Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

debatt råkar ut för det ena äventyret efter det andra bara han tar sej ut genom dörren, och tar han sej inte ut händer det nåt där hemma.

Verkar ultrasoft att vara debatt ju! 😮

Dom som har gjort den här grymma låten kommer till vår klubb om drygt två veckor! woo

Gött sväng 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

MickeH: Hur gick det? Har du lyckats identifiera rånarna?

Vadå menar du? Jag går inte omkring och letar efter dom. 😛

Fuck dom, det dyrbaraste i plånboken dom tog var plånboken själv. Och dom besparade mig besväret att ut kortet på mitt ex ur den. Såatte...

Link to comment
Dela på andra sajter

Vadå menar du? Jag går inte omkring och letar efter dom. 😛

Fuck dom, det dyrbaraste i plånboken dom tog var plånboken själv. Och dom besparade mig besväret att ut kortet på mitt ex ur den. Såatte...

Jag tänkte att du varit hos Polisien och har fått gå igenom pärm efter pärm med kort på kriminella djävlar och att de satt in alla tänkbara resurser för att hämta in ett antal potentiellt belastade och misstänka flergångsförbrytare och du fått ange vilken eller vilka - om någon/några - av dem som det var likt. När ska de slipa giljotinen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tänkte att du varit hos Polisien och har fått gå igenom pärm efter pärm med kort på kriminella djävlar och att de satt in alla tänkbara resurser för att hämta in ett antal potentiellt belastade och misstänka flergångsförbrytare och du fått ange vilken eller vilka - om någon/några - av dem som det var likt. När ska de slipa giljotinen?

Jag har inte kontaktat polisen överhuvudtaget. Dom fick ingenting av värde.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tänkte att du varit hos Polisien och har fått gå igenom pärm efter pärm med kort på kriminella djävlar och att de satt in alla tänkbara resurser för att hämta in ett antal potentiellt belastade och misstänka flergångsförbrytare och du fått ange vilken eller vilka - om någon/några - av dem som det var likt. När ska de slipa giljotinen?

Han kanske ska fråga henber77!? Han hade ju råkoll på de kriminella i sin stad 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...