Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

"Tur" i alla fall då att du inte åsamkades någon större (ekonomisk) skada.

Eller någon större fysisk skada heller för den delen. Kunde ju slagit ut en tand, fått någonting brutet om de sparkat osv.

edit, inte slagit ut en tant. Har svårt att se hur det skulle gå till.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Kunde ju slagit ut en tant, fått någonting brutet om de sparkat osv.

😆

edit: men ja, det också men det var väl rätt så givet. Vissa är väl bara ute efter pengar, men andra vill väl slåss lite också .

Redigerat av Overkill
Link to comment
Dela på andra sajter

Vi brukar vara ganska avslappnade i min familj vad gäller alla kroppsfunktioner.

Typ "Dingis kan du sluta runka nu för jag behöver bajsa, men du kan få fortsätta sen efteråt om du vill".

(ja, dom enda kroppsfunktionerna värda att nämna är sex och bajs)

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi brukar vara ganska avslappnade i min familj vad gäller alla kroppsfunktioner.

Jasså avslappnade. Kan tänka mig samtalämnet vid frukostbordet då.

-Dingis mamma: "Det var jävlar va ni knullade igår."

-"Jo fan, det var gött var det."

-"Kom han för snabbt?"

-"Ja, men det gjorde inte så mycket, han smekte min klitoris istället"

-"Jaha, låter ju nice!"

Link to comment
Dela på andra sajter

Typ "Dingis kan du sluta runka nu för jag behöver bajsa, men du kan få fortsätta sen efteråt om du vill".

(ja, dom enda kroppsfunktionerna värda att nämna är sex och bajs)

Vi kanske iofs inte pratar jättemycket om sex, men desto mer om bajs, särskilt min pappa. Vi brukar med jämna mellanrum ha rätt utförliga diskussioner och jämförelser mellan konsistensen på vårt tarminnehåll och sådär. Eller vi pratar väl inte alls om sex egentligen. Men känns som det vore cp av dem att kommentera att deras i stort sett vuxna dotter beter sig som folk.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jasså avslappnade. Kan tänka mig samtalämnet vid frukostbordet då.

-Dingis mamma: "Det var jävlar va ni knullade igår."

-"Jo fan, det var gött var det."

-"Kom han för snabbt?"

-"Ja, men det gjorde inte så mycket, han smekte min klitoris istället"

-"Jaha, låter ju nice!"

😄 "Han smekte min klitoris istället", vilken jävla kommentar.

Link to comment
Dela på andra sajter

😳

Jag fick en käftsmäll när jag kämpade emot, sen gav jag upp iochmed att dom var ganska så fler än mig...

Som sagt, det var bara plånboken, utan kontanter. Och spärrade kortet det första jag gjorde efter att dom dragit. Kunde vart mycket värre.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi kanske iofs inte pratar jättemycket om sex, men desto mer om bajs, särskilt min pappa. Vi brukar med jämna mellanrum ha rätt utförliga diskussioner och jämförelser mellan konsistensen på vårt tarminnehåll och sådär. Eller vi pratar väl inte alls om sex egentligen. Men känns som det vore cp av dem att kommentera att deras i stort sett vuxna dotter beter sig som folk.

Haha, skönt. Bajs är najs. Men ja, menade väl kanske inte att dom skulle säga till henne att sluta utan var väl mer hänsynsaspekten i det hela som jag tyckte var lite intressant så.

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha, skönt. Bajs är najs. Men ja, menade väl kanske inte att dom skulle säga till henne att sluta utan var väl mer hänsynsaspekten i det hela som jag tyckte var lite intressant så.

Jag tror mest att de är glada att de håller på än att de skulle störa sig på ljuden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bästa sättet att få det att sluta regna ute är att koppla ihop ljudkort, mikrofoner, dator, mikrofonstativ, puffskydd, mikrofonkablar och starta om datorn och gå aktivera dongeln och spela in. Det tar sån tid...

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...