Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Min mobbe e också kukig. Folk jag pratar med hör knappt vad jag säger, brusar och tjuter som ett 56k modem tydligen. 😳 Och så e den helt ny. 😏

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Kills, hur kommer det sig att du var med i en cykeltävling? Visste inte att du var seriös me sånt?

Vi gav det till min mamma sambo i födelsedagspresent (i januari hehe). Vi hade väl tänkt att man skulle chillcykla mest var fan omöjligt att inte bli meddragen i tempot som var. Så det blev att jag gick in för det och cyklade dom tre milen lite mer seriöst än jag först hade tänkt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi gav det till min mamma sambo i födelsedagspresent (i januari hehe). Vi hade väl tänkt att man skulle chillcykla mest var fan omöjligt att inte bli meddragen i tempot som var. Så det blev att jag gick in för det och cyklade dom tre milen lite mer seriöst än jag först hade tänkt.

3 mil, jävlar! Hur gick det då? 😄 Placering?

Link to comment
Dela på andra sajter

Är ju inte jättesnabbt cyklat egentligen men var 24 km skog (ofta med grus/sand) och så 4 km med asfalt och sen nått mer så det var ju mest terräng. Saknade stötdämpade på cykeln men det gick bra ändå.

edit: Alltså cyklar man typ hemma så är ju 20 km/h ingen hastighet direkt.

Dom som cyklade 9 mil snabbast cyklade på 2:45, och det är fan sjukt.

Redigerat av Overkill
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...