Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Om du med utlevelse menar interaktionen med publiken så skulle jag säga typ lika viktigt.

🥰

och att inför sig själv leva ut sina känslor

inlevelse är väl mer att man ser ut att leva ut sina känslor

fan va djupt

[djävla internet, allt fastnar]

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Är det någon av er som har bokat en e-flygbiljett nån gång? 😕 Man får ju ett nummer och så men hur/var får man ut själva biljetten? Eller anger man det numret när man går på?

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Är det någon av er som har bokat en e-flygbiljett nån gång? 😕 Man får ju ett nummer och så men hur/var får man ut själva biljetten? Eller anger man det numret när man går på?

Nej, men e-konsertbiljett på Way out west en gång. Man skriver ut den och har med sig den. Men sedan har man ju koll på dess nummer och sånt och det och vilken mailadress man har ifall de som ska kolla biljetterna och den man har med inte funkar pga skitig sliten veckad streckkod. Då kan de skriva ut en ny. Kanske samma sak med flygbiljetter?

[edith piaf: stavfel]

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, men e-konsertbiljett på Way out west en gång. Man skriver ut den och har med sig den. Men sedan har man ju koll på dess nummer och sånt och det och vilken mailadress man har ifall de som ska kolla biljetterna och den man har med inte funkar pga skitig sliten veckad streckkod. Då kan de skriva ut en ny. Kanske samma sak med flygbiljetter?

[edith piaf: stavfel]

Jo, läste nu diverse sidor nu och det verkar ju vara något snarlikt. Men vill bara inte missa något viktigt så man inte kommer på planet, typ att man skulle ha skrivit ut nån speciell biljett i någon automat eller så.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska du åka till Los Angeles eller Halmstad?

Vilken fråga, speciellt när inget är rätt. Det är lite som "Har du slutat slå dina barn?", "har du slutat vara homosexuell?". Blir ju jobbigt att svara hur man än gör.. 😛

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken fråga, speciellt när inget är rätt. Det är lite som "Har du slutat slå dina barn?", "har du slutat vara homosexuell?". Blir ju jobbigt att svara hur man än gör.. 😛

Man svarar: Nej, jag ska till Åsele.

Link to comment
Dela på andra sajter

sådär, nu såg jag ghost world. Tolkade den ungefär likadant som första gången jag såg den, dvs att enid tar livet av sig. eller jag menar tar självmord. eller jag menar begår livet av sig.

bra film hur som helst.

edit: se upp för spoilers ovan.

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

sådär, nu såg jag ghost world. Tolkade den ungefär likadant som första gången jag såg den, dvs att enid tar livet av sig. eller jag menar tar självmord. eller jag menar begår livet av sig.

bra film hur som helst.

edit: se upp för spoilers ovan.

Den låter dålig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...