FETT stor! 😱 Och jag fattar fortfarande inte hur fan den kom in, alla fönster var stängda igår... 😏

Den kanske har egen nyckel? Kollade du fickorna? 😕😱

Link to comment
Dela på andra sajter

tror inte det är ett ord på svenska egentligen, här kallas det kanske för "fiktiv dokumentär", men det låter ju inte lika kul. Mockumentärer är kul. På tal om det har nog missat de senaste säsongerna av the office och funderar på att kanske se dem nästa vecka.

Det var det jag menade, det har aldrig funnits. Morrn förresten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...