Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Måste köpa mig en ny plånbok. Alla mynt ramlar ur... E ju inte bra!

NÅN SOM VET AV NÅN BRA WEBSHOP?

Kanske, Måste den innehålla plånböcker?

Postat

MFF spelar i European League antagligen. Helsingborg kanske. Häcken nej. Elfsborg nej.

Jag hatar när de säger i svenska deckare: "lyst". Det heter för fan efterlyst.

Postat

Vad försöker du göra Dingbats?

Bra fråga. Önskar att den sprungit ur en för min upplevda mognad lämpligt utvecklad självinsikt istället för att uppenbaras på det här viset.

Postat

MFF spelar i European League antagligen. Helsingborg kanske. Häcken nej. Elfsborg nej.

Jag hatar när de säger i svenska deckare: "lyst". Det heter för fan efterlyst.

Hur många rätt fick du?

Postat

En kompis ringde mig förut.

"Hej sebastian, hur står det till?"

"hej hej, det står bra till. hur står det själv ... (lång tystnad) ... eh, till?"

Det är ju tur man är smidig i alla fall.

Postat (redigerat)

kan man inte sluta ha sån ångest hela tidenrrrrrrr hblääää

Håller med. Kom på mig själv med att ha ångest över att ha gett ett gott råd till en person för ett par veckor sedan. Dåliga råd kanske ska ge ångest, men goda? Vad fan är det frågan om?!

ingen_bor_i_skogen.png

Redigerat av Fidden
Postat

Det börjar bli ganska jobbigt faktiskt. Men vad ska man göra åt det. Det går ju inte heller att "acceptera" det och sen gå vidare för det är ju inte riktigt så det funkar.

Postat

Det hjälper att prata om det. eller skriva av sig.

fast å andra sidan, då får man ju bara ångest över att man pratat med någon om det. eller skrivit om det.

Postat

Det hjälper att prata om det. eller skriva av sig.

fast å andra sidan, då får man ju bara ångest över att man pratat med någon om det. eller skrivit om det.

Ja, men typ. Fatta sitta och snacka om alla ens problem med någon? Känns ju helt befängt.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.