debatt Postat 14 augusti 2011 Trådstartare Postat 14 augusti 2011 hej det är riktigt mycket grejer i mitt rum nu Men inga sandaler.
debatt Postat 14 augusti 2011 Trådstartare Postat 14 augusti 2011 Back to bingen. Inte back to bingon.
Micke H Postat 14 augusti 2011 Postat 14 augusti 2011 He's gonna take you back to the past. To play the shitty games that sucks ass.
Naymari Postat 14 augusti 2011 Postat 14 augusti 2011 He's gonna take you back to the past. To play the shitty games that sucks ass. Hur gick gigeet? 🙂
Pazo Postat 14 augusti 2011 Postat 14 augusti 2011 Verkar ju dock som gigget gick fett! Vare så micke vare så micke vare så micke vare så micke? 😄
Micke H Postat 14 augusti 2011 Postat 14 augusti 2011 Giget gick bra. 🙂 Urusla ljudtekniker men vi rockade järnet. ^^
Micke H Postat 14 augusti 2011 Postat 14 augusti 2011 Vad vare som hände efteråt micke? 🙁 Well, jag borde inte ha postat det på Fejjan. Har tagit bort det nu... ^^ Låt oss bara säga att jag gjorde saker jag inte borde ha gjort. ^^
Micke H Postat 14 augusti 2011 Postat 14 augusti 2011 Dessutom blev jag rånad på vägen hem. Dom tog bara plånboken som tur var, mobilen och nycklarna lät dom bli. ^^ Hade inga kontanter och jag ringde och spärrade kortet. Men en fin käftsmäll fick jag. ^^
debatt Postat 14 augusti 2011 Trådstartare Postat 14 augusti 2011 Dessutom blev jag rånad på vägen hem. Dom tog bara plånboken som tur var, mobilen och nycklarna lät dom bli. ^^ Hade inga kontanter och jag ringde och spärrade kortet. Men en fin käftsmäll fick jag. ^^ Av vilka?
Micke H Postat 14 augusti 2011 Postat 14 augusti 2011 Ett gäng killar som såg mig spela på Tuck tidigare på kvällen. Nej, jag tog inga kort.
Pazo Postat 14 augusti 2011 Postat 14 augusti 2011 Shit va drygt att råna dig när dom sett er spelning 🤪 Hade du guran på dig då också?
Micke H Postat 14 augusti 2011 Postat 14 augusti 2011 Nej, som tur var. Den packade trummisen ner i sin bil. Dom tog inte ens mobilen eller några nycklar, bara plånboken.
debatt Postat 14 augusti 2011 Trådstartare Postat 14 augusti 2011 Skulle du kunna identifiera dem hos Polisen?
debatt Postat 14 augusti 2011 Trådstartare Postat 14 augusti 2011 Nej, som tur var. Den packade trummisen ner i sin bil. Dom tog inte ens mobilen eller några nycklar, bara plånboken. De kanske var skinnfetischister?
Memphis Postat 14 augusti 2011 Postat 14 augusti 2011 hej det är riktigt mycket grejer i mitt rum nu hej det är riktigt mycket grejer i sebbes rum Jaha, är det Dingis syrra som är igång igen, till o med hos er?
Memphis Postat 14 augusti 2011 Postat 14 augusti 2011 (redigerat) Dessutom blev jag rånad på vägen hem. Dom tog bara plånboken som tur var, mobilen och nycklarna lät dom bli. ^^ Hade inga kontanter och jag ringde och spärrade kortet. Men en fin käftsmäll fick jag. ^^ Shit. 😕 Jäklar va tråkigt. Gjorde du något motstånd eller slog de dig ändå? Redigerat 14 augusti 2011 av Memphis
Overkill Postat 14 augusti 2011 Postat 14 augusti 2011 På tal om henne, säger inte dina föräldrar nått om det, Dingis? Typ om du sitter med dom och kollar teve och så hör ni "öh, öh, öh, ÖH.".
Overkill Postat 14 augusti 2011 Postat 14 augusti 2011 Dessutom blev jag rånad på vägen hem. Dom tog bara plånboken som tur var, mobilen och nycklarna lät dom bli. ^^ Hade inga kontanter och jag ringde och spärrade kortet. Men en fin käftsmäll fick jag. ^^ Fy fan. Fattar inte vad som hade hänt innan men bli rånad kan inte vara kul. "Tur" i alla fall då att du inte åsamkades någon större (ekonomisk) skada.
Dingbats Postat 14 augusti 2011 Postat 14 augusti 2011 På tal om henne, säger inte dina föräldrar nått om det, Dingis? Typ om du sitter med dom och kollar teve och så hör ni "öh, öh, öh, ÖH.". Nja alltså de gör det alltid efter alla gått och lagt sig. De lär ju höra, men de säger mig veterligen ingenting om det. Vad ska de säga liksom, det är ju inte deras sak att bry sig om.
Overkill Postat 14 augusti 2011 Postat 14 augusti 2011 Nja alltså de gör det alltid efter alla gått och lagt sig. De lär ju höra, men de säger mig veterligen ingenting om det. Vad ska de säga liksom, det är ju inte deras sak att bry sig om. Nä, iofs men ändå. Känns ändå som om det kan vara lite jobbigt höra sin dotter ha sex sådär.
Recommended Posts