debatt Postat 15 augusti 2011 Trådstartare Postat 15 augusti 2011 Drömde en konstig dröm för 3 nätter sedan. Jag var hemma hos Per Gessle och gjorde ett reportage. Han hade en vägghylla precis vid sängen (och stora utrymmen i villan överallt f.ö.). På den hyllan, närmast huvudkudden, stod en rullbandspelare. Minns att färgerna hos honom gick i vit, svart, grått och beige mest. Där fanns nån spräcklig skjorta lagd över ett ryggstöd och den skjorta gick i 10 olika färger, mycket orange, blått och grönt. Jag hade en fotograf med mig som tog bilder. Natten till igår drömde jag om Lena Philipsson. Vi var i en ateljé och gjorde ett reportage, även där med fotograf med. Hon var lite stressad och putte på mig bakifrån i ryggen med sina fingrar. I ateljén var det en massa rullvagnar med kläder upphängda på.
debatt Postat 15 augusti 2011 Trådstartare Postat 15 augusti 2011 NÄJJE 😛 Ok, men du har bott rätt länge i Ö-vik väl, innan du flyttade till Skellefteå?
Neosus Postat 15 augusti 2011 Postat 15 augusti 2011 Ok, men du har bott rätt länge i Ö-vik väl, innan du flyttade till Skellefteå? NÄJJE 😊
Dingbats Postat 15 augusti 2011 Postat 15 augusti 2011 Hon var lite stressad och putte på mig bakifrån i ryggen med sina fingrar. Här blev lingvisten glad.
debatt Postat 15 augusti 2011 Trådstartare Postat 15 augusti 2011 Här blev lingvisten glad. Jag vet det. Den som sparar han har.
Dingbats Postat 15 augusti 2011 Postat 15 augusti 2011 Jag vet det. Den som sparar han har. Nu fattar jag inte alls vad du menar, men det var bra av SR att sända Karl-Ove Knausgårds sommarprogram på norska.
debatt Postat 15 augusti 2011 Trådstartare Postat 15 augusti 2011 Nu fattar jag inte alls vad du menar, men det var bra av SR att sända Karl-Ove Knausgårds sommarprogram på norska. Det böjs väl och heter puttade? Ett ord varken jag eller min familj någonsin sagt. Likadant så heter det ju sparar och inte spar.
debatt Postat 15 augusti 2011 Trådstartare Postat 15 augusti 2011 lingon e gott Tycker du det? I rätt sammanhang så. blå vindruvor bigarråer jordgubbar blåbär hallon smultron gröna vindruvor björnbär vita vinbär hjortron röda vinbär krusbär lingon svarta vinbär . . .
Overkill Postat 15 augusti 2011 Postat 15 augusti 2011 Sven-Otto Littorin vann en resa! http://www.ving.se/tavling_dromresmal
Dingbats Postat 15 augusti 2011 Postat 15 augusti 2011 Sven-Otto Littorin vann en resa! http://www.ving.se/tavling_dromresmal Jag vet, jag bara "va?"! Lite små-cp.
Neosus Postat 15 augusti 2011 Postat 15 augusti 2011 Det går troll överallt tror jag... 😕 *smyger vidare*
Micke H Postat 15 augusti 2011 Postat 15 augusti 2011 Micke! Du får åka te Orsa å grovhångla lite.. ☺️ Heda! Jag grovhånglar var fan jag vill! 😠 🥰
Dingbats Postat 15 augusti 2011 Postat 15 augusti 2011 Jag vill se Babylonsjukan igen men har fan inga seedare nånstans.
Pazo Postat 15 augusti 2011 Postat 15 augusti 2011 Jag svalde två insekter på cykelturen idag. Som tur är hamnar de ju alltid skitlångt bak, typ ner i halsen direkt. Så man slipper ju känna något i käften!
Micke H Postat 15 augusti 2011 Postat 15 augusti 2011 Jag svalde två insekter på cykelturen idag. Som tur är hamnar de ju alltid skitlångt bak, typ ner i halsen direkt. Så man slipper ju känna något i käften! 😮
Recommended Posts