Naymari Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 hello Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 hej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 hej 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 "vederstygglighet" blir bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Var nära att köpa Dagarnas skum på franska idag, borde ha gjort det... Det är en sån där bok man borde läsa bara för att titeln är så cool. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Var nära att köpa Dagarnas skum på franska idag, borde ha gjort det... Det är en sån där bok man borde läsa bara för att titeln är så cool. Den har jag läst på svenska. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Den har jag läst på svenska. Finns på svenska i mammas bokhylla, men jag tycker det är lite dumt att inte ta chansen att öva upp franskan när jag kan. Är den bra? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 bah, tänkte fördriva lite tid på oxie, men så är frågeservern trasig 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Alltså de kan ju bre på om hur bra texter den och den rapparen har och så, men man hinner ju fan inte med att uppfatta dem... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Finns på svenska i mammas bokhylla, men jag tycker det är lite dumt att inte ta chansen att öva upp franskan när jag kan. Är den bra? Det är väldigt länge sen. Jag vill minnas att den var väldigt udda och ganska bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Det är väldigt länge sen. Jag vill minnas att den var väldigt udda och ganska bra. Det är bra. Vem vill läsa ordinära böcker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Vissa låtar är riktigt töntiga nästan parodiska på Black Star-skivan faktiskt... tex B Boys Will B Boys. Annars är den bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Det är bra. Vem vill läsa ordinära böcker. Den är väl något av en modern klassiker. Eller halvmodern iallafall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Alltså de kan ju bre på om hur bra texter den och den rapparen har och så, men man hinner ju fan inte med att uppfatta dem... Haha, jag vet. Därför man får läsa texterna också så man den vägen kan luska ut vad dom säger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Haha, jag vet. Därför man får läsa texterna också så man den vägen kan luska ut vad dom säger. Ja, men det känns lite falskt typ. Eller så kanske alla gör. Annars hinner man väl bara typ uppfatta enstaka coola rader typ. got more soul than a sock with a hole Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Nu ska jag se på film på norska. det blir intressant. här ska jag se den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Nu ska jag se på film på norska. det blir intressant. här ska jag se den. BRA INITIATIV!!!!!!!! :WUBWUBWUBWUBWUB: 🥰 :wub: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Det är en jävla massa de anbefaller än att se där... undra vad man får för straff om man låter bli. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Gillar du Eminem, Killis? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Han är hos sina föräldrar kom jag på nu. Inte nu längre.. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Gillar du Eminem, Killis? Hans första plattor är bra. Det är töntigt säga så jag vet men det är sant. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Hans första plattor är bra. Det är töntigt säga så jag vet men det är sant. Haha nä så får man helt klart säga. Så tycker jag om många. Alltså jag känner mig ju verkligen rätt oäkta när jag sitter och försöker känna mig tung som lyssnar på hiphop och hänger i flashbacks graffitiforum och så där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Det är jobbigt att va osäker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Det är jobbigt att va osäker. Det är ett som är säkert. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Jävla visdomständer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Jag hittade ett litet rör i bilen ( i motorn närmare bestämt) där det läcker någonting. Vad vet jag inte. Olja är det iallafall inte. Nån som vet vad det kan vara? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Jag hittade ett litet rör i bilen ( i motorn närmare bestämt) där det läcker någonting. Vad vet jag inte. Olja är det iallafall inte. Nån som vet vad det kan vara? Vad läckert! Rör det inte bara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts