Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

God morgon.

Jag missade inte tvättiden denna gång, men efter att ha stoppat tvätten i maskinen...lyckade jag somna över min tvättid. xD Jag sprang ner till tvättstugan och gjorde mig bered på en utskällning men möts istället av skittrevlig tjej som FRÅGAR mig om jag inte vill använda torktumlaren eller torkskåpet eftersom hon ändå inte ska använda dom nu på en timme. <3 Jag har återfått tron på mina grannar! 😄

Postat

God morgon.

Jag missade inte tvättiden denna gång, men efter att ha stoppat tvätten i maskinen...lyckade jag somna över min tvättid. Jag sprang ner till tvättstugan och gjorde mig bered på en utskällning men möts istället av skittrevlig tjej som FRÅGAR mig om jag inte vill använda torktumlaren eller torkskåpet eftersom hon ändå inte ska använda dom nu på en timme. <3 Jag har återfått tron på mina grannar! 😄

Snygg?

Postat

Ganska. Den här gången ska jag dock inte vara småbakis och stinka alkohol.

Det är ändå bättre än småalko och stinka "bak". 😕

Postat

När jag går ner nästa gång så förväntar jag mig att hon frågar mig om hon får följa med mig upp, och här uppe så har vi galet passionerat sex. Sen efteråt frågar hon om hon får komma fler gånger (pun intended!).

Postat

När jag går ner nästa gång så förväntar jag mig att hon frågar mig om hon får följa med mig upp, och här uppe så har vi galet passionerat sex. Sen efteråt frågar hon om hon får komma fler gånger (pun intended!).

Jag har oxå tvättid idag. Har inga större förhoppningar dock.

Postat

Om man har en tygpåse istället för väska som många har, hur ska man bära den då?

tygpase_70988907.jpg

Det coolaste är fortfarande en vanlig plastkasse. Det var visst tom modernt i fem minuter för några år sen.

Postat

Inget sånt hände. 🙁

Postat

Om man har en tygpåse istället för väska som många har, hur ska man bära den då?

Man skaffar två och bär en i varje hand. I handtagen alltså.

Postat

Brorsan köper alltid en speciell sorts kasse i mataffärn som bara verkar finnas hos dem. En rejäl typ av plasttygkasse med snyggt tryck på där merparten ska gå till Stadsmissionen eller nåt. Egentligen kostar de 50 kr styck, men kassörskan vet inte om det, så han betalar bara vanliga 2 kr styck så nu har han skåpet fullt med sådana.

De använder dem till tvätt och jag har burit flyttgrejer i dem. Starka som bara de är.

Postat

Springer du där så ofta?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.