Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Ska man förenkla det, så är nog livet mest en serie av ångestattacker.

Får sällan attacker, mest bara att det ligger som ångesttinnitus och bara maler och sen ibland blir det värre. Har en del saker som triggar det också och det kan liksom på en gång göra mig heldepp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Ja, men typ. Fatta sitta och snacka om alla ens problem med någon? Känns ju helt befängt.

ja, det gör det.

men till slut blir det nödvändigt om man bara trycker undan det. Då är skolans kuratorer skitbra, gratis för dig men kuratorn får ändå betalt för att lyssna. är säker på att det finns sådana på uu.

en annan sak som kan hjälpa mot ångesttankar är att motionera. (endorfiner är naaaajs)

Link to comment
Dela på andra sajter

ja, det gör det.

men till slut blir det nödvändigt om man bara trycker undan det. Då är skolans kuratorer skitbra, gratis för dig men kuratorn får ändå betalt för att lyssna. är säker på att det finns sådana på uu.

en annan sak som kan hjälpa mot ångesttankar är att motionera. (endorfiner är naaaajs)

Får väl gå och bikta mig istället för det är nog snarare något sånt jag är ute efter i sådana fall. Hehe.

Link to comment
Dela på andra sajter

😠🥰

Vad ska du själv göra, Micke?

Inga nya gig i pipelinen?

I november ska vi lira tillsammans med Lapiz Lazuli, annars har vi inget på G.

Och vad gäller helgen - ikväll blire filmkväll med the grabbs (och en brudz) och imorgon...blir det tvättstuga... 😳

Mitt liv är så spännande these days.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...