Micke H Postat 14 augusti 2011 Postat 14 augusti 2011 Vilket är viktigast, inlevelse eller utlevelse? Om du med utlevelse menar interaktionen med publiken så skulle jag säga typ lika viktigt.
Memphis Postat 14 augusti 2011 Postat 14 augusti 2011 Vilket är viktigast, inlevelse eller utlevelse? Alla tre saker. ☺️
debatt Postat 14 augusti 2011 Trådstartare Postat 14 augusti 2011 (redigerat) Om du med utlevelse menar interaktionen med publiken så skulle jag säga typ lika viktigt. 🥰 och att inför sig själv leva ut sina känslor inlevelse är väl mer att man ser ut att leva ut sina känslor fan va djupt [djävla internet, allt fastnar] Redigerat 14 augusti 2011 av debatt
debatt Postat 14 augusti 2011 Trådstartare Postat 14 augusti 2011 Alla tre saker. ☺️ Nu gör du en Lithium.
Memphis Postat 14 augusti 2011 Postat 14 augusti 2011 Nu gör du en Lithium. Jasså okej. Då vet jag. ☺️
Memphis Postat 14 augusti 2011 Postat 14 augusti 2011 (redigerat) Är det någon av er som har bokat en e-flygbiljett nån gång? 😕 Man får ju ett nummer och så men hur/var får man ut själva biljetten? Eller anger man det numret när man går på? Redigerat 14 augusti 2011 av Memphis
debatt Postat 14 augusti 2011 Trådstartare Postat 14 augusti 2011 (redigerat) Är det någon av er som har bokat en e-flygbiljett nån gång? 😕 Man får ju ett nummer och så men hur/var får man ut själva biljetten? Eller anger man det numret när man går på? Nej, men e-konsertbiljett på Way out west en gång. Man skriver ut den och har med sig den. Men sedan har man ju koll på dess nummer och sånt och det och vilken mailadress man har ifall de som ska kolla biljetterna och den man har med inte funkar pga skitig sliten veckad streckkod. Då kan de skriva ut en ny. Kanske samma sak med flygbiljetter? [edith piaf: stavfel] Redigerat 14 augusti 2011 av debatt
Memphis Postat 14 augusti 2011 Postat 14 augusti 2011 Nej, men e-konsertbiljett på Way out west en gång. Man skriver ut den och har med sig den. Men sedan har man ju koll på dess nummer och sånt och det och vilken mailadress man har ifall de som ska kolla biljetterna och den man har med inte funkar pga skitig sliten veckad streckkod. Då kan de skriva ut en ny. Kanske samma sak med flygbiljetter? [edith piaf: stavfel] Jo, läste nu diverse sidor nu och det verkar ju vara något snarlikt. Men vill bara inte missa något viktigt så man inte kommer på planet, typ att man skulle ha skrivit ut nån speciell biljett i någon automat eller så.
debatt Postat 14 augusti 2011 Trådstartare Postat 14 augusti 2011 Ska du åka till Los Angeles eller Halmstad?
Memphis Postat 14 augusti 2011 Postat 14 augusti 2011 (redigerat) Ska du åka till Los Angeles eller Halmstad? Vilken fråga, speciellt när inget är rätt. Det är lite som "Har du slutat slå dina barn?", "har du slutat vara homosexuell?". Blir ju jobbigt att svara hur man än gör.. 😛 Redigerat 14 augusti 2011 av Memphis
debatt Postat 14 augusti 2011 Trådstartare Postat 14 augusti 2011 Vilken fråga, speciellt när inget är rätt. Det är lite som "Har du slutat slå dina barn?", "har du slutat vara homosexuell?". Blir ju jobbigt att svara hur man än gör.. 😛 Man svarar: Nej, jag ska till Åsele.
Memphis Postat 14 augusti 2011 Postat 14 augusti 2011 Man svarar: Nej, jag ska till Åsele. Jasså ska du det? Vad fan finns att göra där? xD Nämen du vet ju vart jag ska.
Memphis Postat 14 augusti 2011 Postat 14 augusti 2011 Ser fram emot det som tusan, är nu nästa Tisdag. 🥰 Min första resa typ. Om allt går som det är tänkt så kommer jag se det här. Fan va mäktigt ändå.
Neosus Postat 14 augusti 2011 Postat 14 augusti 2011 Man svarar: Nej, jag ska till Åsele. Vars ska´n landa da? 😆 :lol: 😆 :lol: ...eller ja alltså. 😱
Neosus Postat 14 augusti 2011 Postat 14 augusti 2011 Eller som man brukar säga: "Fäll ne pungen å landa förfan" gonatt
Memphis Postat 14 augusti 2011 Postat 14 augusti 2011 Eller som man brukar säga: "Fäll ne pungen å landa förfan" gonatt 😄
Memphis Postat 14 augusti 2011 Postat 14 augusti 2011 En kompis kompis har nästa 1400 vänner på fejjan, palla orka. xD
Fidden Postat 14 augusti 2011 Postat 14 augusti 2011 (redigerat) sådär, nu såg jag ghost world. Tolkade den ungefär likadant som första gången jag såg den, dvs att enid tar livet av sig. eller jag menar tar självmord. eller jag menar begår livet av sig. bra film hur som helst. edit: se upp för spoilers ovan. Redigerat 14 augusti 2011 av Fidden
Fidden Postat 14 augusti 2011 Postat 14 augusti 2011 VAD GÖR DU? INGET! JAG HAR RAKAT MITT TORSO IDAG.
Pazo Postat 14 augusti 2011 Postat 14 augusti 2011 INGET! JAG HAR RAKAT MITT TORSO IDAG. RAKAT ÖVERKROPPEN!? 😮 :o JAG LIGGER I SOFFAN OCH KOLLAR PÅ TV SAMT ANVÄNDER MIN DATOR
Fidden Postat 14 augusti 2011 Postat 14 augusti 2011 RAKAT ÖVERKROPPEN!? 😮 :o JAG LIGGER I SOFFAN OCH KOLLAR PÅ TV SAMT ANVÄNDER MIN DATOR SE UPP FÖR NAVELPÖL
debatt Postat 14 augusti 2011 Trådstartare Postat 14 augusti 2011 Jasså ska du det? Vad fan finns att göra där? xD Nämen du vet ju vart jag ska. Hälsa på Grahn t.ex..... 😐
debatt Postat 14 augusti 2011 Trådstartare Postat 14 augusti 2011 sådär, nu såg jag ghost world. Tolkade den ungefär likadant som första gången jag såg den, dvs att enid tar livet av sig. eller jag menar tar självmord. eller jag menar begår livet av sig. bra film hur som helst. edit: se upp för spoilers ovan. Den låter dålig.
Recommended Posts