Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons
misterx (oregistrerad)

Har länge inte gillat krigsfilmer/serier men Band of Brothers visa sig vara riktigt bra.

The Pacific nästa kanske?

Link to comment
Dela på andra sajter

Har länge inte gillat krigsfilmer/serier men Band of Brothers visa sig vara riktigt bra.

The Pacific nästa kanske?

Såg hela band of brothers i veckan, den var najs. Pacific var samma gäng som gjort va? typ tom hanks och den andra vem det nu var?

Link to comment
Dela på andra sajter

misterx (oregistrerad)

Såg hela band of brothers i veckan, den var najs. Pacific var samma gäng som gjort va? typ tom hanks och den andra vem det nu var?

Precis!

Tom Hanks, Steven Spielberg och en gubbe vid namn Gary Goetzman står som producenter för The Pacific. Dom två förstnämnda står även som producenter för Band of Brothers.

Redigerat av misterx
Link to comment
Dela på andra sajter

misterx (oregistrerad)

Jag fattar inte. 😛 Är det samma snubbe som spelar "olika roller" på olika skolor han hamnar på?

Jag vet faktiskt inte. Har inte sett serien själv men jag undrar samma sak som du. Är det samma snubbe i olika roller?

Annars så verkar det vara en riktigt rolig serie faktiskt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet faktiskt inte. Har inte sett serien själv men jag undrar samma sak som du. Är det samma snubbe i olika roller?

Annars så verkar det vara en riktigt rolig serie faktiskt.

Det är en mockumentär där man får följa 2 elever och en lärare på en skola. Alla tre rollerna spelas dock av samma person, men det är separata roller och handlingar.

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

tror inte det är ett ord på svenska egentligen, här kallas det kanske för "fiktiv dokumentär", men det låter ju inte lika kul. Mockumentärer är kul. På tal om det har nog missat de senaste säsongerna av the office och funderar på att kanske se dem nästa vecka.

Link to comment
Dela på andra sajter

misterx (oregistrerad)

Peter Magnusson spela tre olika roller i samma serie. Blomstertid hette den tydligen.

Är det inte också en mokumentär?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...