Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Jag har skadat min hörsel btw. 😏 Var pga av volymen senast jag var på klubb för drygt en månad sedan. Brukar ha öronproppar men hade inte fått me mig då.

Så nu e jag känslig mot ljud som typ bestick, porslin som låter. Kan inte lyssna så högt på musik utan att få känningar i örat som gör lite ont. Fan. 🙁

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har skadat min hörsel btw. 😏 Var pga av volymen senast jag var på klubb för drygt en månad sedan. Brukar ha öronproppar men hade inte fått me mig då.

Så nu e jag känslig mot ljud som typ bestick, porslin som låter. Kan inte lyssna så högt på musik utan att få känningar i örat som gör lite ont. Fan. 🙁

🙁 Är inte debatt expert på sånt där?

Link to comment
Dela på andra sajter

Minns inte. Finns nog inget att göra annat än att fortsätta vila dem.

Ja, och du ska nog försöka att ha proppar med dig nästa gång. Jag har dom alltid i bakfickan och använder dom hela tiden. Känns lixom dumt att som musiker riskera sin hörsel. ^^

MEMPHEDIT: Menade inte riktigt det sådär drygt. xD

Redigerat av Micke H
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, och du ska nog försöka att ha proppar med dig nästa gång. Jag har dom alltid i bakfickan och använder dom hela tiden. Känns lixom dumt att som musiker riskera sin hörsel. ^^

Självklart kommer jag det. Var inte tänkt att jag skulle gått till klubb men blev så, har ju alltid annars med mig när jag ska på sånt.

Det är väl dumt att riskera sin hörsel oavsett om man är musiker. 😛 Men jag förstår vad du menar. Man har ju bara en hörsel också, inget som läker.

Link to comment
Dela på andra sajter

debatt har skrivit flera hundra inlägg i ämnet on topic. För det mesta går det väl över med tiden.

Har haft problem me lite känslig hörsel förr och det har brukat gå över men detta verkar hålla i sig. Får hoppas iaf. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

debatt har skrivit flera hundra inlägg i ämnet on topic. För det mesta går det väl över med tiden.

Har haft problem me lite känslig hörsel förr och det har brukat gå över men detta verkar hålla i sig. Får hoppas iaf. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...