Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Haha, läkaren hittade inte frakturen xD

"Men jaja, vi får väl lita på ryhov och låta gipset sitta i 4 veckor".

Funderar på att dra en rövare och klippa loss gipset själv om någon vecka.

Alltså varför låta gipset sitta kvar om det inte finns några frakturer?

Alltså jag blir ju så jävla förbaskad! 😠 :angry: 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

I feel sorry for guys who don't have sisters. The best part about having a sister is that she has lots of hot friends who occassionally sleep over and invade the living room in their little nighties and slippers and your parents are reasonable people so they know that they can't exactly tell you to leave and let the girls take over so you pretend to be slightly annoyed while you sit there and try to watch TV but you're really actually enjoying the fact that all these girls are playing around in their little nighties and slippers and after a while they pretty much forget you're there because your sister keeps saying "it's just my brother, ignore him" so they do and pretty soon they're playing Twister and seeing who can do the splits or who's the most flexible and the one girl named Melissa who takes gymnastics decides to show off her handstand and her nightie actually ends up covering her face and uncovering everything else and you just sit there on the couch enjoying the whole show because you're 12 and this is the most amazing thing you've ever seen in your life with your own eyes right there five feet in front of you and she's not even embarassed but she just kinda laughs and actually says Sorry about that like you're gonna complain or something.

Link to comment
Dela på andra sajter

Drömde att jag såg en vägskylt vid en rondell som såg ut som en hastighetsskylt fast det stod "Bridget Jones dagbok" på den. När någon kommenterade att det betydde "30 km/h och vänstertrafik" slog det mig att det naturligtvis var så det måste vara.

Link to comment
Dela på andra sajter

Håll hårt i din goda vän, för där ute finns det gott om ormar

Gå med dom som vill dig väl, även om dina fickor är tomma

Glöm dom som vill sänka dig, sudda bort bad minded tjommar

Ju mera dom spottar på mig, desto snabbare kommer jag blomma.

😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Omen oooh... Så hittade dom inte paketet jag fått avi för. 😏

"ibland händer det att avin skickas före paketet kommit, så komm tillbaka imorgon så finns det kanske här då"

Ah, det har hänt mig också! Således brukar fixa så att jag får en SMS-avi när paketet anlänt till Västervik, går och hämta paketet och dagen efter kommer pappersavin 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Ah, det har hänt mig också! Således brukar fixa så att jag får en SMS-avi när paketet anlänt till Västervik, går och hämta paketet och dagen efter kommer pappersavin 😳

Ja men asså. Är ju paket från en privatperson! 😕

Det andra paketet jag hämta fick jag såklart sms-avi på! Så det har jag redan här! ☺️

En keps för 399kr 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...