Fidden Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Det var bannemig en riktigt najs film! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Jag hittade ett litet rör i bilen ( i motorn närmare bestämt) där det läcker någonting. Vad vet jag inte. Olja är det iallafall inte. Nån som vet vad det kan vara? Bensin? Vatten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Det var bannemig en riktigt najs film! Härligt! Jag fick aldrig strömmen att funka. Vad hette filmen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Tatt av kvinnen var det ja. Får ta och tanka den då! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
misterx (oregistrerad) Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Har länge inte gillat krigsfilmer/serier men Band of Brothers visa sig vara riktigt bra. The Pacific nästa kanske? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Har länge inte gillat krigsfilmer/serier men Band of Brothers visa sig vara riktigt bra. The Pacific nästa kanske? Såg hela band of brothers i veckan, den var najs. Pacific var samma gäng som gjort va? typ tom hanks och den andra vem det nu var? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
misterx (oregistrerad) Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 (redigerat) Såg hela band of brothers i veckan, den var najs. Pacific var samma gäng som gjort va? typ tom hanks och den andra vem det nu var? Precis! Tom Hanks, Steven Spielberg och en gubbe vid namn Gary Goetzman står som producenter för The Pacific. Dom två förstnämnda står även som producenter för Band of Brothers. Redigerat 21 augusti 2011 av misterx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 The Pacific var jäkligt välgjort men var ändå bara sådär. "Duger i krig". 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 såg summer heights high i veckan också, en annan miniserie. Den var rätt kul xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Ok. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 såg summer heights high i veckan också, en annan miniserie. Den var rätt kul xD Vad hanlar den dom? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
misterx (oregistrerad) Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Vad hanlar den dom? http://www.youtube.com/watch?v=hH5nN9IFGDM Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 http://www.youtube.com/watch?v=hH5nN9IFGDM fantastiskt 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Jag fattar inte. 😛 Är det samma snubbe som spelar "olika roller" på olika skolor han hamnar på? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Jag fattar inte. 😛 Är det samma snubbe som spelar "olika roller" på olika skolor han hamnar på? det är samma skola och samma skådis. bara olika karaktärer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
misterx (oregistrerad) Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Jag fattar inte. 😛 Är det samma snubbe som spelar "olika roller" på olika skolor han hamnar på? Jag vet faktiskt inte. Har inte sett serien själv men jag undrar samma sak som du. Är det samma snubbe i olika roller? Annars så verkar det vara en riktigt rolig serie faktiskt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 (redigerat) Jag vet faktiskt inte. Har inte sett serien själv men jag undrar samma sak som du. Är det samma snubbe i olika roller? Annars så verkar det vara en riktigt rolig serie faktiskt. Det är en mockumentär där man får följa 2 elever och en lärare på en skola. Alla tre rollerna spelas dock av samma person, men det är separata roller och handlingar. Redigerat 21 augusti 2011 av Fidden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Va rörigt. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Va rörigt. 😛 Inte alls ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Inte alls ☺️ Jo. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
misterx (oregistrerad) Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Idag har jag lärt mig ett nytt ord... mockumentär. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Jag med. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Idag har jag lärt mig ett nytt ord... mockumentär. Det är inte nytt. Det har funnits länge. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Natti. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 tror inte det är ett ord på svenska egentligen, här kallas det kanske för "fiktiv dokumentär", men det låter ju inte lika kul. Mockumentärer är kul. På tal om det har nog missat de senaste säsongerna av the office och funderar på att kanske se dem nästa vecka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 eller kanske se om den brittiska versionen. den är ju trots allt bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
misterx (oregistrerad) Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Peter Magnusson spela tre olika roller i samma serie. Blomstertid hette den tydligen. Är det inte också en mokumentär? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Har inte sett. Nåt att ha? Har lite svårt med honom för det mesta... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Här är förresten en bild på en person som jobbar på flygplatsen i moskva, som en facebookvän postade för ett tag sedan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Jaha okej? 😳 xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts