Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Vintern kan dra åt helvete! 😠

Äääh, nu ska du inte vara sån, tycker du ska använda din semester till att åka skidor. Skidsäsongen har ju ändå börjat då ☺️

Postat

Sånna där "prova på att vara modell"-bilder som alla tjejer i alla åldrar har eller har haft på facebook, där majoriteten av bilderna är "huvudet på händerna som vilar på en spegel"... det är en sak som är irriterande ☺️

Postat

Sånna där "prova på att vara modell"-bilder som alla tjejer i alla åldrar har eller har haft på facebook, där majoriteten av bilderna är "huvudet på händerna som vilar på en spegel"... det är en sak som är irriterande ☺️

Du skulle säkert se bra ut på en sån bild.

Postat

Ööööh... vänta nu. NU måste vi bena ut det här.

Ligger huvet i händerna och vilar... på en spegel? 😲

Postat

Ööööh... vänta nu. NU måste vi bena ut det här.

Ligger huvet i händerna och vilar... på en spegel? 😲

Ja, vad menar han egentligen. Pics or it didnt happen.

Postat

Om jag nån gånger gifter mig så vill jag fria genom att stoppa ringen i en pokeball, sula den i huvudet på tjejen och vråla "JAG VÄLJER DIG, BITCH"!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.