Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Hähää, kanske det. Min uppfattning är att det ryts till mer sällan nu än förr 😕

☺️ Det gör det va?

Iofs är det lite kul när det går åt helvete. Fast bäst är det när det fjollar ur 🥰 Eller hur Valle? 😉

EDIT: sub-kontra-tråd

Man undrar hur det är med den där vänskapskorruptionen som nämndes. Valle har lyckats få två trådar stängda, undrar hur många varningar han har fått.

Link to comment
Dela på andra sajter

Man undrar hur det är med den där vänskapskorruptionen som nämndes. Valle har lyckats få två trådar stängda, undrar hur många varningar han har fått.

Ingen aning. Fråga honom vet ja 🙂

Hur fungerar varningssystemet förresten?

Exempel:

"Bo-ho wä SadamJR kallade mig 'idiot' och nu går jag drama queen på hans arsle och anmäler inlägget i fråga och honom!" Går varningen först till moderatorn som åtgärdar och sedan vidare till Olsberg som beslutar om användaren ska stängas av/annan åtgärd?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur får man en varning?

Man klickar "anmäl"-knappen...typ 😕 Jag har uppfattat det som det fungerar som "gilla/plus"-knappen förutom att moderatorn får ett PM om vad det är som ska anmälas.

Men jag är också intresserad av hur det går vidare.

Förresten debatt: jag har aldrig råkat ut för det där med att man måste "börja om" om man loggat ut 😑

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Man klickar "anmäl"-knappen...typ 😕

Men jag är också intresserad av hur det går vidare.

Förresten debatt: jag har aldrig råkat ut för det där med att man måste "börja om" om man loggat ut 😑

Starta en tråd och fråga. Kanske de har statistik på vilka som utfärdat mest varningar osv. Vi behöver insyn i maskineriet, ffs! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Förresten debatt: jag har aldrig råkat ut för det där med att man måste "börja om" om man loggat ut 😑

Jaha, men hur gör du exakt när du loggar ut? Menar du logga ut ur datorn eller menar du logga ut ur detta forum?

Och var klickar du när du loggar ut ur detta forum? Klickar du på logga ut högst uppe till höger eller klickar

du bara ned hela fönstret eller går du först till förstasidan eller... ?

🙂

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Va gott!! 😮

...eller "nej" riskakor är ju inget gott! 😠😛

"Logga ut" på så sätt att jag loggar ur forumet 🙂

Jovisst. Men hur går det till och var befinner du dig i forumet när du gör det och EFTER att du loggat ut, går du till förstasidan då?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen aning. Fråga honom vet ja 🙂

Hur fungerar varningssystemet förresten?

Exempel:

"Bo-ho wä SadamJR kallade mig 'idiot' och nu går jag drama queen på hans arsle och anmäler inlägget i fråga och honom!" Går varningen först till moderatorn som åtgärdar och sedan vidare till Olsberg som beslutar om användaren ska stängas av/annan åtgärd?

Det har jag i praktiken redan gjort. Jo, jag antar att nån måste trycka på mesknappen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...