Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Så föräldrarna sitter med dig nu när du Längstar?

😕

Fidden har inte fyllt tretton så enligt forumreglerna måste hans päron va me. xD

Redigerat av Memphis
Postat

Så föräldrarna sitter med dig nu när du Längstar?

😕

nä de tröttnade på mig och åkte till sommarstugan xD

Postat

nä de tröttnade på mig och åkte till sommarstugan xD

Du är säker på att det inte var diskutionerna i längsta som fick de att dra alltså? xD

Postat

Hur är läget? 🙂

Jo, det var bra igår kväll. Veronica Maggio och Stortorget knökafullt med människor.

Ikväll blir det Jenna Reid och Sator.

Postat

Varför hade jag hundratals kronor i tjugor i jeansfickorna? 😕

Tjugor är bäst. Fem tjugor är det skönaste att ha i plånboken. Och så ett par hundralappar, kanske tre.

Postat

Typ Pazo och såna som har en halv miljon vänner på facebook, ni måste väl ha att det i princip varenda dag är någon som fyller år? Ovärt.

Postat

Typ Pazo och såna som har en halv miljon vänner på facebook, ni måste väl ha att det i princip varenda dag är någon som fyller år? Ovärt.

Inte direkt, och det är ju inget som tvingar dig att gratulera dem heller.

Postat (redigerat)

Inte direkt, och det är ju inget som tvingar dig att gratulera dem heller.

Nej, jag grattar sällan folk. Bara såna det blir pinsamt om jag inte gör det, eller som jag verkligen vill.

EDIT: Men jag tänkte liksom, för man ser på folk som fyller års sidor att det är en massa folk som man med goda skäl kan anta inte känner dem så väl som grattar dem hejvilt. Om de personerna då har 452 vänner blir det ett jävla grattande.

Redigerat av Dingbats
Postat

mmmm. t.ex. idag är det 5 som fyller år. Ingen jag tänker gratta dock. Grattar bara dom som jag brukar umgås med eller är sköna folk liksom.

Postat

Å andra sidan så är det ett sätt att påminna dom som annars inte hade kommit ihåg. Som en av mina bästa vänner, som inte har Facebook - han missade helt att det var min födelsedag. xD

Postat

Å andra sidan så är det ett sätt att påminna dom som annars inte hade kommit ihåg. Som en av mina bästa vänner, som inte har Facebook - han missade helt att det var min födelsedag.

Å tredje sidan bryr jag mig inte.

Postat

Å andra sidan så är det ett sätt att påminna dom som annars inte hade kommit ihåg. Som en av mina bästa vänner, som inte har Facebook - han missade helt att det var min födelsedag. xD

Exakt.

Man håller koll när folk som man faktiskt bryr sig om fyller år. Sådant som jag är urusel på att komma ihåg 😛

Postat

Exakt.

Man håller koll när folk som man faktiskt bryr sig om fyller år. Sådant som jag är urusel på att komma ihåg 😛

Jag har en kalender i mobilen som kan synka mot Facebook så att alla födelsedagar hamnar i den - fett nice. Så glömmer man inget. xD

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.