Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Bästa sättet att få det att sluta regna ute är att koppla ihop ljudkort, mikrofoner, dator, mikrofonstativ, puffskydd, mikrofonkablar och starta om datorn och gå aktivera dongeln och spela in. Det tar sån tid...

Var det så schamanerna gjorde?

Postat

Köpt grejer för 909 kr de senaste 24h 😱

Handla för 808 kr imorgon?

Postat (redigerat)

Hej Längsta!

Läsa ikapp då'rå såattee...

Redigerat av CHAE
Postat

Ser ut som IKEAs björkskrivbord (som jag tänkte köpa ett tag och inte helt övergett tanken på...).

Portfölj i krom?

Nåt slags aluminium. Är egentligen en hardcase till en 17" dator. Men jag har det som väska till min APC 40

Postat

Nåt slags aluminium. Är egentligen en hardcase till en 17" dator. Men jag har det som väska till min APC 40

Sånt är bra! Man kan ha slipmaskinslådan till gitarrpedaler och hylsnyckelsatslådan till mikarna.

Förutsatt att man har sånt...

😑

Postat

Tja Chae! Vars någerst har du vare??

...ska ja skita i. ☺️

Mors, Grahn!

Jag har varit i Sthlm och shoppat med tjejen. Eller shoppat och shoppat förresten. Det var mest hon som shoppade :rolleyes: Jag köpte ett par skor och en koaxialkabel ☺️

Micke: för jävligt att du vart rånad 😠🙁 Men du har ju livet i behåll iaf. Alltid något, liksom. Och du, tänk om de hade plockat dig på Natalie 😮

Är Lax3 tillbaka eller vad var det där om?!? 😮

Postat

Micke: för jävligt att du vart rånad 😠🙁 Men du har ju livet i behåll iaf. Alltid något, liksom. Och du, tänk om de hade plockat dig på Natalie 😮

Ja, man får väl försöka se det så. Dom tog ju inga pengar, bara ett kort som jag spärrade direkt.

Postat

Ja, man får väl försöka se det så. Dom tog ju inga pengar, bara ett kort som jag spärrade direkt.

mm, skönt 🙂 Fräckt ändå att bara plocka dig efter giget (som jag förstår gick bra).

Postat

mm, skönt 🙂 Fräckt ändå att bara plocka dig efter giget (som jag förstår gick bra).

Jodå, det gick bra. Kollar på en video nu. ☺️ Blev glatt förvånad, spelar ändå rätt bra.

Postat

Jodå, det gick bra. Kollar på en video nu. ☺️ Blev glatt förvånad, spelar ändå rätt bra.

Såklart! Du är ju the Mickster! 😄

Postat

Helvete! Takida-tråden brinner fortfarande (precis som flishögen i forna hembyn ☺️ ). Otroligt!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.