Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Man tar av sig T-shirten och dansar regndansen. Sen så måste du vissla Detroit Rock City, samtidigt som du hoppar jämfota. Då dyker den upp.

MEMPHIS: Eller som Memphan sa.

Redigerat av Micke H
Link to comment
Dela på andra sajter

Dingis, öppnar du någonsin spoilers? 😄 Känner på mig att du inte gör det nämligen.

Jo, oftast. Oftast öppnar jag dolda användare också. Är mest om jag missar ett par sidor och bara vill skumma igenom dem som jag hoppar det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska fan köpa en tygpåse, typ en sån från biblioteket. Hittar ingen bild. Då känner man sig ballare, och så ska jag alltid ha en sprejburk i också så är man extra ball.

Jag får med mig 2 st tygpåsar när jag åker hem imorron. 😑

Gonatt! 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska fan köpa en tygpåse, typ en sån från biblioteket. Hittar ingen bild. Då känner man sig ballare, och så ska jag alltid ha en sprejburk i också så är man extra ball.

Det är soft med tygkassar men då gäller det att man inte får ha med sig för mycket saker.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det alltså tygpåse som gäller nu? Kanske skulle fixa en. Plastkassarna är väldigt tunna nuförtiden. När jag var liten kunde man ha en icakasse till skolan ett helt läsår eftersom dom var så tjocka att dom aldrig gick sönder. Dessutom var dom gratis.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...