Pico Postat 12 augusti 2011 Postat 12 augusti 2011 Nej för i helvete, nu räcker det!!1eleven1! 😠 Film sen gnatt!
Pazo Postat 12 augusti 2011 Postat 12 augusti 2011 Chrome drog inte lika mycket Har draren för fullt! Har dock inte gjort någon direktjämförelse mellan Safari och Chrome. Bytte till chrome mest för den kändes snabbare!
Naymari Postat 12 augusti 2011 Postat 12 augusti 2011 Har draren för fullt! Har dock inte gjort någon direktjämförelse mellan Safari och Chrome. Bytte till chrome mest för den kändes snabbare! 4-5 flikar + msn med chrome går på runt 6-700 mb. safari drog runt 800mb. så inte en enorm skillnad, men lite 😛
Pazo Postat 12 augusti 2011 Postat 12 augusti 2011 4-5 flikar + msn med chrome går på runt 6-700 mb. safari drog runt 800mb. så inte en enorm skillnad, men lite 😛 Ja men det verkar accurate enough för mig! 😄
Fidden Postat 12 augusti 2011 Postat 12 augusti 2011 Gör alla denna fredagkväll? 🙂 Klämde en film, "Paul". Den var rätt bra. Gillar man shaun of the dead är det en bra sci-fi rulle.
Pazo Postat 12 augusti 2011 Postat 12 augusti 2011 Klämde en film, "Paul". Den var rätt bra. Gillar man shaun of the dead är det en bra sci-fi rulle. Gött! Hade nog tänkt se den idag!
Memphis Postat 12 augusti 2011 Postat 12 augusti 2011 Ny teaser för Dream Theaters kommande skiva. Denna diggar jag som FAN! 😄 Lätt rätt spännande ändå! En del SDOIT och Octavarium över även denna men vissa delar lät ändå nytt och fräsht.
Fidden Postat 12 augusti 2011 Postat 12 augusti 2011 man måste dock stå ut med seth rogen, men det gör jag 😄
Memphis Postat 12 augusti 2011 Postat 12 augusti 2011 HEJ MEMPH! 😄 Heeeeej Paazzzz! 😄 :D Har suttit på balkong me polare o druckit bärs o lirat gitarr, riktigt soft. ☺️
Memphis Postat 12 augusti 2011 Postat 12 augusti 2011 Klämde en film. Aldrig hört det uttrycket. 😛 Påminner om typ "Dra en pizza".
Dingbats Postat 12 augusti 2011 Postat 12 augusti 2011 Var på kräftskiva med familj + sådär och mittemot mig satt en tjej som var kompis till min mammas kompis dotter och hon var SKITSNYGG 😮 Tyvärr hittar jag henne inte på Facebook så jag kan inte länka bild. Det bästa var att jag inte kom på förns efter halva kvällen att hon som var så snygg hade uppnäsa precis som jag. Det sämsta var att jag kom på att jag fortfarande får mindervärdeskomplex när jag träffar människor som är så balla/snygga/osv, men jag tror det släpper när jag inte bor hemma längre.
Memphis Postat 12 augusti 2011 Postat 12 augusti 2011 (redigerat) Var på kräftskiva med familj + sådär och mittemot mig satt en tjej som var kompis till min mammas kompis dotter och hon var SKITSNYGG 😮 Tyvärr hittar jag henne inte på Facebook så jag kan inte länka bild. Det bästa var att jag inte kom på förns efter halva kvällen att hon som var så snygg hade uppnäsa precis som jag. Det sämsta var att jag kom på att jag fortfarande får mindervärdeskomplex när jag träffar människor som är så balla/snygga/osv, men jag tror det släpper när jag inte bor hemma längre. Nice Dingis! ☺️ Hade också mindervärdeskomplex i många år men övade bort det efter jag flyttat! Redigerat 12 augusti 2011 av Memphis
Memphis Postat 12 augusti 2011 Postat 12 augusti 2011 (redigerat) Fan va jag gillar Foo Fighters nuförtiden! Inte lyssnat på dem så mycket förr. Riktigt bra skit. Redigerat 12 augusti 2011 av Memphis
Pazo Postat 12 augusti 2011 Postat 12 augusti 2011 Fan va jag gillar Foo Fighters nuförtiden! Inte lyssnat på dem så mycket förr. Riktigt bra skit. Sett dom live!
Pazo Postat 12 augusti 2011 Postat 12 augusti 2011 Haaruu!? 😮 När, var hur? Where the action is nör de nu var!
Memphis Postat 12 augusti 2011 Postat 12 augusti 2011 Where the action is nör de nu var! Asså okej grymt! Vill också se dem. 😑
debatt Postat 12 augusti 2011 Trådstartare Postat 12 augusti 2011 Memphis har rätt bra musiksmak... Katie Melua, Foo Fighters, Andreas Vollenweider, Regina Spektor...
debatt Postat 12 augusti 2011 Trådstartare Postat 12 augusti 2011 Har städat. Har sett två avsnitt av Tyst vittne som hängde ihop. Bra, spännande, dramatiskt, men det sämsta slut jag sett på hur länge som helst. Kanske det sämsta någonsin i en film. En felaktigt dömd sitter inne för mord på förra frun och hämnas sedan på juryn en efter en genom mord, men hans nya tjej låter honom undslippa polisen... slut.
debatt Postat 12 augusti 2011 Trådstartare Postat 12 augusti 2011 Nu ett program om folk med kraftig blodbrist på tv1.
debatt Postat 12 augusti 2011 Trådstartare Postat 12 augusti 2011 The night of the living dead heter det, en dokumentär förmodligen.
debatt Postat 12 augusti 2011 Trådstartare Postat 12 augusti 2011 (redigerat) Här är min ranking av deckare: Columbo Kommissarie Frost Kommissarie Rex Wallander Kommissarie Wexford Tyst vittne McCloud Irene Huss Morden i Midsomer Beck Rockford Brottsplats Berlin Kommissarie Lewis Baretta Varg Veum Kojak CSI, CIS, SCI, ISC... Miss Marple Kommissarie Dalgliesh Johan Falk - outstanding sämst . . . Redigerat 12 augusti 2011 av debatt
Pazo Postat 12 augusti 2011 Postat 12 augusti 2011 Kommer nog inte bli någon paul inatt! MÅSTE JU VARA KÄNDIS OCH PRODDA!
Dingbats Postat 12 augusti 2011 Postat 12 augusti 2011 Kommer nog inte bli någon paul inatt! MÅSTE JU VARA KÄNDIS OCH PRODDA! prodda mindre knula mera
Recommended Posts