Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Tjej nr1: Hon jag gick på dejt med. Känns mer som en bra vän. Vem vet, kanske utvecklas med tiden?

Tjej nr2: Skitrolig att skämta med på MSN. Måste dock erkänna, hur ytligt det än låter...jag tycker hon är rätt ful. Jag vill nog vara vän. Är bara rädd för att hon börjat utveckla känslor.

Tjej nr3: Bor i Malung. ^^ Också skitrolig att skämta med, med det pluset att hon är både rolig, smart och jävligt snygg. Bor dock för långt bort och kommer aldrig att kunna bli nåt. Mest en kul flört.

Link to comment
Dela på andra sajter

Okej, för det var väldigt likt Insense också.

metaltown_7061032.jpg

edit, kommer btw se dem som förband till InFlames i november! Kommer bli episkt!

Det e många sångare som har dreads. Micke din rockare, liten utmaning då. Namnge banden utan att kolla adressen. Stigande svårighetsgrad.

☺️

inflames_soundtrack_band.jpg

Korn-2011.jpg

POD14.jpg

rage-against-the-machine.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjej nr1: Hon jag gick på dejt med. Känns mer som en bra vän. Vem vet, kanske utvecklas med tiden?

Tjej nr2: Skitrolig att skämta med på MSN. Måste dock erkänna, hur ytligt det än låter...jag tycker hon är rätt ful. Jag vill nog vara vän. Är bara rädd för att hon börjat utveckla känslor.

Tjej nr3: Bor i Malung. ^^ Också skitrolig att skämta med, med det pluset att hon är både rolig, smart och jävligt snygg. Bor dock för långt bort och kommer aldrig att kunna bli nåt. Mest en kul flört.

Jag börjar allt mer känna att det här med internet är bara en fluga. Eller iaf att det är en återvändsgränd när det kommer till tjejer om man inte är en ihärdig jävel med inre styrka från både himmel och helvete.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag börjar allt mer känna att det här med internet är bara en fluga. Eller iaf att det är en återvändsgränd när det kommer till tjejer om man inte är en ihärdig jävel med inre styrka från både himmel och helvete.

Mina två förhållande började via Internet. Min senaste dejt började via Internet.

Jag tycker Internet är en klockren plats att leta på. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Ööö...Killswitch Engage? Eller kanske Coheed and Cambria? Jag chansar lite nu. 😛

Andra var rätt! Det trodde jag inte ändå du skulle klara. Nice. 😄

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är ihärdig men har fan inte mycket till inre styrka att komma med. Det handlar om att vara öppen, ärlig och rolig. Och inte vara rädd för att flörta. Tror jag iallafall.

Är väl en annan sak när man hänger på dejtingsidor antar jag, man får en annan inställning. Jag har mest behandlat internet som jag har behandlat irl: om någon tjej dyker upp som känns värt att börja fantisera om så gör jag det, annars ligger jag och lurpassar.

I höst ska jag öva på att ragga på riktigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är ihärdig men har fan inte mycket till inre styrka att komma med. Det handlar om att vara öppen, ärlig och rolig. Och inte vara rädd för att flörta. Tror jag iallafall.

mm poäng!

Å andra sidan: har man otur kan en flört helt och hållet misstolkas 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...