Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Antagligen så är inte barnet tillverkat på vanligt sätt, Daniel är ju (njur)transplanterad och käkar Sandimmun (eller ngt liknande för att kroppen inte ska stöta bort den nya njuren) såatteee...

Hej provrörsbefruktning! 🙂

Anywhore: good for them! 😛

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Antagligen så är inte barnet tillverkat på vanligt sätt, Daniel är ju (njur)transplanterad och käkar Sandimmun (eller ngt liknande för att kroppen inte ska stöta bort den nya njuren) såatteee...

Hej provrörsbefruktning! 🙂

Anywhore: good for them! 😛

Vad betyder det? Kan han inte få upp den?

Link to comment
Dela på andra sajter

fidden.jpg

Oh yes, you went there 😆

jag tänkte skriva att någon förmodligen skulle göra något sånt efter sadams kommentar, men sen ångrade jag mig eftersom det skulle göra att någon VERKLIGEN skulle göra det xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar vad hovet gjort om ungen blivit färgad.. haha. 😛

lg_710_front_hq.jpg

Just let it sink in ett tag, okej 😑

Vad betyder det? Kan han inte få upp den?

Typ. Sandimmun hämmar tydligen spermietillverkningen och säkerligen har läkarna rekommenderat provrörsbefruktning.

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

😆

☺️

Men kom igen, liksom... Palla orka ett miffo till. Iofs så lär ju ungen få världens största grävskope-käke. Det räcker med det tycker jag allt.

(Alternativet blir ju ett monstruöst överbett 😮 ")

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul att man nyss fick reda på att Victoria är gravid och så postar Uppsala universitet det här på facebook:

Missa inte sista blomman på Victoria-näckrosen! Idag upptäcktes det att "hon" bara har en knopp kvar efter att ha blommat i flera veckor. Victoria-öppet flyttas därför från helgen till imorgon och fredag. Tropiska växthuset har därför extra öppet 18-19 augusti kl 18-22. Passa på att se henne slå ut i skymningen!

Link to comment
Dela på andra sajter

☺️

Men kom igen, liksom... Palla orka ett miffo till. Iofs så lär ju ungen få världens största grävskope-käke. Det räcker med det tycker jag allt.

(Alternativet blir ju ett monstruöst överbett 😮 ")

det enklaste vore väl om en meteor slår ner på slottet när hela tjocka släkten är där, så vi slapp skiten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul att man nyss fick reda på att Victoria är gravid och så postar Uppsala universitet det här på facebook:

Missa inte sista blomman på Victoria-näckrosen! Idag upptäcktes det att "hon" bara har en knopp kvar efter att ha blommat i flera veckor. Victoria-öppet flyttas därför från helgen till imorgon och fredag. Tropiska växthuset har därför extra öppet 18-19 augusti kl 18-22. Passa på att se henne slå ut i skymningen!

Va gott!! 😮

eller... vänta här nu... 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...