Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

God morgon.

TRÖTT! Vaknade inatt med kramp i benet. 😳 Gjorde så ont så jag skrek. Och idag är jag öm där som fan och kan inte gå ordentligt... 😏

God damn! 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Grannen lär ju åtminstone tro att jag har ett väldigt intressant sexliv. ^^

Själv då?

😛

Ptja, stimmar runt lite här på jobbet. Läkarna är tillbaka och mer förvirrade än någonsin 😄

Själv tar jag det hela med ro och bokar lite patienter, assisterar reumatologerna vid ledinjektioner etc.

Iofs så går jag och väntar på att det ska bli den 5:e september för då har jag 5 veckors semester 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

😛

Ptja, stimmar runt lite här på jobbet. Läkarna är tillbaka och mer förvirrade än någonsin 😄

Själv tar jag det hela med ro och bokar lite patienter, assisterar reumatologerna vid ledinjektioner etc.

Iofs så går jag och väntar på att det ska bli den 5:e september för då har jag 5 veckors semester 😛

Lagom till julskyltningen 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller för folk som har 8000000 i ratio och lika många gig på sina hårddiskar.

Nä men jag brukar tanka flac i enstaka fall, oftast om det är en skiva jag verkligen vill ha och inte finns i något annat format, eller om det är något band jag verkligen gillar speciellt. Men V0 låter ju lika bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

På ett sätt ändå skönt att jag inte klarade tentan när jag gjorde den i våras. Nu när jag faktiskt har pluggat lite så fattar jag ju grejer mycket mer än förut. Förut var det mest att jag memorerade saker utan att förstå.

Ska nog börja satsa på det jag med. Kugga allting första gången så man får chans att plugga det igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...