SadamJR Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Har han sagt det till dig? Hans sekreterare skrev det i en bok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 (redigerat) helvetes seg här. iofs hade jag räknat med det efter en hel vecka med motionspass på 3h nästan varje dag. Ligger bra till med mitt viktmål till halvmaran. däremot känns inte knäna helt hundra, men det gör de å andra sidan aldrig 😏 så, nu ska jag inte säga nåt om det på ett tag. Redigerat 21 augusti 2011 av Fidden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Hans sekreterare skrev det i en bok. Kände du hans sekreterare? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 O fy fan, meduza är ju värst! 😆 Träffade honom på tåget en gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Kände du hans sekreterare? För enkelhetens skull. Ja. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 helvetes seg här. iofs hade jag räknat med det efter en hel vecka med motionspass på 3h nästan varje dag. Ligger bra till med mitt viktmål till halvmaran. däremot känns inte knäna helt hundra, men det gör det å andra sidan aldrig 😏 så, nu ska jag inte säga nåt om det på ett tag. Herrejävlar. Du låter som en elitidrottare me sånna dagliga pass. 😛 När ska du springa? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 För enkelhetens skull. Ja. haha. Visst är vi jobbiga. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 För enkelhetens skull. Ja. Vad hade du för fuffens för dig som gjorde att du för enkelhetens skull ville lära känna henne/honom? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Herrejävlar. Du låter som en elitidrottare me sånna dagliga pass. 😛 När ska du springa? 17 september. passen är väldigt lugna ska tilläggas. typ 10km promenad och så lite ben och ryggövningar efter det. planen var att trappa upp intensiteten, men om inte knäna håller får jag nog köra på såhär och sen chansa på loppet. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 (redigerat) 17 september. passen är väldigt lugna ska tilläggas. typ 10km promenad och så lite ben och ryggövningar efter det. planen var att trappa upp intensiteten, men om inte knäna håller får jag nog köra på såhär och sen chansa på loppet. ☺️ Okej. 😄 Får hoppas skiten håller ihop då. Keeping the thumbs. Nån gång vill jag också springa halvmaran, men får bli senare nån gång när man hinner träna mer. Håller igång nu iaf, joggar och gymmar 3 ggr/veckan, men är på sin höjd 3km jag springer. ☺️ Har det som uppvärmning nämligen. Redigerat 21 augusti 2011 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Världens näst största akvarium. Fan va mäktigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Världens näst största akvarium. Fan va mäktigt. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Är inte det allra största ännu mäktigare? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Är inte det allra största ännu mäktigare? Nej. ☺️ ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 (.) (.) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 haha, va dryg jag e mot killis på fejjan. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Ge han vad han tål! xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Japp! xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 (.) (.) 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Saddam skriver något. Hoppas det är roligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Vad hade du för fuffens för dig som gjorde att du för enkelhetens skull ville lära känna henne/honom? Ibland händer det bara saker. Det var under mina år i waffen-ss, och så pratar vi inte mer om det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Ibland händer det bara saker. Det var under mina år i waffen-ss, och så pratar vi inte mer om det. Gott så, jag tycker inte heller man ska dra upp gamla synder i onödan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Saddam skriver något. Hoppas det är roligt. Det var det. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Då blev ni glada. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 (redigerat) Hej Längsta! 1. Dingis: tygkasse = en sådan här? 2. Jaguar = en sådan Your browser does not support the HTML5 audio tag Tygkasse-Edith: såg bara orden "tygkasse" och "bilbiotek" och spånade vidare därifrån 😑 Redigerat 21 augusti 2011 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 *läser ikapp* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Nej, Jaguar som en sån här: Eller sån här: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Nej, Jaguar som en sån här: Eller sån här: Förvisso, men de morrar/jamar inte lika bra som min ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 (redigerat) Förvisso, men de morrar/jamar inte lika bra som min ☺️ Kanske inte, men jag fick din mamma att jama ÄNNU högre. ☺️ EDIT: Din! Att glömma sätta dit DIN gör all skillnad i världen. 😱 Redigerat 21 augusti 2011 av Micke H Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts