Dingbats Postat 17 augusti 2011 Postat 17 augusti 2011 Shit! Victoria gravid! Conny om det blir en kille och Tiffany om det blir en tjej!
CHAE Postat 17 augusti 2011 Postat 17 augusti 2011 (redigerat) Antagligen så är inte barnet tillverkat på vanligt sätt, Daniel är ju (njur)transplanterad och käkar Sandimmun (eller ngt liknande för att kroppen inte ska stöta bort den nya njuren) såatteee... Hej provrörsbefruktning! 🙂 Anywhore: good for them! 😛 Redigerat 17 augusti 2011 av CHAE
SadamJR Postat 17 augusti 2011 Postat 17 augusti 2011 Då blir sverige äntligen mångkulturelt på riktigt.
Naymari Postat 17 augusti 2011 Postat 17 augusti 2011 anonym spermadonator *Abnormt stor bild* Undrar vad hovet gjort om ungen blivit färgad.. haha. 😛
Overkill Postat 17 augusti 2011 Postat 17 augusti 2011 Antagligen så är inte barnet tillverkat på vanligt sätt, Daniel är ju (njur)transplanterad och käkar Sandimmun (eller ngt liknande för att kroppen inte ska stöta bort den nya njuren) såatteee... Hej provrörsbefruktning! 🙂 Anywhore: good for them! 😛 Vad betyder det? Kan han inte få upp den?
Dingbats Postat 17 augusti 2011 Postat 17 augusti 2011 Undrar vad hovet gjort om ungen blivit färgad.. haha. 😛 Adopterat bort ungen och sagt att det blev missfall.
Overkill Postat 17 augusti 2011 Postat 17 augusti 2011 Undrar vad hovet gjort om ungen blivit färgad.. haha. 😛 http://www.youtube.com/watch?v=0GbKwmcNxHQ "För helvete det är ju ett negerbarn!"
Dingbats Postat 17 augusti 2011 Postat 17 augusti 2011 Det viktigaste att inse i graffitidebatten är att det är jävligt skönt att folk klottrar, oavsett hur det ser ut och var det sitter.
Micke H Postat 17 augusti 2011 Postat 17 augusti 2011 Vad betyder det? Kan han inte få upp den? Stackars Victoria. 🙁 Han får väl leka med hennes klitoris.
Fidden Postat 17 augusti 2011 Postat 17 augusti 2011 Oh yes, you went there 😆 jag tänkte skriva att någon förmodligen skulle göra något sånt efter sadams kommentar, men sen ångrade jag mig eftersom det skulle göra att någon VERKLIGEN skulle göra det xD
Fidden Postat 17 augusti 2011 Postat 17 augusti 2011 Jag hade tyckt det var roligt om vår nästa kung var ett riktigt praktmongo.
CHAE Postat 17 augusti 2011 Postat 17 augusti 2011 Jag hade tyckt det var roligt om vår nästa kung var ett riktigt praktmongo. Neeeeeeej, inte en till 🙁
Dingbats Postat 17 augusti 2011 Postat 17 augusti 2011 Jag hade tyckt det var roligt om vår nästa kung var ett riktigt praktmongo. En mongolid neger med fyra fingrar på varje hand, och som utöver sina handikapp är väldigt ful och osympatisk.
CHAE Postat 17 augusti 2011 Postat 17 augusti 2011 (redigerat) Undrar vad hovet gjort om ungen blivit färgad.. haha. 😛 Just let it sink in ett tag, okej 😑 Vad betyder det? Kan han inte få upp den? Typ. Sandimmun hämmar tydligen spermietillverkningen och säkerligen har läkarna rekommenderat provrörsbefruktning. Redigerat 17 augusti 2011 av CHAE
CHAE Postat 17 augusti 2011 Postat 17 augusti 2011 😆 ☺️ Men kom igen, liksom... Palla orka ett miffo till. Iofs så lär ju ungen få världens största grävskope-käke. Det räcker med det tycker jag allt. (Alternativet blir ju ett monstruöst överbett 😮 ")
Overkill Postat 17 augusti 2011 Postat 17 augusti 2011 Kul att man nyss fick reda på att Victoria är gravid och så postar Uppsala universitet det här på facebook: Missa inte sista blomman på Victoria-näckrosen! Idag upptäcktes det att "hon" bara har en knopp kvar efter att ha blommat i flera veckor. Victoria-öppet flyttas därför från helgen till imorgon och fredag. Tropiska växthuset har därför extra öppet 18-19 augusti kl 18-22. Passa på att se henne slå ut i skymningen!
Fidden Postat 17 augusti 2011 Postat 17 augusti 2011 ☺️ Men kom igen, liksom... Palla orka ett miffo till. Iofs så lär ju ungen få världens största grävskope-käke. Det räcker med det tycker jag allt. (Alternativet blir ju ett monstruöst överbett 😮 ") det enklaste vore väl om en meteor slår ner på slottet när hela tjocka släkten är där, så vi slapp skiten.
CHAE Postat 17 augusti 2011 Postat 17 augusti 2011 Kul att man nyss fick reda på att Victoria är gravid och så postar Uppsala universitet det här på facebook: Missa inte sista blomman på Victoria-näckrosen! Idag upptäcktes det att "hon" bara har en knopp kvar efter att ha blommat i flera veckor. Victoria-öppet flyttas därför från helgen till imorgon och fredag. Tropiska växthuset har därför extra öppet 18-19 augusti kl 18-22. Passa på att se henne slå ut i skymningen! Va gott!! 😮 eller... vänta här nu... 😱
Fidden Postat 17 augusti 2011 Postat 17 augusti 2011 min meningsbyggnad är verkligen blivit sämre på sena tiden.
CHAE Postat 17 augusti 2011 Postat 17 augusti 2011 1) nu börjar det åska här 😑 2) ser ut som om min gura kommer redan i övermorgon (kaaaaaaaasnke redan imorrn) GÖTT MOS!!!!
Dingbats Postat 17 augusti 2011 Postat 17 augusti 2011 "Vi tror ju inte riktigt på lagliga alternativ"
CHAE Postat 17 augusti 2011 Postat 17 augusti 2011 min meningsbyggnad är verkligen blivit sämre på sena tiden. The prize you have to pay för att du blivit röntgad så många gånger... 😑
Recommended Posts