Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Killis insåg att det är fopoll på teve-apparaten.

Jag har f.ö. en axelremsväska, två små ryggsäckar, en portfölj och en datorväska att skifta mellan.

Postat

Måste helst ha en väska innan plugget börjar, har haft den här i fem år och den är rätt ful och trasig. Hur ser era väskor ut?

127232461_1.jpg

Fast den som är mer orange.

Postat

Kommer nog ha tv ändå när jag flyttar också. Bara för att det är skönare att kolla på film på än på datorn.

Om inte kanalutbudet hade ingått i hyran hade jag lätt kunnat skippa det.

Postat

Kommer nog ha tv ändå när jag flyttar också. Bara för att det är skönare att kolla på film på än på datorn.

Var ska du bo då? Har du nåt på gång?

Postat

Man ska nog ligga nåt halvår i förväg med sånt där.

Går inte att ha så mycket framförhållning. Studentbostad kan man inte söka förns man är antagen.

Postat (redigerat)

Mmmm.. Har sett att de e ett himla besvär för studenter att få tag på ett boende.

Fast vad vet jag om det. Jag är ju bara 37 år. ☺️

Redigerat av Neosus
Postat

Går inte att ha så mycket framförhållning. Studentbostad kan man inte söka förns man är antagen.

När vet man om man är antagen då? Har glömt bort allt sånt där.

Postat

Ingen egentligen. Men jag väljer han till höger för han ser tio år yngre ut. Dock har han hatten på svaj, oputsade skor och en groteskt stor vänsterhand - men man kan inte få allt.

Postat

Ingen egentligen. Men jag väljer han till höger för han ser tio år yngre ut. Dock har han hatten på svaj, oputsade skor och en groteskt stor vänsterhand - men man kan inte få allt.

Det är bara perspektivet.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.