Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

helvetes seg här. iofs hade jag räknat med det efter en hel vecka med motionspass på 3h nästan varje dag. Ligger bra till med mitt viktmål till halvmaran. däremot känns inte knäna helt hundra, men det gör de å andra sidan aldrig 😏

så, nu ska jag inte säga nåt om det på ett tag.

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

helvetes seg här. iofs hade jag räknat med det efter en hel vecka med motionspass på 3h nästan varje dag. Ligger bra till med mitt viktmål till halvmaran. däremot känns inte knäna helt hundra, men det gör det å andra sidan aldrig 😏

så, nu ska jag inte säga nåt om det på ett tag.

Herrejävlar. Du låter som en elitidrottare me sånna dagliga pass. 😛 När ska du springa?

Link to comment
Dela på andra sajter

Herrejävlar. Du låter som en elitidrottare me sånna dagliga pass. 😛 När ska du springa?

17 september.

passen är väldigt lugna ska tilläggas. typ 10km promenad och så lite ben och ryggövningar efter det. planen var att trappa upp intensiteten, men om inte knäna håller får jag nog köra på såhär och sen chansa på loppet. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

17 september.

passen är väldigt lugna ska tilläggas. typ 10km promenad och så lite ben och ryggövningar efter det. planen var att trappa upp intensiteten, men om inte knäna håller får jag nog köra på såhär och sen chansa på loppet. ☺️

Okej. 😄 Får hoppas skiten håller ihop då. Keeping the thumbs.

Nån gång vill jag också springa halvmaran, men får bli senare nån gång när man hinner träna mer. Håller igång nu iaf, joggar och gymmar 3 ggr/veckan, men är på sin höjd 3km jag springer. ☺️ Har det som uppvärmning nämligen.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Längsta!

1. Dingis: tygkasse = en sådan här?981201154648P3bda.jpg

2. Jaguar = en sådan här

Tygkasse-Edith: såg bara orden "tygkasse" och "bilbiotek" och spånade vidare därifrån 😑

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Förvisso, men de morrar/jamar inte lika bra som min ☺️

Kanske inte, men jag fick din mamma att jama ÄNNU högre. ☺️

EDIT: Din! Att glömma sätta dit DIN gör all skillnad i världen. 😱

Redigerat av Micke H
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...