Dingbats Postat 16 augusti 2011 Postat 16 augusti 2011 mm poäng! Å andra sidan: har man otur kan en flört helt och hållet misstolkas 😑 Enda misstolkningen jag skulle ta negativt vore om den inte uppfattades alls.
Neosus Postat 16 augusti 2011 Postat 16 augusti 2011 POD har jag sett en gång för länge länge sedan.... i fjollträsk. 😑
CHAE Postat 16 augusti 2011 Postat 16 augusti 2011 (redigerat) Hur då menar du? "Jaså jahaaaAAA! Du trodde att vi hade något 'speciellt'?!? 😮 Jag hade bara kul...liksom 😳 " Typ. Iofs så kan sådana missöden lösas genom att man kommunicerar på rätt sätt och frågar de rätta frågorna. Edit: anywhore, så är jag glad fördin skull att du flörtar stenhårt på nätet. All respekt och kärlek till dig, Micke 🥰 Redigerat 16 augusti 2011 av CHAE
Dingbats Postat 16 augusti 2011 Postat 16 augusti 2011 "Jaså jahaaaAAA! Du trodde att vi hade något 'speciellt'?!? 😮 Jag hade bara kul...liksom 😳 " Typ. Iofs så kan sådana missöden lösas genom att man kommunicerar på rätt sätt och frågar de rätta frågorna. Nja, det kan rättas till genom att blåneka att man menade det på det sättet. Flörtar man snyggt kan det alltid trovärdigt avfärdas.
Micke H Postat 16 augusti 2011 Postat 16 augusti 2011 "Jaså jahaaaAAA! Du trodde att vi hade något 'speciellt'?!? 😮 Jag hade bara kul...liksom 😳 " Typ. Iofs så kan sådana missöden lösas genom att man kommunicerar på rätt sätt och frågar de rätta frågorna. Aha. Äh, känns som Dingis sa inte som någon jätte big deal. Jag menar, med Pernilla var jag mer eller tvungen att säga "nu raggar jag" för att hon skulle förstå. xD Och visar det sig att hon inte är intresserad är det väl bara att gå vidare? Och precis som du säger - tydlig kommunikation. ^^
Dingbats Postat 16 augusti 2011 Postat 16 augusti 2011 Edit: anywhore, så är jag glad fördin skull att du flörtar stenhårt på nätet. All respekt och kärlek till dig, Micke 🥰 Spara lite till mig också.
Micke H Postat 16 augusti 2011 Postat 16 augusti 2011 Edit: anywhore, så är jag glad fördin skull att du flörtar stenhårt på nätet. All respekt och kärlek till dig, Micke 🥰 Hörru, din jävla Memphis! 😠 Tack. 🥰
CHAE Postat 16 augusti 2011 Postat 16 augusti 2011 Nja, det kan rättas till genom att blåneka att man menade det på det sättet. Flörtar man snyggt kan det alltid trovärdigt avfärdas. Sant. Fast det är ju inte så kul att behöva blåneka sig igenom det 😕 Bättre att köra med raka besked från början. Grahn! 😠 Nu jävlar. xD 😆
CHAE Postat 16 augusti 2011 Postat 16 augusti 2011 Aha. Äh, känns som Dingis sa inte som någon jätte big deal. Jag menar, med Pernilla var jag mer eller tvungen att säga "nu raggar jag" för att hon skulle förstå. xD Och visar det sig att hon inte är intresserad är det väl bara att gå vidare? Och precis som du säger - tydlig kommunikation. ^^ Mhm ☺️ Spara lite till mig också. 🥰 Lätt!
Micke H Postat 16 augusti 2011 Postat 16 augusti 2011 Memphis: vad tycker du om System of a Down? MEMPHIS! 😠
CHAE Postat 16 augusti 2011 Postat 16 augusti 2011 ...och hör sedan! 😠 Dingis: har du någon plan för din ragg-epok?
Dingbats Postat 16 augusti 2011 Postat 16 augusti 2011 Läste Mats Jonssons ytterst självbiografiska seriebok om när han var 20-26 typ på 90-talet. Asmycket namedropping. En hade en Gorky's Zygotic Mynci-tröja på sig. Man blir ju lite avis. Jag ska också börja namedroppa utav bara fan. Särskilt i mina filosofiinlämningar.
Neosus Postat 16 augusti 2011 Postat 16 augusti 2011 (redigerat) 😠 Edit: Fail som satan.. 😱 Redigerat 16 augusti 2011 av Neosus
Dingbats Postat 16 augusti 2011 Postat 16 augusti 2011 Dingis: har du någon plan för din ragg-epok? Namedroppa. Då löser det sig nog.
Dingbats Postat 16 augusti 2011 Postat 16 augusti 2011 Skönt det är att inte ha en missbrukarpersonlighet.
Recommended Posts