Micke H Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 Dagens anti-finn-tips: om du har mycket porer i ansiktet, spola det med kallt vatten morgon och kväll. Det stänger porerna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 Såatte... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 Såatte... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 Dagens anti-finn-tips: om du har mycket porer i ansiktet, spola det med kallt vatten morgon och kväll. Det stänger porerna. Mm, en klassiker Såatte... 😑 G'morrn Längsta! Vad gör ni? Update: Händelser 2011-08-18 00:23 Jönköping Sorterad 2011-08-17 19:16 Malmö Sorterad 2011-08-17 14:24 Posten Elektronisk förhandsinformation mottagen Bra på TV ikväll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 Kom just till jobbet. ^^ Igår kväll messade tjej nr3 och sa att hon kommer till Stockholm i oktober (tror jag det var) och mer än antydde att hon ville träffas. ^^ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 Läget själv? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 Orka vara taskig mot SadamJr! Nu var jag väl snarare på hans sida och riktade min kommentar till två andra herrar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 Hej! xD Rätt full o så, blev spontanfet hos polaren som bor nära. Och så har man sista dagen på jobbet rimon. xD Kul var det Usch, måste vara jobbigt bli spontanfet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 Kom just till jobbet. ^^ Igår kväll messade tjej nr3 och sa att hon kommer till Stockholm i oktober (tror jag det var) och mer än antydde att hon ville träffas. ^^ Gött! 😛 Läget själv? Ptja, är på jobbet. Idag hade vi morgonmöte och var tvunga att vara på jobbet en halvtimme tidigare 😏 Såhär spontant kändes det för jävligt 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 ...morgonmöte...I hate those... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 ...morgonmöte...I hate those... 😏 Mhm jag hör dig, broder 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 (redigerat) Mhm jag hör dig, broder 😏 xD Det där påminner mig om en kollega, som nu har slutat. Han var från Chile och hade en sån jävla skön attityd till allting. Sa alltid "ey brorsan, whats uuuuup?" och så. Asskön snubbe, går inte att INTE gilla honom. 😄 En gång pratade han i telefon med en kund, som han kom rätt bra överens med vanligtvis. Mot slutet av samtalet så säger han nånting i stil med "Det är lugnt, brorsan, jag fixar det!" Och får svaret "Jag är inte din brorsa!" *klick* Sagt så pass högt att vi andra hörde det. Hans paffa min fick oss andra att asgarva... 😄 Redigerat 18 augusti 2011 av Micke H Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 Antagligen en sån sak som är mycket roligare när man är där och känner människorna inblandade... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 xD Det där påminner mig om en kollega, som nu har slutat. Han var från Chile och hade en sån jävla skön attityd till allting. Sa alltid "ey brorsan, whats uuuuup?" och så. Asskön snubbe, går inte att INTE gilla honom. 😄 En gång pratade han i telefon med en kund, som han kom rätt bra överens med vanligtvis. Mot slutet av samtalet så säger han nånting i stil med "Det är lugnt, brorsan, jag fixar det!" Och får svaret "Jag är inte din brorsa!" *klick* Sagt så pass högt att vi andra hörde det. Hans paffa min fick oss andra att asgarva... 😄 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 Godmorgon! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 G'morrn, nay Vad ska du hitta på¨idag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 G'morrn, nay Vad ska du hitta på¨idag? Ska köra arga leken med katten. Som straff för att hon lärt sig öppna dörrar och att väcka mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 🥰 När jag köper mina två efterlängtade katter ska dom heta Ace och Slash. 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 Dåååligt att vara online på facebook och söt och inte prata med mig samtidigt. Man får bara välja två. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 Förlåt. 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 Ska köra arga leken med katten. Som straff för att hon lärt sig öppna dörrar och att väcka mig. Va gott!! 😮 🥰 När jag köper mina två efterlängtade katter ska dom heta Ace och Slash. 😊 Om vi köper katt vill jag att den ska heta "Martin" 😛 Update: Händelser 2011-08-18 10:18 Posten SMS-avisering har skickats till mottagaren 2011-08-18 09:43 Citybutiken Försändelsen har kommit till Postens serviceställe 2011-08-18 00:23 Jönköping Sorterad 2011-08-17 19:16 Malmö Sorterad 2011-08-17 14:24 Posten Elektronisk förhandsinformation mottagen Hämtar guran efter jobbet idag 🥰🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 mmm, 10h sömn ☺️ Pallra dig iväg till utlämningsstället nu, de kommer inte märka nåt på jobbet ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 Manny Calavera! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 ni som andvänder cubase regelbundet kan gärna checka min nya tråd.. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 Pallra dig iväg till utlämningsstället nu, de kommer inte märka nåt på jobbet ☺️ 😄 De lär fetmärka det på jobbet om jag drar, dessutom kan jag inte hämta det förrän tidigast efter kl 16. Jag kommer vara Kalle och chokladfabriken-stimmig när jag går och hämtar den 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 Off-topic håller på att dö sotdöden tyx det. Undrar om vi inte borde ha nåt slags pliktuppdrag där alla var tvugna att starta en ny intressant och genomtänkt tråd. Det låter väl kul? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 Off-topic håller på att dö sotdöden tyx det. Undrar om vi inte borde ha nåt slags pliktuppdrag där alla var tvugna att starta en ny intressant och genomtänkt tråd. Det låter väl kul? mmmm... intressant idé helt klart men det känns påfluget att behöva komma på ett nytt ämne varje gång. Rullande schema? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 Shiiiiiiiit Åskar som in i helvete här! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 Dagens anti-finn-tips: om du har mycket porer i ansiktet, spola det med kallt vatten morgon och kväll. Det stänger porerna. Måste man verkligen spola ansiktet? Kan man inte bara tvätta sej med kallt vatten, eller har det nåt med trycket att göra oxå? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 mmmm... intressant idé helt klart men det känns påfluget att behöva komma på ett nytt ämne varje gång. Rullande schema? 😕 Tänkte väl egentligen att var och en skulle hitta på ett ämne, men du verkar va strängare än jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts