Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Ja men asså. Är ju paket från en privatperson! 😕

Det andra paketet jag hämta fick jag såklart sms-avi på! Så det har jag redan här! ☺️

En keps för 399kr 😱

Jaså jahaa

😑

😑

Postat

Det paketet jag väntar på är ett par skor som jag van på en traderaauktion. Jättesnygga är dom 😕

Det går bra med andra ord... 😑

Postat

Det går bra med andra ord... 😑

Not if he's pulling your legs 😑

Postat

Såja! Nu ska jag officiellt inte ta körkort nå mer! Känns jävligt skönt att ha det bestämt och sagt.

Med tanke på din livsstil i övrigt så känns det väl inte helt osannolikt att du kommer att sluta med häst och vagn.

Postat

Med tanke på din livsstil i övrigt så känns det väl inte helt osannolikt att du kommer att sluta med häst och vagn.

Då måste jag ju börja först.

Postat

Du får börja med nåt billigare ekipage och byta upp dej efter hand. En mulåsna eller nåt.

Låter som ett jävla tidsödande tillvägagångssätt om jag ändå ska sluta med det sen i vilket fall.

Postat (redigerat)

Såja! Nu ska jag officiellt inte ta körkort nå mer! Känns jävligt skönt att ha det bestämt och sagt.

Tvetydig du e då. Har du tagit körkortet nu eller ger du upp?

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

Pain of Salvation.

Okej, för det var väldigt likt Insense också.

metaltown_7061032.jpg

edit, kommer btw se dem som förband till InFlames i november! Kommer bli episkt!

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

En keps för 399kr 😱

Nu kommer Laxen steka dig levande. 😱

Det paketet jag väntar på är ett par skor som jag van på en traderaauktion. Jättesnygga är dom 😕

Fan va otippat me ett par skor Pazo!

😆

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.