Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Brukar man inte komma in på den sida man läste när man loggade ur? Om man vore det minsta retsam så skulle man nu starta en tredje tråd om vad man får säja i trådar, och när de bör stängas, och om vissa, som t ex mr v kommer undan med mer än andra.

Nej.

Man kommer alltid in på första sidan när man loggar in, för att kunna logga in. När man loggat in kommer man in på Studio forum-listan, den sida där alla avdelningar är uppradade. Men vad jag menade var ju att om jag från den sidan söker upp Utanför ämnet och i Utanför ämnet söker upp Chatavdelningen och den senaste Längstatråden, så hamnar jag inte precis efter mitt allra senaste inlägg i Längsta-tråden. Det SKA man göra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Det är lite olika saker men det är väl det mest påtagliga och aktuella just nu, ja.

För att bota ångest finns det tydligen ett bra knep.

Man ska tänka på något annat, intensifiera den tanken

och oroa sig för det istället. Det fungerar bäst om

det gäller någon annan person om ångesten från början

gällde en själv. Om ångesten från början gällde någon

annan, så ska man börja oroa sig för något hos en själv.

Vid denna "nya" oro/ångest får man överdriva och spinna

vidare med tankarna hur mycket som helst.

Det har jag läst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har aldrig hänt mig iaf.

Men det har hänt mig.

Vi pratar nog om olika saker.

Ångest som ångest, väl?

För att bota ångest finns det tydligen ett bra knep (...)

Intressnt. Eftersom jag, utan att känna att jag behöver detaljbeskriva det för någon, har ett visst förhållande till ångest skulle jag vilja påstå att försök att "bota" sin egen ångest kan få omvänd effekt: man kan utveckla ihållande ångest över att få ångest.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ångest som ångest, väl?

Läser på nätet att ångest är något som de flesta kan drabbas av nån gång. Själv tänker jag snarare på ett tillstång som vissa drabbas av ofta och som gör livet besvärligt. Tillståndet jag tänker på kanske ska beskrivas med ett annat ord.

Link to comment
Dela på andra sajter

lite mysångest kan göra att man blir kreativ. fullskalig panikångest, no way! Då ligger man ju i konstant fosterställning typ. Ångest som ångest? Ha!

Regelbunden motion löste mina problem iallafall, nu har jag mest lite mysångest.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fullskalig panikångest är inget vidare men det är viktigt att också komma ihåg att ur sådan sorts ångest kliver en ny människa fram, otroligt medveten om hur man hanterar (eventuella) framtida panikångstattacker. Man har verktygen, liksom och är fullt kapabel till att använda dem.

Håller med Valle att lite ångest kan vara otroligt boostande 🙂 Har aldrig skrivit så mycket som när det var åt helvete förra gången.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja huvvaligen. Det ordbajsas lite överallt. Om Moderaterna tog och läste forumreglerna ordentligt så skulle en jävla massa medlemar ha blivit utslängda förlängesen. 😆

Högt i tak!

Hähää, kanske det. Min uppfattning är att det ryts till mer sällan nu än förr 😕

Måste säja att det kliar lite i fingrarna att starta en kontra-kontra-tråd.

☺️ Det gör det va?

Iofs är det lite kul när det går åt helvete. Fast bäst är det när det fjollar ur 🥰 Eller hur Valle? 😉

EDIT: sub-kontra-tråd

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Precis vad jag tänkte skriva oxå.

Nu "slap" jag. 😆

😄

Nästan så att du slank igenom f-hålen där va? 😑

Omedelbar edit: ööööh.... "f-hål"... 😮😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade jag varit en moderat så hade jag slängt ut allihop. 😑😱

...och så hade du kunnat fört högintressanta diskussioner med dig själv och dina egon 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...