Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Wrangler Original Modell 13

Sheplers US

150 spänn.

Sedan gick jag ned och såg dem för 1800 kr på stan här...

Ofan! Man kanske skulle ta och beställa hem några och börja sälja på blocket.. :rolleyes:

Postat

Och ett tretonersriff på det så har du den nya refrängen!

Nah, räcker med ett skönt beat så kan man rappa över det.

Postat

Ofan! Man kanske skulle ta och beställa hem några och börja sälja på blocket.. :rolleyes:

JAWOHL!!!

🙂

Det finns ju fler modeller, färger och nyanser och andra artiklar MÄ om du rotar runt där.

Postat

Eller nej.. De va ju låga priser på blocket och på tradera oxå. Aja.. Då sket sig den planen. 😠

Postat

Eller nej.. De va ju låga priser på blocket och på tradera oxå. Aja.. Då sket sig den planen. 😠

Har du kollat där redan, vad fanns det?

Det finns dock ett aber med detta...

tullen kan få för sig att uppvärdera varan som sådan.

Jag klarade mig från det, den enda gång jag beställt brallor och det var till mig själv bara,

men jag fick en varning om att "nästa gång så uppvärderar vi varan till vad den kostar här".

Hur djälva intressant blir det då att beställa saker från utlandet? Låter som värsta Albanien.

Postat

Blend brukar jag handla. Lagomt dyrt.

Mhm. Blend har de på Cassels och hos Man&Qvinny här.

Lee har de på Sheplers. Jag köpte ett par Rider.

Postat

Nah, räcker med ett skönt beat så kan man rappa över det.

Don't hate!

Masturbate!

de-de-deeee

Don't hate!

Masturbate!

de-de-deeee

Postat

Har du kollat där redan, vad fanns det?

Det finns dock ett aber med detta...

tullen kan få för sig att uppvärdera varan som sådan.

Jag klarade mig från det, den enda gång jag beställt brallor och det var till mig själv bara,

men jag fick en varning om att "nästa gång så uppvärderar vi varan till vad den kostar här".

Hur djälva intressant blir det då att beställa saker från utlandet? Låter som värsta Albanien.

Exakt! Jävla skit e va de e.

Postat (redigerat)

SHIT vad fina brudar det finns asså!

Och av någon anledning är de alltid upptagna eller bor skitlångt bort 😮

Redigerat av Naymari
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.