Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Slej, ett tips. Lägg in den som en länk istället. Du vet "Infoga länk". Då skickas man ju vidare till en sida och då brukar det funka.

Postat

bob hund har tre riktigt bra skivor, en riktigt bra ep, en skiva som är rätt meh och två skivor som är bra på ett annat sätt.

Postat (redigerat)

Gillar speciellt den melodin som börjar spelas unisont mot slutet. ☺️

Redigerat av Memphis
Postat

Måste komma på vilka band jag kan namedroppa när någon frågar vad jag lyssnar på sen när plugget börjar igen. Får ju inte vara jätteokända grejer, då blir det bara pinsamt.

Postat

Måste komma på vilka band jag kan namedroppa när någon frågar vad jag lyssnar på sen när plugget börjar igen. Får ju inte vara jätteokända grejer, då blir det bara pinsamt.

mozart

Postat (redigerat)

mozart

Ja det ska jag säga.

Och kanske bob hund, Belle and Sebastian, Håkan Hellström, [ingenting] och Dungen, och sen om nån verkar ballare än så kan jag slänga in tex of Montreal, Gorky's Zygotic Mynci, The Books, Mount Eerie / The Microphones, Broken Social Scene, Deerhoof och Au Revoir Simone. Sen börjar jag ljuga. Lite skevt bara att de kändaste nästan bara är svenska.

Redigerat av Dingbats
Postat

Ja det ska jag säga.

Och kanske bob hund, Belle and Sebastian, Håkan Hellström, [ingenting] och Dungen, och sen om nån verkar ballare än så kan jag slänga in tex of Montreal, Gorky's Zygotic Mynci, The Books, Mount Eerie / The Microphones, Broken Social Scene, Deerhoof och Au Revoir Simone. Sen börjar jag ljuga. Lite skevt bara att de kändaste nästan bara är svenska.

Och när allt detta har misslyckats dräper du till med steely dan.

Postat

Kom just på att jag liksom inte har någon naturlig slutpunkt på den här dagen. Jag kunde ha lagt mig för en timme sen eller om två timmar, det finns liksom ingen hållpunkt att gå efter.

Postat

Kom just på att jag liksom inte har någon naturlig slutpunkt på den här dagen. Jag kunde ha lagt mig för en timme sen eller om två timmar, det finns liksom ingen hållpunkt att gå efter.

Vilka krav du har på allting. Det är väl bara att gå och lägga sej. God natt.

Postat

Vilka krav du har på allting. Det är väl bara att gå och lägga sej. God natt.

Tja, nu tog Belle & Sebastians bästa skiva slut så det är väl ett slut så gott som något.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.