debatt Postat 17 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 17 augusti 2011 Hur tror du det går? Ja-a du, jag TROR etta, jag HOPPAS tvåa, men jag har tippat 1X2. Nu börjar det!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 17 augusti 2011 Dela Postat 17 augusti 2011 Killis skrev & försvann. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 17 augusti 2011 Dela Postat 17 augusti 2011 Ja-a du, jag TROR etta, jag HOPPAS tvåa, men jag har tippat 1X2. Nu börjar det!! 🙂 Och nu står det 1-0. Själv har jag etta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 17 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 17 augusti 2011 Killis insåg att det är fopoll på teve-apparaten. Jag har f.ö. en axelremsväska, två små ryggsäckar, en portfölj och en datorväska att skifta mellan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 17 augusti 2011 Dela Postat 17 augusti 2011 Måste helst ha en väska innan plugget börjar, har haft den här i fem år och den är rätt ful och trasig. Hur ser era väskor ut? Fast den som är mer orange. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 17 augusti 2011 Dela Postat 17 augusti 2011 Fast den som är mer orange. Jag är nog inte tillräckligt hipp för att ha ryggsäck. Praktiskt annars. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 17 augusti 2011 Dela Postat 17 augusti 2011 Kommer nog ha tv ändå när jag flyttar också. Bara för att det är skönare att kolla på film på än på datorn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 17 augusti 2011 Dela Postat 17 augusti 2011 Jag är nog inte tillräckligt hipp för att ha ryggsäck. Praktiskt annars. Vadå hipp? Det är är bara en ryggsäck. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 17 augusti 2011 Dela Postat 17 augusti 2011 Kommer nog ha tv ändå när jag flyttar också. Bara för att det är skönare att kolla på film på än på datorn. Om inte kanalutbudet hade ingått i hyran hade jag lätt kunnat skippa det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 17 augusti 2011 Dela Postat 17 augusti 2011 Kommer nog ha tv ändå när jag flyttar också. Bara för att det är skönare att kolla på film på än på datorn. Var ska du bo då? Har du nåt på gång? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 17 augusti 2011 Dela Postat 17 augusti 2011 Vadå hipp? Det är är bara en ryggsäck. Ja men det är ju lite hipstrigt att ha. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 17 augusti 2011 Dela Postat 17 augusti 2011 Var ska du bo då? Har du nåt på gång? Jag har inte kommit över bäcken än. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 17 augusti 2011 Dela Postat 17 augusti 2011 Jag har inte kommit över bäcken än. Man ska nog ligga nåt halvår i förväg med sånt där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 17 augusti 2011 Dela Postat 17 augusti 2011 Man ska nog ligga nåt halvår i förväg med sånt där. Går inte att ha så mycket framförhållning. Studentbostad kan man inte söka förns man är antagen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 augusti 2011 Dela Postat 17 augusti 2011 (redigerat) Mmmm.. Har sett att de e ett himla besvär för studenter att få tag på ett boende. Fast vad vet jag om det. Jag är ju bara 37 år. ☺️ Redigerat 17 augusti 2011 av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 augusti 2011 Dela Postat 17 augusti 2011 Äre nå kul på teve ikväll? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 17 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 17 augusti 2011 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 17 augusti 2011 Dela Postat 17 augusti 2011 Äre nå kul på teve ikväll? film kvart i elva Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 augusti 2011 Dela Postat 17 augusti 2011 film kvart i elva vikken analkanal? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 17 augusti 2011 Dela Postat 17 augusti 2011 vikken analkanal? s v t t v å Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 augusti 2011 Dela Postat 17 augusti 2011 ska se om de e nått att titta på sen då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 17 augusti 2011 Dela Postat 17 augusti 2011 Går inte att ha så mycket framförhållning. Studentbostad kan man inte söka förns man är antagen. När vet man om man är antagen då? Har glömt bort allt sånt där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 17 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 17 augusti 2011 Jag har sån här: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 17 augusti 2011 Dela Postat 17 augusti 2011 När vet man om man är antagen då? Har glömt bort allt sånt där. December nån gång. Typ strax innan man ska infinna sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 17 augusti 2011 Dela Postat 17 augusti 2011 Jag har sån här: Är du till vänster eller höger? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 17 augusti 2011 Dela Postat 17 augusti 2011 Jag har sån här: Jag med. Nånstans. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 17 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 17 augusti 2011 Är du till vänster eller höger? Det beror på om man menar från deras sida sett eller från betraktarens. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 17 augusti 2011 Dela Postat 17 augusti 2011 Det beror på om man menar från deras sida sett eller från betraktarens. Betraktarens. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 17 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 17 augusti 2011 Ingen egentligen. Men jag väljer han till höger för han ser tio år yngre ut. Dock har han hatten på svaj, oputsade skor och en groteskt stor vänsterhand - men man kan inte få allt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 17 augusti 2011 Dela Postat 17 augusti 2011 Ingen egentligen. Men jag väljer han till höger för han ser tio år yngre ut. Dock har han hatten på svaj, oputsade skor och en groteskt stor vänsterhand - men man kan inte få allt. Det är bara perspektivet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts