SadamJR Postat 21 augusti 2011 Postat 21 augusti 2011 Jag hade portfölj till skolan redan som sjuåring. Du är inte möjligen något av en pedant?
Memphis Postat 21 augusti 2011 Postat 21 augusti 2011 Har folk tröttnat på att göra såna där fredagsräder då de åkte in i skogarna och slängde alla plastförpackningar och batterier de hade hemma. Det var tider det! Såhär menar du? 😄
Micke H Postat 21 augusti 2011 Postat 21 augusti 2011 BLAST OFF! IT'S PARTY TIME! AND PRETEND WE DON'T LIVE IN A FASCHIST NATION! BLAST OFF! IT'S PARTY TIME! AND WHERE THE FUCK ARE YOU?!?!?!!
Memphis Postat 21 augusti 2011 Postat 21 augusti 2011 (redigerat) Jag har skadat min hörsel btw. 😏 Var pga av volymen senast jag var på klubb för drygt en månad sedan. Brukar ha öronproppar men hade inte fått me mig då. Så nu e jag känslig mot ljud som typ bestick, porslin som låter. Kan inte lyssna så högt på musik utan att få känningar i örat som gör lite ont. Fan. 🙁 Redigerat 21 augusti 2011 av Memphis
Micke H Postat 21 augusti 2011 Postat 21 augusti 2011 Jag har skadat min hörsel btw. 😏 Var pga av volymen senast jag var på klubb för drygt en månad sedan. Brukar ha öronproppar men hade inte fått me mig då. Så nu e jag känslig mot ljud som typ bestick, porslin som låter. Kan inte lyssna så högt på musik utan att få känningar i örat som gör lite ont. Fan. 🙁 🙁 Är inte debatt expert på sånt där?
Memphis Postat 21 augusti 2011 Postat 21 augusti 2011 🙁 Är inte debatt expert på sånt där? Minns inte. Finns nog inget att göra annat än att fortsätta vila dem.
Micke H Postat 21 augusti 2011 Postat 21 augusti 2011 (redigerat) Minns inte. Finns nog inget att göra annat än att fortsätta vila dem. Ja, och du ska nog försöka att ha proppar med dig nästa gång. Jag har dom alltid i bakfickan och använder dom hela tiden. Känns lixom dumt att som musiker riskera sin hörsel. ^^ MEMPHEDIT: Menade inte riktigt det sådär drygt. xD Redigerat 21 augusti 2011 av Micke H
SadamJR Postat 21 augusti 2011 Postat 21 augusti 2011 Ni från göteborg måste väl känna till jävlaranamma. Hade glömt bort dom själv. Här kan man höra alla deras låtar. http://www.xn--ntligenmndag-fcbw.se/
Memphis Postat 21 augusti 2011 Postat 21 augusti 2011 Ja, och du ska nog försöka att ha proppar med dig nästa gång. Jag har dom alltid i bakfickan och använder dom hela tiden. Känns lixom dumt att som musiker riskera sin hörsel. ^^ Självklart kommer jag det. Var inte tänkt att jag skulle gått till klubb men blev så, har ju alltid annars med mig när jag ska på sånt. Det är väl dumt att riskera sin hörsel oavsett om man är musiker. 😛 Men jag förstår vad du menar. Man har ju bara en hörsel också, inget som läker.
Memphis Postat 21 augusti 2011 Postat 21 augusti 2011 Ni från göteborg måste väl känna till jävlaranamma. Hade glömt bort dom själv. Här kan man höra alla deras låtar. http://www.xn--ntligenmndag-fcbw.se/ Vedervärdigt. Rysligt. Makabert.
Dingbats Postat 21 augusti 2011 Postat 21 augusti 2011 Usch nu mår jag dåligt. Var inne vid bokborden och köpte en jävligt onödig och stor och tung sv-fr/fr-sv affärsordbok för 30 spänn.
SadamJR Postat 21 augusti 2011 Postat 21 augusti 2011 Vedervärdigt. Rysligt. Makabert. Jag tycker dom är rätt bra. Ungefär som ett popigare eddie meduza.
SadamJR Postat 21 augusti 2011 Postat 21 augusti 2011 Minns inte. Finns nog inget att göra annat än att fortsätta vila dem. debatt har skrivit flera hundra inlägg i ämnet on topic. För det mesta går det väl över med tiden.
SadamJR Postat 21 augusti 2011 Postat 21 augusti 2011 Hitler hade mustasch för att han tyckte att han hade så stor näsa, och att den såg lite mindre på det sättet.
Dingbats Postat 21 augusti 2011 Postat 21 augusti 2011 Hitler hade mustasch för att han tyckte att han hade så stor näsa, och att den såg lite mindre på det sättet. Har han sagt det till dig?
Memphis Postat 21 augusti 2011 Postat 21 augusti 2011 Jag tycker dom är rätt bra. Ungefär som ett popigare eddie meduza. O fy fan, meduza är ju värst! 😆
Dingbats Postat 21 augusti 2011 Postat 21 augusti 2011 Fan börjar jag bli tjock, normalviktig eller hypokondrianorektisk? De vanliga hålen i skärpet börjar kännas tajta.
Fidden Postat 21 augusti 2011 Postat 21 augusti 2011 Fan börjar jag bli tjock, normalviktig eller hypokondrianorektisk? De vanliga hålen i skärpet börjar kännas tajta. Tajta hål 🥰
Memphis Postat 21 augusti 2011 Postat 21 augusti 2011 debatt har skrivit flera hundra inlägg i ämnet on topic. För det mesta går det väl över med tiden. Har haft problem me lite känslig hörsel förr och det har brukat gå över men detta verkar hålla i sig. Får hoppas iaf. 😑
Memphis Postat 21 augusti 2011 Postat 21 augusti 2011 debatt har skrivit flera hundra inlägg i ämnet on topic. För det mesta går det väl över med tiden. Har haft problem me lite känslig hörsel förr och det har brukat gå över men detta verkar hålla i sig. Får hoppas iaf. 😑
Memphis Postat 21 augusti 2011 Postat 21 augusti 2011 Tajta hål 🥰 Fidden gör i vanlig ordning storartad entré. 😄
Memphis Postat 21 augusti 2011 Postat 21 augusti 2011 Blev lite udda mat här. Makaroner me fiskpinnar och lingonsylt. xD Gott var det iaf.
Fidden Postat 21 augusti 2011 Postat 21 augusti 2011 Fidden gör i vanlig ordning storartad entré. 😄 Entré-kåt? 😕
Recommended Posts