Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Det är soft med tygkassar men då gäller det att man inte får ha med sig för mycket saker.

Nej, jag tänkte på det, men samtidigt är det ju jobbigt när det blir tungt om man har axelremsväska också. Som bonus är det lättare att springa till tåget med en kasse i handen än en väska som flänger runt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Ja det blir nog jätte bra, oros momentet ligger dock i om jag skall fortsätta lägga upp på soundcloud eller starta ett reverbnation account, och hoppas på att någon kanske gillar det dom hör så pass mycket att dom vill offra sin veckopeng

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det blir nog jätte bra, oros momentet ligger dock i om jag skall fortsätta lägga upp på soundcloud eller starta ett reverbnation account, och hoppas på att någon kanske gillar det dom hör så pass mycket att dom vill offra sin veckopeng

Varför inte båda?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack!

Jag har tre, en är köpt på tshirtstore, en på brittiska parlamentet och en från ett vänersborgsband. Weekday har, tshirtstore har, och sen typ souvenirställen har säkert också och väskaffärer också kanske. Och ställen som inte har med det att göra egentligen, typ riksdagen, biblioteket (som nu var stängt), muséer och så vidare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag skickar en demo till en major label. Och får som svar att dom inte för tillfället är intresserat av att ge ut min musik, men att jag skall fortsätta skicka in demos. Betyder det något, eller är det ett snällare sätt att Säga något på som inte är positivt.

Edit säga

Redigerat av Henber77
Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag skickar en demo till en major label. Och får som svar att dom inte för tillfället är intresserat av att ge ut min musik, men att jag skall fortsätta skicka in demos. Betyder det något, eller är det ett snällare sätt att något som inte är positivt på

Jag tror bolag (speciellt större bolag) i väldigt liten utsträckning hittar artister på det sättet numera.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har tre, en är köpt på tshirtstore, en på brittiska parlamentet och en från ett vänersborgsband. Weekday har, tshirtstore har, och sen typ souvenirställen har säkert också och väskaffärer också kanske. Och ställen som inte har med det att göra egentligen, typ riksdagen, biblioteket (som nu var stängt), muséer och så vidare.

Helvete vad mycket, jag får gå in överallt jag ser. Jag vill inte ha att det står en affärs logga på, typ tshirtstore eller weekday. Men typ biblioteket går ju bra, eller något museum eller så. Eller bara en snygg bild typ, min syrra har en med något träd på och grejer som hon köpte på en knarkaffär i London.

Link to comment
Dela på andra sajter

Helvete vad mycket, jag får gå in överallt jag ser. Jag vill inte ha att det står en affärs logga på, typ tshirtstore eller weekday. Men typ biblioteket går ju bra, eller något museum eller så. Eller bara en snygg bild typ, min syrra har en med något träd på och grejer som hon köpte på en knarkaffär i London.

Nej precis, men alltså tshirtstore och weekday har ju såna utan loggor. Här ser du vad dom har på tshirtstore: http://www.tshirtstoreonline.com/sv/category/accessories-tote_bags min är typ ett monster som ser ut som en liten boll med glasögon på och så står det hello.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag skickar en demo till en major label. Och får som svar att dom inte för tillfället är intresserat av att ge ut min musik, men att jag skall fortsätta skicka in demos. Betyder det något, eller är det ett snällare sätt att något som inte är positivt på

Det enda sättet att vara säker på att effektivt få ut sin musik är att göra det själv, via eget bolag eller bara lägga upp på Bandcamp eller något och sprida ordet utav bara helvete och spela live jättemycket. Att hoppas på att ett storbolag ska hjälpa en är som att försöka bli rik genom att skrapa trisslotter istället för att ligga i och skaffa pengar genom arbete.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej precis, men alltså tshirtstore och weekday har ju såna utan loggor. Här ser du vad dom har på tshirtstore: http://www.tshirtstoreonline.com/sv/category/accessories-tote_bags min är typ ett monster som ser ut som en liten boll med glasögon på och så står det hello.

Jaha! De på sidan såg balla ut, nästan lite för. Känner igen flera stycken. Alltså bibliotek eller så är ju typ bättre nästan för även om det kanske inte är lika snyggt så är det ju liksom inte som att man försöker vara supercool utan mer bara chillar lite.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha! De på sidan såg balla ut, nästan lite för. Känner igen flera stycken. Alltså bibliotek eller så är ju typ bättre nästan för även om det kanske inte är lika snyggt så är det ju liksom inte som att man försöker vara supercool utan mer bara chillar lite.

Gillar inte så mycket såna med budskap eller vad man ska säga, typ I read books eller Fuck racism. Men den som hette leopard var rätt najs. Ganska anonym och soft sådär.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gillar inte så mycket såna med budskap eller vad man ska säga, typ I read books eller Fuck racism. Men den som hette leopard var rätt najs. Ganska anonym och soft sådär.

Ja den var rätt snygg. Fast nu ser jag att alla har tshirtstoreloggan påsydd...

Bästa kanske är att köpa en helt blank och måla dit något eget.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem har du ignorerat? Om du vill säga. Jag har ingen, vet inte ens hur man gör.

En hel bunt, men jag ska inte säga vilka. Har funderat på att dra ner på det så man slippa klicka upp dem hela tiden, men det är faktiskt skönt när man skummar igenom missade sidor att slippa en massa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Användarnamnet uppe till höger -> Hantera ignorerade medlemmar.

Jasså du menar ignorerade medlemmar, du sade ju dolda så jag tänkte anonyma. 😛

Jag har en medlem som jag ignorerar inlägg av, klarar inte av honom. Men är ute på forat, bara så ni vet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja den var rätt snygg. Fast nu ser jag att alla har tshirtstoreloggan påsydd...

Bästa kanske är att köpa en helt blank och måla dit något eget.

Haha ja jättelitet. Den går nog klippa bort, ser lite ut att vara såndär svart liten sak som sitter över liksom. Men ja rita egen går ju också, men kanske inte blir så snyggt då. Vet inte vart man kan köpa rena såna heller.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...