Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Morrn! Har 22 sidor att läsa ikapp. Fyyy fan! 😛

Det enda av vikt som har hänt är att dingbats har friserat organet, och att hela sajten flippade ur ett tag och debatt då passade på att ta över fullständigt.

Postat

-Har haft tentan nu, var jävligt svår men finns chans att jag klarade den. Har helt jävla ledigt i en vecka nu. GOTT!

-Har slutat jobbet, chefen sade att de ev. var intresserade av att anställa mig efter jag pluggat färdigt, beroende på hur det ser ut! FETT!

-Har slagit nytt personbästa på kuben, 1:05!!!

☺️

Postat

-Har haft tentan nu, var jävligt svår men finns chans att jag klarade den. Har helt jävla ledigt i en vecka nu. GOTT!

-Har slutat jobbet, chefen sade att de ev. var intresserade av att anställa mig efter jag pluggat färdigt, beroende på hur det ser ut! FETT!

-Har slagit nytt personbästa på kuben, 1:05!!!

☺️

Gött snack! ☺️

Postat

Memphis var fuuuuuuuull. 😄

Jo, lite lagom ja. 😄 Som tur är blir jag sällan bakis så gick bra att jobba dagen efter, försov mig dock en halvtimma. xD

Usch, måste vara jobbigt bli spontanfet.

xD

Det blev jag också. Åt massa chips. 😛

Postat

Skulle du inte slå världsrekord idag?

Jo

Varför då då Nay? 😕

Mår skit, trött, gnällig.. har typ slut på livsglädje för tillfället..

Postat (redigerat)

Var på filmkväll igår. Såg två grymma filmer som jag kan rekomendera.

limitless.jpg

En vanlig kille jobbar som författare utan någon framgång. Får tag i massa piller som gör att han kan utnyttja 100% av hjärnkapaciteten och komma ihåg allt han någonsin sett.

Blir förjävla smart och gör framgång på olika sett men så är folk ute efter hans piller och han blir jagad. Bra skit!

7be7c7e7devilsl.jpg

En lagom rysare/thriller. Fem pers fastnar i en hiss. Någon av dem är djävulen som vill döda dem. En efter en dör dom när ljusets släcks till och från. Man vet inte vem det är. Sjukt spännande och svårt att gissa vem det kan vara. 😛

Redigerat av Memphis
Postat

Mår skit, trött, gnällig.. har typ slut på livsglädje för tillfället..

Aha, okej. 😑

Been there, many many times. 😑

Postat

Aha, okej. 😑

Been there, many many times. 😑

me 2

kommer dock ffr knäcka skiten ur världsrekordet. vil ha känslan att jag gjort något i mitt snart 17åriga liv.

Postat

me 2

kommer dock ffr knäcka skiten ur världsrekordet. vil ha känslan att jag gjort något i mitt snart 17åriga liv.

Bra. Det borde väl i alla fall muntra upp något.

Postat

Läste fel. Fick för mej att du menade längsta som helhet. Lite tungt att ha det ansvaret.

haha, jaha. Jo det är det ju. 😄

Postat

haha, jaha. Jo det är det ju. 😄

Men det kanske kommer nåt endera dan. Alla tiders bästa scatsångare eller liknande. Det är bara att hålla gluggar och lurar öppna.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.