debatt Postat 15 augusti 2011 Trådstartare Postat 15 augusti 2011 Hemköp säljer Fläskkarré för 39.95 kilot fr.o.m. idag - ska ni investera?
Neosus Postat 15 augusti 2011 Postat 15 augusti 2011 Wrangler Original Modell 13 Sheplers US 150 spänn. Sedan gick jag ned och såg dem för 1800 kr på stan här... Ofan! Man kanske skulle ta och beställa hem några och börja sälja på blocket..
debatt Postat 15 augusti 2011 Trådstartare Postat 15 augusti 2011 Don't hate Masturbate Och ett tretonersriff på det så har du den nya refrängen!
Micke H Postat 15 augusti 2011 Postat 15 augusti 2011 Och ett tretonersriff på det så har du den nya refrängen! Nah, räcker med ett skönt beat så kan man rappa över det.
debatt Postat 15 augusti 2011 Trådstartare Postat 15 augusti 2011 Ofan! Man kanske skulle ta och beställa hem några och börja sälja på blocket.. JAWOHL!!! 🙂 Det finns ju fler modeller, färger och nyanser och andra artiklar MÄ om du rotar runt där.
Neosus Postat 15 augusti 2011 Postat 15 augusti 2011 Ofan! Man kanske skulle ta och beställa hem några och börja sälja på blocket.. Eller nej.. De va ju låga priser på blocket och på tradera oxå. Aja.. Då sket sig den planen. 😠
debatt Postat 15 augusti 2011 Trådstartare Postat 15 augusti 2011 Eller nej.. De va ju låga priser på blocket och på tradera oxå. Aja.. Då sket sig den planen. 😠 Har du kollat där redan, vad fanns det? Det finns dock ett aber med detta... tullen kan få för sig att uppvärdera varan som sådan. Jag klarade mig från det, den enda gång jag beställt brallor och det var till mig själv bara, men jag fick en varning om att "nästa gång så uppvärderar vi varan till vad den kostar här". Hur djälva intressant blir det då att beställa saker från utlandet? Låter som värsta Albanien.
debatt Postat 15 augusti 2011 Trådstartare Postat 15 augusti 2011 Blend brukar jag handla. Lagomt dyrt. Mhm. Blend har de på Cassels och hos Man&Qvinny här. Lee har de på Sheplers. Jag köpte ett par Rider.
debatt Postat 15 augusti 2011 Trådstartare Postat 15 augusti 2011 Nah, räcker med ett skönt beat så kan man rappa över det. Don't hate! Masturbate! de-de-deeee Don't hate! Masturbate! de-de-deeee
Micke H Postat 15 augusti 2011 Postat 15 augusti 2011 Don't hate! Masturbate! de-de-deeee Don't hate! Masturbate! de-de-deeee Exakt! 🥰
Neosus Postat 15 augusti 2011 Postat 15 augusti 2011 Har du kollat där redan, vad fanns det? Det finns dock ett aber med detta... tullen kan få för sig att uppvärdera varan som sådan. Jag klarade mig från det, den enda gång jag beställt brallor och det var till mig själv bara, men jag fick en varning om att "nästa gång så uppvärderar vi varan till vad den kostar här". Hur djälva intressant blir det då att beställa saker från utlandet? Låter som värsta Albanien. Exakt! Jävla skit e va de e.
Naymari Postat 15 augusti 2011 Postat 15 augusti 2011 (redigerat) SHIT vad fina brudar det finns asså! Och av någon anledning är de alltid upptagna eller bor skitlångt bort 😮 Redigerat 15 augusti 2011 av Naymari
Micke H Postat 15 augusti 2011 Postat 15 augusti 2011 Inte alla. 😮 God dammit, vad jag saknar en härlig brud att gosa med.
Recommended Posts