Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Nej, för bövelen! 😮 Aliens är ju för mycket action (iofs så var det ju tanken ☺️ ). Kom igen, det är ju lätt mer sport att fightas mot aliens med en yxa än en pulslaser-karbin! (fast inte om du frågar en Predator 😆 )

Fidden: AVP och AVPR räknas inte. Du får göra en egen lista 😛

Ja, det är ju härligt med lite action? :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ah! (Hur var det med Killis? Skulle inte han också omtenta snart? 😕 )

Vilket påminner mig: det är väl imorrn som Memphy ska göra omtenta?

Memphis (vart du nu är): LYCKA TILL!!!! ☺️

Nä, är på fredag jag har tentan. Tack! ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej debatt! Hur mås det i Linné? Har du störts något av Way out west festivalen? Tjuvlyssnat något?

Inte ett dugg. Jag har varit seg. Men det är inte så konstigt. Grannarna spelade Kraftwerk från runt 02.30 inatt (precis minuterna dessförinnan la jag mig) till 10.15.

Kunde alltså inte sova på hela natten. När jag vaknade vid 02.30 så trodde jag först att ljudet kom från Way out west och undrade hur fasen de kunde spela så sent, men det var det ju inte... det var Kraftwerks hela cd-utgivning inklusive tiden som Ralf & Florian och andra konstellationer samt remixar som grannarna bjöd på. Enda grejen som har förknippelse (heter det så?) med Way out west, det var när jag gick ut mot Järntorget igår och blev stoppad av tre tjejer i 25-30-årsåldern och en kille som ville ha autograf, särskilt ena tjejen var mycket påstridig. Hon frågade när jag skulle spela på Way out west och hade fått för mig att jag skulle var med där samma dag. Då tog jag tillfället i akt att frågade vem hon trodde jag var, så jag visste vem hon menade. Då visade det sig att hon eller de andra inte kom på namnet. Vilka stolpskott! Hade varit kul att veta vem jag inte är... 😆

[edit: stavfel, djävla internet, allt fastnar]

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Inte ett dugg. Jag har varit seg. Men det är inte så konstigt. Grannarna spelade Kraftwerk från runt 02.30 inatt (precis minuterna dessförinnan la jag mig) till 10.15.

Kunde alltså inte sova på hela natten. När jag vaknade vid 02.30 så trodde jag först att ljudet kom från Way out west och undrade hur fasen de kunde spela så sent, men det var det ju inte... det var Kraftwerks hela cd-utgivning inklusive tiden som Ralf & Florian och andra konstellationer samt remixar som grannarna bjöd på. Enda grejen som har förknippelse (heter det så?) med Way out west, det var när jag gick ut mot Järntorget igår och blev stoppad av tre tjejer i 25-30-årsåldern och en kille som ville ha autograf, särskilt ena tjejen var mycket påstridig. Hon frågade när jag skulle spela på Way out west och hade fått för mig att jag skulle var med där samma dag. Då tog jag tillfället i akt att frågade vem hon trodde jag var, så jag visste vem hon menade. Då visade det sig att hon eller de andra inte kom på namnet. Vilka stolpskott!Hade varit kul att veta vem jag inte är... 😆

haha. Vilka nötter. 😛 Roliga saker du råkar ut för ständigt. Du är som en magnet.

Link to comment
Dela på andra sajter

När ska du skaffa facebook då debatt?

edit, kom på att jag frågat det förr, och att du sade att du avslöjar din identitet först när Saddam gör det. Eller om det var tvärtom? 😳

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

När ska du skaffa facebook då debatt?

edit, kom på att jag frågat det förr, och att du sade att du avslöjar din identitet först när Saddam gör det. Eller om det var tvärtom? 😳

Facebook är bara en fluga, spyfluga.

SadamJr firar väl vinsten på tipset som bäst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Saddam är ute på krogen och röjjer på dansgolvet just nu skulle jag tro.

Ja, 500 spänn netto är icke att förakta!

Kan meddela att grannarna börjat exakt NU, en kvart till midnatt, att spela nån dj**la countrytechno (måste va nåt hemmabygge).

Vad är det för sätt? Natten till måndag...

Vad hade ni gjort?

Tur jag inte ska operera eller flyga jetplan i morrn bitti. 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...