CHAE Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 (redigerat) Nä, här blir det inte mycket gjort. Jag flexar hem tidigare 😛 Dingis: ah, spännande! Redigerat 18 augusti 2011 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 18 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 18 augusti 2011 chae har mael Ron eller Russell? Jag har förresten alltid undrat varför Russell bryter på tyska. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 Varför är nästan alla bloggar dåliga dåliga dåliga? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 Ron eller Russell? Jag har förresten alltid undrat varför Russell bryter på tyska. Dom va riktigt bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 Napoleon dynamite 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 Jävligt snygg loop. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 Napoleon dynamite 🥰 http://www.youtube.com/watch?v=qrmCavTOzvY&feature=related Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 Jävligt snygg loop. pft det där är ingen loop. det är en livestream. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 pft det där är ingen loop. det är en livestream. ⚠️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 http://www.youtube.com/watch?v=qrmCavTOzvY&feature=related 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 Jag har övat på DRAGSPELÄH 😠 jåh 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 hej hejda Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 😲 Han kallade sej för det på plattan som den där låten låg på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 Helvetes alla djävlar vad vackert! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 18 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 18 augusti 2011 Jag har övat på DRAGSPELÄH 😠 jåh 😑 Vad heter den där synthen för 2 tusen spänn som man kan få tag på på Ebay och som låter precis som dragspel, iaf vad gäller ackordspelet? Brossan sa det, men jag kommer inte på det nu. Det är nämligen en låt jag vill ha med dragspelsljud på, men jag har ingen dragspelare... Det ska bli en experimentell psykedelialåt, men i refärngen är det pigg country med inslag av dragspel. Sånt där mainstrem radioskval du vet.... (ironi) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 18 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 18 augusti 2011 Dom va riktigt bra. De ÄR riktigt bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 (redigerat) Helvetes alla djävlar vad vackert! 🥰 De e en skitgitarr det där.. Sälj den billigt te mig. 😆☺️ Nämen d e en cool gitarr. E den gospelad? Redigerat 18 augusti 2011 av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 18 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 18 augusti 2011 Helvetes alla djävlar vad vackert! 🥰 Gräsligt ful! En sån ful gitarr ska du väl ändå inte skaffa! 😕 Bland det värsta jag sett... Ba skoja. Ståfräs här. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 18 sidor om embryot i aftonbladet idag. På sidan efter skriver man om en kvinna i kenya som bor under ett träd med sin dotter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 (redigerat) De e fan värt att olla in den.. Eller nej jag menar olja in den så den blir...eeh...typ... eller nä. ☺️ Ninjad som vanligt. 😱 Redigerat 18 augusti 2011 av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 18 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 18 augusti 2011 (redigerat) Embryot till vadå? Aftonbladets första tanke? Nonjud som händer ibland. Redigerat 18 augusti 2011 av debatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 Helvetes alla djävlar vad vackert! 🥰 inget fan av single coils, men den var snygg 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 18 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 18 augusti 2011 (redigerat) Undrar om det där är en SKÖN stol att sitta i. Jag tror det. Den som gitarren ligger på. Gitarren har f.ö. exakt den nyans som den Les Paul har som jag vill ha. Eller rättare sagt, Les Paul-en är nog lite ljusare tyvärr. Det är snyggt med mörka gitarrer - eller jätteljusa. Redigerat 18 augusti 2011 av debatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 Helvetes alla djävlar vad vackert! 🥰 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 Ja, undrar om det sitter 250k pottar i den? Det ser ut så.. *tränad öga* ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 (redigerat) De e en skitgitarr det där.. Sälj den billigt te mig. 😆☺️ Nämen d e en cool gitarr. E den gospelad? Gräsligt ful! En sån ful gitarr ska du väl ändå inte skaffa! 😕 Bland det värsta jag sett... Ba skoja. Ståfräs här. 😛 Den är så jävla fin att spela på att man nästan går sönder 😆 Helt otroligt. Lirar asbra ihop med min gamla Marshallcombo. Ja debatt, stolen är skön att sitta i. Det är en Nominell från IKEA som kostade en 500-700 någonting 😑 Mm, gillar fan sunburst alltså. Vad är det för LP du kikat på? Redigerat 18 augusti 2011 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 Den är så jävla fin att spela på att man nästan går sönder 😆 Helt otroligt. Lirar asbra ihop med min gamla Marshallcombo. Vasiken va GOTT!! 😄 :D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 mat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 18 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 18 augusti 2011 Vad kul!!! Är det en skön stol? Vad kostar den? Sånt där nät i ryggen ska tydligen vara bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts