Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Bästa sättet att få det att sluta regna ute är att koppla ihop ljudkort, mikrofoner, dator, mikrofonstativ, puffskydd, mikrofonkablar och starta om datorn och gå aktivera dongeln och spela in. Det tar sån tid...

Var det så schamanerna gjorde?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nåt slags aluminium. Är egentligen en hardcase till en 17" dator. Men jag har det som väska till min APC 40

Sånt är bra! Man kan ha slipmaskinslådan till gitarrpedaler och hylsnyckelsatslådan till mikarna.

Förutsatt att man har sånt...

😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja Chae! Vars någerst har du vare??

...ska ja skita i. ☺️

Mors, Grahn!

Jag har varit i Sthlm och shoppat med tjejen. Eller shoppat och shoppat förresten. Det var mest hon som shoppade :rolleyes: Jag köpte ett par skor och en koaxialkabel ☺️

Micke: för jävligt att du vart rånad 😠🙁 Men du har ju livet i behåll iaf. Alltid något, liksom. Och du, tänk om de hade plockat dig på Natalie 😮

Är Lax3 tillbaka eller vad var det där om?!? 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Micke: för jävligt att du vart rånad 😠🙁 Men du har ju livet i behåll iaf. Alltid något, liksom. Och du, tänk om de hade plockat dig på Natalie 😮

Ja, man får väl försöka se det så. Dom tog ju inga pengar, bara ett kort som jag spärrade direkt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, man får väl försöka se det så. Dom tog ju inga pengar, bara ett kort som jag spärrade direkt.

mm, skönt 🙂 Fräckt ändå att bara plocka dig efter giget (som jag förstår gick bra).

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...