debatt Postat 14 augusti 2011 Trådstartare Postat 14 augusti 2011 Vad tycker ni om att grannarna kör med slipmaskin NU - mitt i natten till måndag. IQ? 😠
CHAE Postat 15 augusti 2011 Postat 15 augusti 2011 Nice Pazo! 😄 Sen förstår jag inte varför du har en penis på skrivbordet? 😕 😛 Hähää, dä buzade du till det extra mycket, Memphy Nä, är på fredag jag har tentan. Tack! ☺️ 🥰 Från spelningen igår. ^^ Fan vad ball Micke! Kul att se dig röja live ju 🙂 Ser fram emot det som tusan, är nu nästa Tisdag. 🥰 Min första resa typ. Om allt går som det är tänkt så kommer jag se det här. Fan va mäktigt ändå. Just det! 🥰 Det kommer att bli svinkul, tror jag. Fan nu vart jag också sugen på att resa ☺️ * * * G'morrn Längsta!
CHAE Postat 15 augusti 2011 Postat 15 augusti 2011 ...och så drar vi till gruvan 😏 Iofs kul för att idag är det första gången på åtta veckor som vi är full( 🤪😛 ) bemanning igen. Ska bli najs att höra vad alla har gjort 🙂
Dingbats Postat 15 augusti 2011 Postat 15 augusti 2011 sådär, nu såg jag ghost world. Tolkade den ungefär likadant som första gången jag såg den, dvs att enid tar livet av sig. eller jag menar tar självmord. eller jag menar begår livet av sig. bra film hur som helst. edit: se upp för spoilers ovan. Minns inte att jag tolkade någonting så, jag minns bara att jag tyckte den var bättre första gången än andra gången.
Overkill Postat 15 augusti 2011 Postat 15 augusti 2011 kolla om man fått nån post sen käka lite lurre kanske
Dingbats Postat 15 augusti 2011 Postat 15 augusti 2011 kolla om man fått nån post sen käka lite lurre kanske tugg tugg
Micke H Postat 15 augusti 2011 Postat 15 augusti 2011 Solskenshistorierna på Pannkakan får mig att spy. ...av avundsjuka.
Dingbats Postat 15 augusti 2011 Postat 15 augusti 2011 själv ska jag väl iväg och klippa mig då men är otroligt osugen
Recommended Posts