Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Dessutom blev jag rånad på vägen hem. Dom tog bara plånboken som tur var, mobilen och nycklarna lät dom bli. ^^ Hade inga kontanter och jag ringde och spärrade kortet. Men en fin käftsmäll fick jag. ^^

Av vilka?

Link to comment
Dela på andra sajter

Dessutom blev jag rånad på vägen hem. Dom tog bara plånboken som tur var, mobilen och nycklarna lät dom bli. ^^ Hade inga kontanter och jag ringde och spärrade kortet. Men en fin käftsmäll fick jag. ^^

Shit. 😕

Jäklar va tråkigt. Gjorde du något motstånd eller slog de dig ändå?

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Dessutom blev jag rånad på vägen hem. Dom tog bara plånboken som tur var, mobilen och nycklarna lät dom bli. ^^ Hade inga kontanter och jag ringde och spärrade kortet. Men en fin käftsmäll fick jag. ^^

Fy fan. Fattar inte vad som hade hänt innan men bli rånad kan inte vara kul. "Tur" i alla fall då att du inte åsamkades någon större (ekonomisk) skada.

Link to comment
Dela på andra sajter

På tal om henne, säger inte dina föräldrar nått om det, Dingis? Typ om du sitter med dom och kollar teve och så hör ni "öh, öh, öh, ÖH.".

Nja alltså de gör det alltid efter alla gått och lagt sig. De lär ju höra, men de säger mig veterligen ingenting om det. Vad ska de säga liksom, det är ju inte deras sak att bry sig om.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja alltså de gör det alltid efter alla gått och lagt sig. De lär ju höra, men de säger mig veterligen ingenting om det. Vad ska de säga liksom, det är ju inte deras sak att bry sig om.

Nä, iofs men ändå. Känns ändå som om det kan vara lite jobbigt höra sin dotter ha sex sådär.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...